Thomas01CC wrote:Heb gister nieuw team gestart.. wa zal ik doen??? competitie gaan of eerst veel transferen en geld verdienen???
Bij voorbaad dank,
Thomas01CC
otw thomas
Heel veel handelen natuurlijk, een smak geld verdienen en dan een goed team kopen.
Dankjewel voor de info, zal 't zeker opvolgen
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
Neen, offensief is niet 'echt' een individuele order. Het geeft een speler geen extra prestatie, het zorgt alleen ervoor dat het zwaartepunt van je ploeg in de aanval (bij offensief) of in de verdediging (bij defensief) zit. Dan worden er rating van middenveld afgehaald en afgegeven aan de aanval en verdediging.
Bombay wrote:Hoe zit dat eigenlijk precies met schulden! Ben je je team kwijt als je langer dan 1 week in de min staat, of langer dan 1 week -2M of meer?
als je .... weken onder de 2M staat
kweet nie precies hoeveel
Bombay wrote:Hoe zit dat eigenlijk precies met schulden! Ben je je team kwijt als je langer dan 1 week in de min staat, of langer dan 1 week -2M of meer?
Dus niet als je min 1,8 staat?
ik heb altijd al gehoord vanaf 2M, ik heb het zelf nog niet meegemaakt
Offensief/ defensief is trouwens alleen nuttig bij spelers zonder IO om een bepaalde linie te versterken. Defensief versterkt de verdediging, offensief de aanval (natuurlijk).