maar om TOCH een vraag te stellen
Waarom is Clement zo lelijk?

Moderator: Moderator
Mja ge moet beginnen bij het begin zeggen ze altijdyanniske wrote:of smoje, die lijkt wel weggelopen bij de bosjesmensen met zo'n behaard gezichthannibal wrote:Clement is toch niet zooo lelijk, vergelijk maar eens met bicky en Geraerts.visje69 wrote:De 1ste post op de 600ste pagina
maar om TOCH een vraag te stellen
Waarom is Clement zo lelijk?![]()
visje69 wrote:Mja ge moet beginnen bij het begin zeggen ze altijdyanniske wrote:of smoje, die lijkt wel weggelopen bij de bosjesmensen met zo'n behaard gezichthannibal wrote: Clement is toch niet zooo lelijk, vergelijk maar eens met bicky en Geraerts.![]()
khad nie gedacht da Gent em ZO VER ging gaan zoeken, maar goed, tis IETS
Dju da we daar bij Gent nog nie aan gedacht ebbenyanniske wrote:geef mij bicky dan maar zenne, haalde voor 2 euro uit het frituur!
iets minder geslaagd, wacht maar als Ronaldinho bij Milan zit, ze zullen weer schitteren als weleer. Want dan kan Kaka iets meer naar voor opschuiven en dan zullen ze weer scoren (kaka vorige week 3 keer, inzaghi deze week 3 keer gescoord)yanniske wrote:en die van AC Milan dan joeng, voor niks nen voetballer, ze kakken daar letterlijk geld preciesvisje69 wrote:Dju da we daar bij Gent nog nie aan gedacht ebbenyanniske wrote:geef mij bicky dan maar zenne, haalde voor 2 euro uit het frituur!
![]()
bij ManU gebruiken ze dan weer Copyright: C. Ronaldo (C. = Copyright)visje69 wrote:iets minder geslaagd, wacht maar als Ronaldinho bij Milan zit, ze zullen weer schitteren als weleer. Want dan kan Kaka iets meer naar voor opschuiven en dan zullen ze weer scoren (kaka vorige week 3 keer, inzaghi deze week 3 keer gescoord)yanniske wrote:en die van AC Milan dan joeng, voor niks nen voetballer, ze kakken daar letterlijk geld preciesvisje69 wrote: Dju da we daar bij Gent nog nie aan gedacht ebben![]()
kzou dermee stoppen voor vanavondyanniske wrote:bij ManU gebruiken ze dan weer Copyright: C. Ronaldo (C. = Copyright)
Idd., er zijn 4 supporters bijgekomen na een Vr.hannibal wrote:Vr's hebben toch wel (kleine)invloed op achterban? Ik zal het straks eens checken om zeker te zijn.yockr wrote:Ik denk van niet, het resultaat van Vr's en VrB's hebben geen invloed op de achterban en maar goed ook. En volgens mij gaat dat met de nieuwe invoering niet veranderen.
Naargelang de grootte van je achterban en je divisie (hoe groter, hoe trager; hoe hoger, hoe rapper). Ik krijg er dus bvb maar 3 bij, en 5 per VrB-match.hannibal wrote:Idd., er zijn 4 supporters bijgekomen na een Vr.hannibal wrote:Vr's hebben toch wel (kleine)invloed op achterban? Ik zal het straks eens checken om zeker te zijn.yockr wrote:Ik denk van niet, het resultaat van Vr's en VrB's hebben geen invloed op de achterban en maar goed ook. En volgens mij gaat dat met de nieuwe invoering niet veranderen.
Ik bedoelde dat het niet uitmaakt of je de Vr wint, gelijk speelt of verliest. Je krijgt altijd even veel (beter gezegd: even weinighannibal wrote:Idd., er zijn 4 supporters bijgekomen na een Vr.hannibal wrote:Vr's hebben toch wel (kleine)invloed op achterban? Ik zal het straks eens checken om zeker te zijn.yockr wrote:Ik denk van niet, het resultaat van Vr's en VrB's hebben geen invloed op de achterban en maar goed ook. En volgens mij gaat dat met de nieuwe invoering niet veranderen.