Ron Jeremy wrote:Wikke --> Die Uefa is toch van mij
Maar daar heb je die 140 niet voor nodig. De vorige editie had ik ook in de finale poule moeten staan (waar ik dan wel 4e was geworden), maar de random besliste anders. Op dat moment stond mijn team er een stuk slechter voor dan nu. Een sterke bank is minstens zo belangrijk en die had ik vorig seizoen wel!!! Met mijn B-team (en een deel C) haal ik ook gewoon tussen de 125-135 lr.
[NB 138 had ik vorige week ook, maar toen speelde mijn beste RM en CB niet door de agressie]
Sjoerd ty.
Die 140 is toch een soort kaap, waar ik al een tijd tegenaan hik, maar telkens komt het er maar niet van om in mijn beste opstelling te spelen
Ron Jeremy wrote:Ik ben wel eens benieuwd of ik een 140-er kan halen. Mijn laatste wedstrijd (FC Bagger United - Sweepies D.22) had ik een linierating van 135.
Maar:
Tien spelers hadden 98% moraal (dus 10 spelers presteerden 0.6 minder)
1 speler had 98% moraal en 95 fitheid (en 1 skill was 5% naar beneden)
Mijn teamspirit was 92%
1 speler kreeg rood
[NB Mijn A linksback was er niet bij bp68, ook mijn beste keeper stond er niet in BP GK1 69,8 BP- GK2 69,1]
Zou ik in de ideale situatie makkelijk de 140 halen?
Ron Jeremy
FC Bagger United
Doel: niet promoveren naar C!
Nee, je maximaal haalbare linierating ligt momenteel op: 138,8 (139 afg op SP) je komt nog 7 punten aan Bp te kort voor een 140 rating.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
hoelang blijft een bericht in je inbox staan zonder het als belangrijk aan te duiden?
en als je het WEL belangrijk aanduid?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69 wrote:hoelang blijft een bericht in je inbox staan zonder het als belangrijk aan te duiden?
en als je het WEL belangrijk aanduid?
Het blijft zonder het als belangrijk aan te duiden een maand staan. Wel als belangrijk aangeduide berichten blijven dacht ik voor altijd staan.
Thank you, come again
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
yockr wrote:Het blijft zonder het als belangrijk aan te duiden een maand staan. Wel als belangrijk aangeduide berichten blijven dacht ik voor altijd staan.
Thank you, come again
dat klopt niet ik ben een paar maand niet op het forum geweest en mijn berichten stonder er nog allemaa:)
en nee ze stonden niet op belangrijk
gelieve correcte info te verschaffen
tommie_008 wrote:
dat klopt niet ik ben een paar maand niet op het forum geweest en mijn berichten stonder er nog allemaa:)
dit gaat ove mail in SP zelf, lijkt me
idd, gelukkig dat we nog op mensen zoals jij kunnen rekenen om mensen zoals hem to corrigeren
Bij een gratis transfer staat er soms al een loon, winstpremie, tekenbedrag ingevuld, maar waar staat dit voor? Want bij sommige staat het wel bij andere niet..
Bij een gratis transfer staat er soms al een loon, winstpremie, tekenbedrag ingevuld, maar waar staat dit voor? Want bij sommige staat het wel bij andere niet..
naja, hoe hoger je bied van alles hoe sneller je hem krijgt. Maar dit brengt enorme kosten met zich mee en wordt vaak afgeraden.
Ma de verhoudingen zijn zo:
Winstpremie = 0,5 loon
Huis = Auto = +/-150 loon (zeker weten doe ik het niet)
Huis + auto = 300
Tel dit bij elkaar op en je hebt zeg maar alles omgerekend naar loon. en dan kun je dus vergelijken
naja, hoe hoger je bied van alles hoe sneller je hem krijgt. Maar dit brengt enorme kosten met zich mee en wordt vaak afgeraden.
Ma de verhoudingen zijn zo:
Winstpremie = 0,5 loon
Huis = Auto = +/-150 loon (zeker weten doe ik het niet)
Huis + auto = 300
woon je in dit topic jona:p
Tel dit bij elkaar op en je hebt zeg maar alles omgerekend naar loon. en dan kun je dus vergelijken
tommie_008 wrote: dat klopt niet ik ben een paar maand niet op het forum geweest en mijn berichten stonder er nog allemaa:)
Gelieve de vraag goed te lezen.
Maar wees gerust, als je zoveel antwoorden geeft als ik, zul je zeker en vast wel eens een foutje maken. Hopelijk mag ik van jou dan nog op het forum komen
tommie_008 wrote: dat klopt niet ik ben een paar maand niet op het forum geweest en mijn berichten stonder er nog allemaa:)
Gelieve de vraag goed te lezen.
Maar wees gerust, als je zoveel antwoorden geeft als ik, zul je zeker en vast wel eens een foutje maken. Hopelijk mag ik van jou dan nog op het forum komen