Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

tomv
Team Board Member

Post by tomv »

Bombay wrote:Vergis ik mij nu gewoon of is dit anders geworden? Ik heb al enkele keren gemerkt dat ik op een speler aan het bieden ben, en iemand anders die ook op deze speler aan het bieden is afhaakt! Zijn bod intrekt dus! Kregen we daar vroeger geen melding van, of is dat alleen bij spelers die je zelf op de lijst hebt staan! Ik heb allessinds geen melding gekregen dat die andere zijn bod heeft ingetrokken!
Als je spelers koopt krijg je geen melding van terugtrekken van iemand anders zijn bod.
Verkoop je je spelers krijg je wel meldingen van terugtrekking.
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

Bombay wrote:Vergis ik mij nu gewoon of is dit anders geworden? Ik heb al enkele keren gemerkt dat ik op een speler aan het bieden ben, en iemand anders die ook op deze speler aan het bieden is afhaakt! Zijn bod intrekt dus! Kregen we daar vroeger geen melding van, of is dat alleen bij spelers die je zelf op de lijst hebt staan! Ik heb allessinds geen melding gekregen dat die andere zijn bod heeft ingetrokken!
Je krijgt enkel een melding voor jouw spelers op de TL, niet bij de spelers waarop je aan het bieden bent.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Bombay

Post by Bombay »

yockr wrote:
Je krijgt enkel een melding voor jouw spelers op de TL, niet bij de spelers waarop je aan het bieden bent.
Is dat altijd zo geweest?
TEAM : Djerba
yockr

Post by yockr »

Bombay wrote: Is dat altijd zo geweest?
Naar mijn weten wel ja.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Bombay

Post by Bombay »

yockr wrote:
Bombay wrote: Is dat altijd zo geweest?
Naar mijn weten wel ja.
A! Bon! Dan heb ik mij dus vergist! Waarschijnlijk omdat mij dat niet al te vaak overkomt! Meetsal blijven ze meer bieden! :lol:
TEAM : Djerba
robstje

Post by robstje »

yockr wrote:
robstje wrote:
hannibal wrote:Wanneer weet je of een vrije speler bij jou komt of niet? Met andere woorden hoe lang staat die op de transferlijst.

Extra vraagje: Als je een vrije speler wil strikken door een hoog tekengeld te geven maar een normaal contract, moet je hem dan bij een contractverlenging weer dat hoog tekengeld geven of vervalt dat?
volgens mij wordt hierbij de gewone transferregel toegepast: hij wordt dus na 6 dagen verkocht aan degene die het hoogste contract biedt.

Wanneer je een speler op de TL zet met een hoog contract vervalt dat contract ook niet, dus ik veronderstel dat ik in dit geval het contract niet vervalt.

correct me if i'm wrong :wink:
Gratis (= vrije) spelers staan 2 dagen op de TL en vertrekken dan naar het team dat het beste contract heeft aangeboden.

Tekengeld valt weg bij de volgende contractbespreking, dus bij die gratis speler is het beter om tekengeld als extra te geven ipv een hoger loon.
Oei, 2 maal fout blijkbaar :oops:
M'n excuses voor het eventuele misleiden :wink:
Image
Boeren!
robstje

Post by robstje »

Wanneer sommigen onder ons een screentje van een speler (SPMT) posten, staat daar een knop met ervaring = 100%. Bij mijn SPMT is dit echter niet zichtbaar? Welke versie moet ik hebben? Ik heb nu versie 3.1.0! Moet ik een andere versie downloaden en zoja, waar kan ik die vinden?
Image
Boeren!
Maxime

Post by Maxime »

http://spmt.sohosted.com/

via downloads enzo 8)
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto

Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
robstje

Post by robstje »

Maxime wrote:http://spmt.sohosted.com/

via downloads enzo 8)
Maarja, de nieuwste versie die ik daar vind is V.3.1.0, en daar staat die 100% ervaring knop er niet bij? :?
Image
Boeren!
Skatanic

Post by Skatanic »

ik heb versie 2.6, ik kreeg de nieuwe niet goed geïnstalleerd, en daar staat die knop wel bij .
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik ben wel eens benieuwd of ik een 140-er kan halen. Mijn laatste wedstrijd (FC Bagger United - Sweepies D.22) had ik een linierating van 135.

Maar:
Tien spelers hadden 98% moraal (dus 10 spelers presteerden 0.6 minder)
1 speler had 98% moraal en 95 fitheid (en 1 skill was 5% naar beneden)
Mijn teamspirit was 92%
1 speler kreeg rood

[NB Mijn A linksback was er niet bij bp68, ook mijn beste keeper stond er niet in BP GK1 69,8 BP- GK2 69,1]

Zou ik in de ideale situatie makkelijk de 140 halen? :o

Ron Jeremy
FC Bagger United
Doel: niet promoveren :roll: naar C!
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Ron Jeremy wrote:Ik ben wel eens benieuwd of ik een 140-er kan halen. Mijn laatste wedstrijd (FC Bagger United - Sweepies D.22) had ik een linierating van 135.

Maar:
Mijn teamspirit was 92%
1 speler kreeg rood

[NB Mijn A linksback was er niet bij bp68, ook mijn beste keeper stond er niet in BP GK1 69,8 BP- GK2 69,1]

Ron Jeremy
FC Bagger United
Mijn ratingrecord ligt op 138, met een gemiddelde prestatie van 68,6/4-3-3 lange bal, 1 middenvelder op offensief.

Jouw gemiddelde BP is 68,6, in een 5-3-2, verdedigende muur met 1 middenvelder defensief... 138 zal dus wel gaan, 140 is wishful thinking.
(en je moet die 140 halen om de UEFA te winnen zeker? :twisted: :twisted: )
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
sjoerd

Post by sjoerd »

Ron Jeremy wrote:Ik ben wel eens benieuwd of ik een 140-er kan halen. Mijn laatste wedstrijd (FC Bagger United - Sweepies D.22) had ik een linierating van 135.

Maar:
Mijn teamspirit was 92%
1 speler kreeg rood

Ron Jeremy
FC Bagger United
Ja, dat moet toch lukken denk ik.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Wikke --> Die Uefa is toch van mij :lol:

Maar daar heb je die 140 niet voor nodig. De vorige editie had ik ook in de finale poule moeten staan (waar ik dan wel 4e was geworden), maar de random besliste anders. Op dat moment stond mijn team er een stuk slechter voor dan nu. Een sterke bank is minstens zo belangrijk en die had ik vorig seizoen wel!!! Met mijn B-team (en een deel C) haal ik ook gewoon tussen de 125-135 lr.

[NB 138 had ik vorige week ook, maar toen speelde mijn beste RM en CB niet door de agressie]

Sjoerd ty.

Die 140 is toch een soort kaap, waar ik al een tijd tegenaan hik, maar telkens komt het er maar niet van om in mijn beste opstelling te spelen :(
Chiron
Groundsman

Post by Chiron »

Hey ik heb ff een vraagje,

Bij een gratis transfer staat er soms al een loon, winstpremie, tekenbedrag ingevuld, maar waar staat dit voor? Want bij sommige staat het wel bij andere niet..
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”