Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

tommie_008
Member of the Soccer Project Association

Post by tommie_008 »

visje69 wrote:Iemand een goed downloadprogramma? ik merk de laatste tijd dat Limewire steeds minder en minder results geeft, bv nu vivaldi, vind ik niks van... is gwn zever

dus... iemand een ander da wel goe is?
zet zon dingen bij koetjes en kalfjes aub
Image
sjoerd

Post by sjoerd »

Ares is ne goede, gebruik ik ook!
Vind niet alles, maar alles wat hij vindt is vrijwel enkel goede kwaliteit.
jona

Post by jona »

Vraagje over vs. Wat is de prijs van een CB, met 70 vs tegenover een met 100vs met dezelfde omstandigheden verder.? (laten we zeggen, 18 jaar en 5% agressie)
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
yockr

Post by yockr »

jona wrote:Vraagje over vs. Wat is de prijs van een CB, met 70 vs tegenover een met 100vs met dezelfde omstandigheden verder.? (laten we zeggen, 18 jaar en 5% agressie)
Het is moeilijk om daar een precieze prijs op te plakken maar dat kan al snel € 1M schelen, zeker bij een CB.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
jona

Post by jona »

yockr wrote:
jona wrote:Vraagje over vs. Wat is de prijs van een CB, met 70 vs tegenover een met 100vs met dezelfde omstandigheden verder.? (laten we zeggen, 18 jaar en 5% agressie)
Het is moeilijk om daar een precieze prijs op te plakken maar dat kan al snel € 1M schelen, zeker bij een CB.
nog een vraag (zal in een yopic blijven) WAt is de wwarde van dezelfde CB, met 90 vs, maar dan wel of niet uit een JC?
yockr

Post by yockr »

jona wrote:nog een vraag (zal in een yopic blijven) WAt is de wwarde van dezelfde CB, met 90 vs, maar dan wel of niet uit een JC?
Als de speler een lage agressie heeft:
wel uit JC: zo'n € 3M
niet uit JC: € 1-1,5M
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
jona

Post by jona »

yockr wrote:
jona wrote:nog een vraag (zal in een yopic blijven) WAt is de wwarde van dezelfde CB, met 90 vs, maar dan wel of niet uit een JC?
Als de speler een lage agressie heeft:
wel uit JC: zo'n € 3M
niet uit JC: € 1-1,5M
2 maal dank Yockr :wink:
sjoerd

Post by sjoerd »

yockr wrote:
Ik denk zelfs iets meer bij een CB, ik denk snel 1-1,5 M vooral tussen 70 en 100 vs. Eentje van 100 VS kost al snel 6 M.
Nieuwendam

Post by Nieuwendam »

Voordat ik een topic ga openen met eventueel een bug wil ik het hier alvast vragen.

Op dit moment zijn twee spelers geblesseerd. De één was een dag eerder voor vier dagen geblesseerd en een dag later voor drie dagen. Hierdoor liep het aantal dagen gelijkmatig af (3/3, 2/2). Vandaag zie ik dus 2/1 wat zeker niet kan kloppen.

Ik dacht/denk dat de blessuredagen met 1 verminderen bij een 100% arts na de simulatie van 04:00 uur. Maar kan het zo zijn dat het per simulatie gaat? Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Als het niet zo is dan moet ik even een topic met een bugje vermelden.
T-man

Post by T-man »

Nieuwendam wrote:Voordat ik een topic ga openen met eventueel een bug wil ik het hier alvast vragen.

Op dit moment zijn twee spelers geblesseerd. De één was een dag eerder voor vier dagen geblesseerd en een dag later voor drie dagen. Hierdoor liep het aantal dagen gelijkmatig af (3/3, 2/2). Vandaag zie ik dus 2/1 wat zeker niet kan kloppen.

Ik dacht/denk dat de blessuredagen met 1 verminderen bij een 100% arts na de simulatie van 04:00 uur. Maar kan het zo zijn dat het per simulatie gaat? Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Als het niet zo is dan moet ik even een topic met een bugje vermelden.
Dat is enkele weken geleden al is vermeld bi bugs. Bij mij is het meestal in 't weekend: hij staat zat en zon op 3 dagen bv.
Team = AC ManU (B2)
Nieuwendam

Post by Nieuwendam »

T-man wrote:
Nieuwendam wrote:Voordat ik een topic ga openen met eventueel een bug wil ik het hier alvast vragen.

Dat is enkele weken geleden al is vermeld bi bugs. Bij mij is het meestal in 't weekend: hij staat zat en zon op 3 dagen bv.
Pff al gemeld.
Nou dan zal ik er maar nog eentje aanmaken aangezien dit voor mij gemakkelijk te onthouden was.

Bedankt voor het antwoord.
Maxime

Post by Maxime »

Is het niet Het vraagjes topic

i.p.v De vraagjes topic

:wink: denk ik althans, kan me vergissen uiteraard
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto

Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Maxime wrote:Is het niet Het vraagjes topic

i.p.v De vraagjes topic

:wink: denk ik althans, kan me vergissen uiteraard
Het is Het topic, niet De topic... ;)
Nieuwendam

Post by Nieuwendam »

Volgens mij kon het allebei, maar wordt de vaker toegepast door een groot gedeelte van het volk. Dit omdat topic, onderwerp betekent en dan krijg je het onderwerp. Maar voor engelstalige woorden zet je vaak de ervoor.
nito_2
Team Board Member

Post by nito_2 »

Het contract van mijn oude middenvelder verloopt binnen 2 dagen. Als ik het contract gewoon laat verlopen, verlies ik dan teamspirit?
RIP Sterchele

Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”