Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

Gilles111 wrote:
X-Tenzo wrote:
Gilles111 wrote:Zijn er cijfers van hoeveel een speler zn fitheid afgaat per match ? (ik weet dat dit afhangt van de conditie)
Elke speler krijgt minimaal 70% conditie. Bij deze waarde verliest een speler ongeveer 7,5% tijdens een match. Elke 10% meer aan conditie is dan lochischerwijs ongeveer 2.5%.
Ik heb een speler van 99 conditie, zal die dan nooit fitheid verliezen ?
Jawel maar minder snel als anderen :wink:
Team = AC ManU (B2)
jassie

Post by jassie »

ik heb op dit moment -8k

ik wil bieden op een speler(100k) maar ze zeggen:"sorry maar zoveel geld hebben we ook weer niet"

ik dacht dat je kon bieden tot je -2M had(vroeger was dit toch zo dacht ik)

mja,is dit bugje?
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
David Beckham
Team Manager

Post by David Beckham »

nee, als je geen geld heb kan je niet bieden. je hebt zelfs precies dat bedrag nodig dat je wilt bieden, tis nie dat je enkel niet int rood hoeft te staat zeg maar, om te kunnen bieden
David Beckham - Ac United
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Gilles111 wrote:
X-Tenzo wrote:
Gilles111 wrote:Zijn er cijfers van hoeveel een speler zn fitheid afgaat per match ? (ik weet dat dit afhangt van de conditie)
Elke speler krijgt minimaal 70% conditie. Bij deze waarde verliest een speler ongeveer 7,5% tijdens een match. Elke 10% meer aan conditie is dan lochischerwijs ongeveer 2.5%.
Ik heb een speler van 99 conditie, zal die dan nooit fitheid verliezen ?
Het klopt trouwens niet helemaal wat ik gezegd heb. Je verliest ongeveer wel zo´n 7% als je maar 70% conditie hebt, maar als je bijvoorbeeld een conditie hebt van 100%, dan kan je ook soms nog 1% of 2% verliezen aan fitheid tijdens een ligamatch.

Ik zal binnenkort een proberen uit te zoeken hoe dit precies zit. Volgens mij heeft ook de formatie en de stijl invloed op de fitheid van spelers. Als je namelijk 4-3-3 lange bal speelt, dan heeft je verdediging meer werk te doen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
real

Post by real »

ik heb ook nog een vraagje ik weet dat moraal heel wat meer weegt dan fitheid in plaats van een speler met minder fitheid maar hoe zit de verhouding daar eiglijk tussen ?

stel ik heb een speler met 70 BP en hij heeft 99 moraal maar hij heeft wel 100 % fitheid zal hij dan beter presteren dan een speler met 100 moraal maar dan wel met 98 of 97 % fitheid :?: ik wil gwn de verhoudingen weten tussen die 2

ik hoop dat jullie mn vraag snappen en me kunnen helpen :)
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
terry

Post by terry »

Gemakkelijkheidshalve wordt gezegd dat per % moraal of fitheid 0.4 prestatie verloren gaat. Dit is waarschijnlijk een gemiddelde, dus het zal zo'n 0.3 en 0.5 zijn ofzo.

Volgens mij is het met SPMT makkelijk te bekijken. Je zoekt een speler met 100% moraal, en trekt zijn geschatte prestatie van zijn beste prestatie af, dan deel je het verschil door het aantal % moraal of fitheidsverlies en je hebt het.

Ik zal bij mij zelf eens gauw een voorbeeldje zoeken. :wink:
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
terry

Post by terry »

Bram Joly, mijn GK van 20 jaar heeft 100% fitheid en 96% moraal. Zijn beste prestatie is 56.5, zijn geschatte prestatie is 55.1.

56.5-55.1 = 1.4 ==> 1.4/4% moraal = 0.35

Dat had ik al niet verwacht, hij is wel nog niet volgroeid, dus misschien klopt het daar niet helemaal. Momenteel heb ik geen speler die geen 100% fitheid heeft(na 14.00 weer wel), dus de andere kan ik nog niet berekenen.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

real wrote:ik heb ook nog een vraagje ik weet dat moraal heel wat meer weegt dan fitheid in plaats van een speler met minder fitheid maar hoe zit de verhouding daar eiglijk tussen ?

stel ik heb een speler met 70 BP en hij heeft 99 moraal maar hij heeft wel 100 % fitheid zal hij dan beter presteren dan een speler met 100 moraal maar dan wel met 98 of 97 % fitheid :?: ik wil gwn de verhoudingen weten tussen die 2

ik hoop dat jullie mn vraag snappen en me kunnen helpen :)
De verhouding tusssen moraal en fitheid is het zelfde. Bij allebij is 1% gelijk aan 0,4% prestatie. Alleen bij moraal telt ook de globale klasse mee.

Stel dat je 85% fitheid hebt, en 85% moraal. Dan zou je zeggen 15%*0.4 = 6 punten aan prestatie. Maar omdat de moraal ook meetelt op de globale klasse, moet je er die ook nog afhalen. Omdat 15% normale skill 0.8 prestatie is, zou je deze waarde er ook nog bij op moeten tellen.

Uiteindelijk krijg je dan 6.8 en 6.0. Als je dan wil weten hoe veel zwaarder de moraal meertelt dan de fitheid, maak je de simpele rekensom 0.8 / 15% = 00.53.

Elke 1% moraal telt dus uiteindelijk voor 0.453 aan prestatie, en fitheid 0.400.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
real

Post by real »

heel erg bedankt voor de anwtoorden terry en X tenzo ben nu weer wat wijzer geworden :)
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Federico Calcio
Fan

SPFA

Post by Federico Calcio »

Ik kreeg vandaag een mailtje in m'n inbox op SP met daarin vermeld dat ik vanaf morgen drie weken krijg om de SPFA-features uit te proberen, terwijl ik me daar niet eens voor aangemeld heb en dat wil ik ook nooit doen. Wat is dit? Heeft iedereen dit gekregen? Help!

BVD! :wink:
Lord speed
Team President

Post by Lord speed »

je hebt waarschijnlijk een paar mensen uitgenodigd naar sp, en die zijn een paar weken of dagen actief?
Federico Calcio
Fan

Post by Federico Calcio »

Lord speed wrote:je hebt waarschijnlijk een paar mensen uitgenodigd naar sp, en die zijn een paar weken of dagen actief?
Ik heb wel een idee, maar dat weet ik niet zeker, ik zal eens informeren. Jullie horen het nog wel :)
Ultimate
Team President

Post by Ultimate »

Federico Calcio wrote:
Lord speed wrote:je hebt waarschijnlijk een paar mensen uitgenodigd naar sp, en die zijn een paar weken of dagen actief?
Ik heb wel een idee, maar dat weet ik niet zeker, ik zal eens informeren. Jullie horen het nog wel :)
Je bent waarschijnlijk een bepaald aantal weken actief.
Ultimate is back!!

Manager: Ultimate
Team: IJsselmuiden
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ultimate wrote:
Federico Calcio wrote:
Je bent waarschijnlijk een bepaald aantal weken actief.
Ik meen dat iedereen die start toch 3 weken gratis sfpfa krijgt?
Image
sjoerd

Post by sjoerd »

Dat klopt, hij is waarschijnlijk net begonnen en krijgt 3 weken gratis SPFA.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”