HeRNiA wrote:Hoeveel prestatie kan een speler maximaal bijkrijgen bij het instellen van de individuele opdracht?
De meeste van mijn spelers zitten tussen de 1 en de 2, maar ik heb net een jeugdspeler gekocht die 7,3 bijkrijgt dus nu vroeg ik me af of daar een bovengrens op staat.
die IO bij je jeugdspeler gaat heus nog zakken naarmate je de andere skills begint te trainen.
hoogste IO bij mijn team (bij een voltrainde speler) is +2,6.
verloopt de training-terugloop schematisch mss? (bv om de zoveel dagen skill X teruggevallen)
Want ik heb vandaag 5 spelers bij wie een skill was teruggevallen, en bij 4 daarvan was het "balcontrole"
Het is niet de eerste keer dat dit me opvalt. Toeval of zit er iets achter?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69 wrote:verloopt de training-terugloop schematisch mss? (bv om de zoveel dagen skill X teruggevallen)
Want ik heb vandaag 5 spelers bij wie een skill was teruggevallen, en bij 4 daarvan was het "balcontrole"
Het is niet de eerste keer dat dit me opvalt. Toeval of zit er iets achter?
Hopla vandaag weeral, 4 spelers met terugval, bij alle 4 is het Schieten...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Ja dat heb ik ook regelmatig dat dezelfde skill bij verschillende spelers terugvalt. Maar dit is eigenlijk het eerste seizoen dat ik da opmerk. Zal wel random zijn zeker?
hegrow wrote:Ik heb gemerkt als ik met een hogere aggressie speel, mijn spelers meestal meer fitheid verliezen, kan dit?
Nee, maar als je thuis met een hogere agressie speelt gaat je veld wel rapper achteruit.
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Verlies je TS als je een speler verkoopt die je gratis op de lijst hebt gezet?
Glen DV wrote:Kan iemand mij bij benadering zeggen hoeveel achterban ge kwijtspeeld bij degradatie?
Uit de faq
Achterbanveranderingen:
Bij Vr's en VrB's krijgt u achterban bij, ongeacht winst of verlies. (Bij VrB's wint/verliest u meer achterban)
Bij Ligamatchen en Bekermatchen krijgt u achterban bij bij winst en verliest u achterban bij verlies. (Bij B's wint/verliest u meer achterban) Degradatie = -300 ongeacht divisie of positie
Promotie = sterk variërend.
Uitleg: Hoe hoger uw achterban, hoe trager uw achterban zal groeien. Hoe hoger uw divisie, hoe sneller uw achterban zal groeien.
@visje ik wist ni da da al in de FAQ vermeld stond . En uw vraag staat ook in de FAQ dacht ik:
Dalen
- Inkomende (betalend + gratis) transfers (-5%) - Uitgaande (betalende + gratis) transfers (-5%)
- Als de kwaliteit van het veld minder dan 60% is daalt de teamspirit van een ploeg(Hoeveel?)
- Bij de simulatie van het nieuwe seizoen op zaterdag om 4u (-10% van de huidige waarde)
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Glen DV wrote:@visje ik wist ni da da al in de FAQ vermeld stond . En uw vraag staat ook in de FAQ dacht ik:
Dalen
- Inkomende (betalend + gratis) transfers (-5%) - Uitgaande (betalende + gratis) transfers (-5%)
- Als de kwaliteit van het veld minder dan 60% is daalt de teamspirit van een ploeg(Hoeveel?)
- Bij de simulatie van het nieuwe seizoen op zaterdag om 4u (-10% van de huidige waarde)
lol hadden we beiden voor onze eigen vraag gekeken, had het ons een pak typwerk en tijd bespaard
NUja thx, dan gak m'n keeper (ondanks de 1M kosten, buitengooien, want kga den TS te hard nodig hebben...)
EDIT: Speler Sadio Fox staat op straat, dit heeft je
Nivram Ra wrote:Wat zijn de gevolgen als je de naam van je stadion verandert?
Ik weet dat het geld kost.. maar gaat er ook achterban bijvoorbeeld vanaf?
Nivram Ra wrote:Wat zijn de gevolgen als je de naam van je stadion verandert?
Ik weet dat het geld kost.. maar gaat er ook achterban bijvoorbeeld vanaf?
Volgens mij niet. Het kost je enkel geld.
idd. het kost enkel geld, ik heb mijn stadionnaam veranderd en ik moest gwn een bepaald bedrag bepalen dus...