Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
ik zit met een probleem,ik heb dringend nog een cm nodig maar volgens mijn bestuur zit ik met teveel spelers in men team ik heb nu een speler verkocht en nog kan ik geen speler kopen vanaf wanneer zal dat wel terug gaan?
TEAM:BleuArmy
seizoen 1:niet meegedaan
seizoen 2:niet meegedaan
seizoen 3:15e F.66
seizoen 4:1ste F.66
seizoen 5:2de E.22
seizoen 6:doelstelling kampioen D.8
seizoen 1:niet meegedaan
seizoen 2:niet meegedaan
seizoen 3:15e F.66
seizoen 4:1ste F.66
seizoen 5:2de E.22
seizoen 6:doelstelling kampioen D.8
-
- Member of the Soccer Project Association
Vanaf het moment dat je 34 spelers hebt kan je opnieuw bieden op andere spelers.FCB fan wrote:ik zit met een probleem,ik heb dringend nog een cm nodig maar volgens mijn bestuur zit ik met teveel spelers in men team ik heb nu een speler verkocht en nog kan ik geen speler kopen vanaf wanneer zal dat wel terug gaan?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Als je bij het team opa F.C. kijkt zie dat hij 2 litouwse jeugdspelers heeft
maar 1 daarvan heet Arkadiusz Souza!!!
En dit zijn 2 Belgische namen, want ik heb 2 spelers gehad en die heetten Arkadiusz Wils en Jinks Souza
maar 1 daarvan heet Arkadiusz Souza!!!
En dit zijn 2 Belgische namen, want ik heb 2 spelers gehad en die heetten Arkadiusz Wils en Jinks Souza

Manager ofF.C. De Latinos
-
feyenoordie wrote:Okay bedankt. Noog een vraagje. Wegen moraal en fitheid even zwaar wat betreft de prestatie van een speler. Of heeft bv fitheid meer invloed op de prestatie dan moraal???
Wil dit allemaal precies weten. Want heb dinsdag meteen belangerijke wedstrijd. en maandag moet ik toch tegen een fc team en dan wil ik kijken wat beter voor me A team is, of ze wel of niet spelen dan. ( heb die dag namelijk ook nog 2 VrB wedstrijden.
-
Als ik met B-team speel daalt moraal van A-team met 5%. Speel dan een VrB met A-team waardoor moraal 96% wordt en fitheid tussen de 96/98% is.Molleke wrote:Moraal is een constante.
Bij fitheid moet je nog een onderscheid maken in de leeftijd van een speler.
Als je toch tegen een FC-team moet, zou ik met een veredeld B elftal spelen. Laat spelers boven 26 rusten.
Als ik tegen FC-team speel met A-team en geen VrB met A-team is hun moraal 98%. en fitheid tussen 93/96%.
Nu weet ik nog niet wat ik beste kan doen.
Al me A-spelers zijn jonger dan 26 op ene na die 30 is.
-
wat gebeurd er als er bv. een manager van mali een team aanmaakt?
welke nationaliteit gaan zijn spelers dan hebben?
welke nationaliteit gaan zijn spelers dan hebben?
Manager ofF.C. De Latinos
-
Dat kan nog perfect. 20/4 was misschien de eerste (of 1 van de eerste) dag van die periode. Dus dat betekent dat die periode pas eindigde rond 10 mei. Tel daar nog is 20 dagen bij en ge zult uwe speler dus voor 30 mei krijgen.Molleke wrote:Laatste jeugdspeler gehad op 20/4.
Wanneer zou ik dan die nieuwe moeten krijgen.
Ik dacht na 20 dagen maar zijn dat wedstrijddagenof kalenderdagen?
PS: sla dit op in Word ofzo. Ik heb dat ook gedaan. Vanaf de afwerking van mijn jeugdcentrum. Daar tel ik dan elke keer 20 dagen bij en ik weet wanneer mijn volgende jeugdspeler ongeveer zal komen. Ik heb vandaag ene gehad en de volgend komt tussen 29-05 en 17-06.

Die wordt op dit moment opgevuld, maar ze beginnen wel van achteraan.maxiboy wrote:Wanneer wordt de g-divisie opgevuld?
Hier kan je je niet meer voor aanmelden. Als er toch nog gebruikers nodig zijn, worden die gekozen door Sjarel en ReesinG.joske wrote:kan ik me aanmelden bij die zogenoemde testsite, of is dit slechts limited?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk