Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Assistant Coach
-
- Assistant Coach
Mjah kheb net een keeper van 27 jaar gekocht, mss beetje oud maar hij koste maar 500000 en zijn 2 hoofdskills zijn +90.
En mijn andere keeper van 27 jaar die kan ik verkopen voor 600000.
Win-Win situation! Mocht wel na mijn miskoop, wou LM kopen en koop per ongeluk een RM. De LM die ik erna kocht blijkt na wel gelukkig een van mijn beste kopen te zijn.

Win-Win situation! Mocht wel na mijn miskoop, wou LM kopen en koop per ongeluk een RM. De LM die ik erna kocht blijkt na wel gelukkig een van mijn beste kopen te zijn.
-
- Team President
Het staat er toch bij wanneer hij eindigt?
dus ik zie het probleem het er niet in
dus ik zie het probleem het er niet in
Seizoen 6: 3de G.551
Seizoen 7: 1st G.551
Seizoen 8: 2de F.184
Seizoen 9: 1st E.62
Creative
Doe me pleziertje!
Seizoen 7: 1st G.551
Seizoen 8: 2de F.184
Seizoen 9: 1st E.62
Creative
Doe me pleziertje!
-
- Member of the Soccer Project Association
Als je een speler op niets traint, kan hij dan ook geblesseerd raken?
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
heb een vraag, is al wel een tijdje geleden maar toch, ik vind dit eigenaardig:
Een vriend van mij wou een speler van me kopen, hij bood en toen stond er: je mag geen onderlinge transfers doen tussen managers op dezelfde PC???
Kan iemand verklaren hoe dat in godsnaam kan gebeuren???
Een vriend van mij wou een speler van me kopen, hij bood en toen stond er: je mag geen onderlinge transfers doen tussen managers op dezelfde PC???

Manager ofF.C. De Latinos
-
Hij zal is ooit op jouw pc ingelogd hebben, of jij op zijn pc. En dan kan je geen onderlinge transfers meer doen.maxyboy wrote:heb een vraag, is al wel een tijdje geleden maar toch, ik vind dit eigenaardig:
Een vriend van mij wou een speler van me kopen, hij bood en toen stond er: je mag geen onderlinge transfers doen tussen managers op dezelfde PC???![]()
![]()
![]()
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Euh, iemand die dit weet?silverblast wrote:Als je een speler op niets traint, kan hij dan ook geblesseerd raken?
Ik heb het nergens teruggevonden in de regels of de FAQ, en ik train mijn spelers altijd wel op iets, dus ik kan het niet weten...
Iemand die uit ondervinding kan spreken?Of Sjarel?
The Arbiters - F.73
-
Ik denk dat Sjarel als enigste hierop een antwoord kan geven. Want je kan moeilijk weten of je speler geblesseerd zou zijn als je hem op 'niets' traint.silverblast wrote:Euh, iemand die dit weet?silverblast wrote:Als je een speler op niets traint, kan hij dan ook geblesseerd raken?
Ik heb het nergens teruggevonden in de regels of de FAQ, en ik train mijn spelers altijd wel op iets, dus ik kan het niet weten...
Iemand die uit ondervinding kan spreken?Of Sjarel?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
seg wa ne zever is da, wa is daar het nut nu vankrcgenk wrote:Hij zal is ooit op jouw pc ingelogd hebben, of jij op zijn pc. En dan kan je geen onderlinge transfers meer doen.maxyboy wrote:heb een vraag, is al wel een tijdje geleden maar toch, ik vind dit eigenaardig:
Een vriend van mij wou een speler van me kopen, hij bood en toen stond er: je mag geen onderlinge transfers doen tussen managers op dezelfde PC???![]()
![]()
![]()

-
Misschien om cheaten tegen te gaan?maxyboy wrote:seg wa ne zever is da, wa is daar het nut nu van
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
cheaten???krcgenk wrote:Misschien om cheaten tegen te gaan?maxyboy wrote:seg wa ne zever is da, wa is daar het nut nu van
op eenzelfde computer een paar keer aanmelden noem jij cheaten?