Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ikzelf hou die en verkoop die als ze niet goed genoeg zijn voor in mijn team. Als ze te goed waren voor mijn team zou ik ze ook verkopen en van dat geld dan enkele spelers kopen van iets boven het niveau van mijn team. Dus ik verkoop mijn eigen jeugdspelers niet vooraleer ze voltraint zijn.Farid007 wrote:Ik heb net mijn eerste jeugdspeler gekregen. Ik ben gelijk gaan trainen op zijn hoofdskills.
Maar wanneer kan ik zo een speler het best verkopen en wanneer houden?
Daar tegenover ligt natuurlijk het feit dat voor spelers met goede hoofdskills en een goeie verborgen skill en niet te agressief veel geld geboden wordt. Als die dan op de andere skills flopt hebt ge een goeie zaak gedaan, aangezien ge die voltraind mogelijk niet voor dat bedrag had kunnen verkopen.
Dus aan u om alles af te wegen.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
-
- Coach
-
- Member of the Soccer Project Association
Hahahahaha flapdrol, jij krijgt de grootste dikste viestste molligste penetranste sappigste trol nog niet man.
Ik heb wel een serieuze vraag:
Ik heb laatst mijn LM Radavicous gekocht, daar stond bij SPMT dat hij 69,3 ging presteren (Met IO Passen). Dat staat er nu nog steeds, alleen in SP presteert hij volgens mij veel minder met Passen! Kan dit kloppen en kan deze afwijking zelfs +1,5 zijn?
Ik heb wel een serieuze vraag:
Ik heb laatst mijn LM Radavicous gekocht, daar stond bij SPMT dat hij 69,3 ging presteren (Met IO Passen). Dat staat er nu nog steeds, alleen in SP presteert hij volgens mij veel minder met Passen! Kan dit kloppen en kan deze afwijking zelfs +1,5 zijn?
-
- Coach
-
- Assistant Manager
10% agressie is 1 linierating, bij teamspirit is het een soort kwadratisch verband,Alex007 wrote:Kan iemand mij vertellen hoeveel invloed agressie,teamspirit, etc invloed hebben op de linieratings?Hoeveel % agressie/teamspirit is bijvoorbeeld 1 linierating? Ik heb dit gezocht, maar nergens gevonden, misschien erover gekeken, weet ik niet.
Alvast bedankt,
Alex007
bij 10 is 1.47 verschil vanaf 0 ts, bij 30 1.56 verschil vanaf 20.(dit is zo bij mij)
ralexander wrote:10% agressie is 1 linierating, bij teamspirit is het een soort kwadratisch verband,Alex007 wrote:Kan iemand mij vertellen hoeveel invloed agressie,teamspirit, etc invloed hebben op de linieratings?Hoeveel % agressie/teamspirit is bijvoorbeeld 1 linierating? Ik heb dit gezocht, maar nergens gevonden, misschien erover gekeken, weet ik niet.
Alvast bedankt,
Alex007
bij 10 is 1.47 verschil vanaf 0 ts, bij 30 1.56 verschil vanaf 20.(dit is zo bij mij)
ok, bedankt voor de hulp

wat betekent dat?ralexander wrote:10% agressie is 1 linieratingAlex007 wrote:Kan iemand mij vertellen hoeveel invloed agressie,teamspirit, etc invloed hebben op de linieratings?Hoeveel % agressie/teamspirit is bijvoorbeeld 1 linierating? Ik heb dit gezocht, maar nergens gevonden, misschien erover gekeken, weet ik niet.
Alvast bedankt,
Alex007
-
- Assistant Manager
als je met 10% meer agressie speelt, dan wordt je linie 1 rating beter, dus als je bv met 50% agressie linieratings van 105 haalt, dan haal je 108 met een agressie van 80%Farid007 wrote:wat betekent dat?ralexander wrote:10% agressie is 1 linieratingAlex007 wrote:Kan iemand mij vertellen hoeveel invloed agressie,teamspirit, etc invloed hebben op de linieratings?Hoeveel % agressie/teamspirit is bijvoorbeeld 1 linierating? Ik heb dit gezocht, maar nergens gevonden, misschien erover gekeken, weet ik niet.
Alvast bedankt,
Alex007
team: fc_duckies
manager: rolexander
seizoen 24: 1ste H623
manager: rolexander
seizoen 24: 1ste H623
-
- Team Manager