Smurfje wrote:Hallo, ik hoop dat ik het goed doe want ik heb al heel lang niet meer op dit forum getikt.
Ik heb een vraag:
Hoe kan het dat spelers meerdaagse schorsingen krijgen voor liga-wedstrijden? Dan heeft deze speler eerst een gele kaart gekregen en daarna rood, meestal in zelfde wedstrijd.
Normaal was dat bij mij altijd 1 dag, nu heb ik echter een speler met 3 dagen ligaschorsing.
Is dat iets nieuws? Nee
Hoeveel dagen kan een schorsing maximaal zijn? 3
Smurfje wrote:Hallo, ik hoop dat ik het goed doe want ik heb al heel lang niet meer op dit forum getikt.
Ik heb een vraag:
Hoe kan het dat spelers meerdaagse schorsingen krijgen voor liga-wedstrijden? Dan heeft deze speler eerst een gele kaart gekregen en daarna rood, meestal in zelfde wedstrijd.
Normaal was dat bij mij altijd 1 dag, nu heb ik echter een speler met 3 dagen ligaschorsing.
Is dat iets nieuws? Nee
Hoeveel dagen kan een schorsing maximaal zijn? 3
Volgens het dikgedrukte
Ik denk dat je mis bent.
Als je speler een tweede gele kaart (en dus rood) krijgt, is hij de volgende ligamatch geschorst.
Als je speler direct rood (ook al heeft hij eerder geel gekregen) krijgt, is hij geschorst voor 1 tot 5 speeldagen. Dit wordt random bepaald.
Dus 5 speeldagen is de maximum schorsing
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
ralexander wrote:wat is per ronde het prijzengeld van de beker?
Als je een bekerronde gewonnen hebt verdien je €10000 maal het nummer van de ronde die je net gewonnen hebt. Enkel voor de laatste 5 rondes wordt een andere berekening gebruikt. Als je dan een ronde wint, verdien je het dubbele van het prijzengeld van de vorige ronde.
Farid007 wrote:Hoe moet ik spelen tegen een tegenstander op papier veel sterker is?
niet
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)