MerciBadbuffalo wrote:1-8
2-7
3-6
4-5
Nummers 1 tegen 2 en vice versa

Moderator: Moderator
ahzoSex_Pistols wrote:omdat je geen spfa hebt, ga naar manager - overzicht. en je zal je bekertje kunnen bewonderendangelolo wrote:ik heb een beker gewonnen en er komt geen klein bekertje op mijn ploegoverzicht, hoe komt dant???
Tuurlijk.Ron Jeremy wrote:Tegen mijn principes, maar het ik kon het niet laten. Ik had een speler 'gescout', die ik heel graag wilde hebben, maar ik had net te weinig geld. Ik heb 500.000euri geleend en kreeg een mededeling of ik het gelijk wilde terug betalen. Na de transfer had ik nog 450.000 over en was de mededeling verdwenen.
Na vanavond is de kans groot dat ik alweer +500.000 sta. Kan ik die lening dan alsnog meteen terugbetalen?
Hij gaat op zijn 65ste op pensioen. Maar ge kunt daar net voor zijn contract nog verlengen en dan doet hij dit uit.tommie_008 wrote:hoe oud kan een trainer weer worden
Klik op vergrootglasje bij speler, daarna op F11, dan zie je een link staan, gewoon in de adresbalkwesletje wrote:hoe geeft ge de link van een speler op het forum? waar vind ik die link?