Mijn achterban is nu ongeveer iets rond de 7000,
en mijn stadion telt 4000 zitplaatsen, is het nuttig om er 1000 bij te doen of is dat op dit moment vrij nutteloos?
Greets
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Maxime wrote:Mijn achterban is nu ongeveer iets rond de 7000,
en mijn stadion telt 4000 zitplaatsen, is het nuttig om er 1000 bij te doen of is dat op dit moment vrij nutteloos?
Greets
Dit hangt er vanaf hoeveel geld je op dit moment op je bankrekening hebt staan, als je te weinig geld hebt, dan zou ik de ticket prijs verhogen, als je genoeg geld hebt, dan zal ik uitbreiden.
Maxime wrote:Mijn achterban is nu ongeveer iets rond de 7000,
Greets
Dit hangt er vanaf hoeveel geld je op dit moment op je bankrekening hebt staan, als je te weinig geld hebt, dan zou ik de ticket prijs verhogen, als je genoeg geld hebt, dan zal ik uitbreiden.
Te weinig geld , achterban is nu 7817
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Mijn stadion heeft nu 6000 plaatsen en de prijs voor vriendschappelijke wedstrijden en vriendschappelijke bekerwedstrijden is 13€. Is dat te veel of te weinig?
Maar binnen 5 dagen krijg ik er 3000 plaatsen bij. Zou ik mijn ticketprijs dan verhogen of verlagen?
sonix86 wrote:Weet iemand toevallig hoe oud een speler wordt in soccerproject?
Wanneer gaat die met pensioen ongeveer?
Hangt dit af van speler tot speler?
grtz & thx
Vanaf 32 jaar kan een speler op pensioen gaan, dat is random. Sommige spelers worden zelf 42, maar dat is uitzonderlijk.
speler x is beschikbaar vanaf 2 dec 14.00 laatste bod is gedaan vandaag na de sim van twee uur waneer zal die speler verkocht worden, zonder dat er nog een nieuw bod komt