real wrote:ik heb ook nog een vraagje ik weet dat moraal heel wat meer weegt dan fitheid in plaats van een speler met minder fitheid maar hoe zit de verhouding daar eiglijk tussen ?
stel ik heb een speler met 70 BP en hij heeft 99 moraal maar hij heeft wel 100 % fitheid zal hij dan beter presteren dan een speler met 100 moraal maar dan wel met 98 of 97 % fitheid

ik wil gwn de verhoudingen weten tussen die 2
ik hoop dat jullie mn vraag snappen en me kunnen helpen

De verhouding tusssen moraal en fitheid is het zelfde. Bij allebij is 1% gelijk aan 0,4% prestatie. Alleen bij moraal telt ook de globale klasse mee.
Stel dat je 85% fitheid hebt, en 85% moraal. Dan zou je zeggen 15%*0.4 = 6 punten aan prestatie. Maar omdat de moraal ook meetelt op de globale klasse, moet je er die ook nog afhalen. Omdat 15% normale skill 0.8 prestatie is, zou je deze waarde er ook nog bij op moeten tellen.
Uiteindelijk krijg je dan 6.8 en 6.0. Als je dan wil weten hoe veel zwaarder de moraal meertelt dan de fitheid, maak je de simpele rekensom 0.8 / 15% = 00.53.
Elke 1% moraal telt dus uiteindelijk voor 0.453 aan prestatie, en fitheid 0.400.