Daar plakt geen getal op. De ene heeft minder startbudget maar kan dan weer extratjes hebben zoals betere spelers, meer achterban enz.Bistiriko wrote:wat is het startbudget als je met SP begint eigelijk?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Weet je, onbewust heb ik altijd gelijkbats1903 wrote:Het start budget is het gemiddelde budget in je reeks.Glen DV wrote:Daar plakt geen getal op. De ene heeft minder startbudget maar kan dan weer extratjes hebben zoals betere spelers, meer achterban enz.Bistiriko wrote:wat is het startbudget als je met SP begint eigelijk?

-
De eerste 2 dagen van het nieuwe seizoen, dus ik denk dat dat volgende week zaterdag en zondag moet zijn. Ge moet idd SPFA hebben. Niet vergeten dat ge hierdoor achterban verliest.Jerre__ wrote:Wanneer kan je je ploegnaam juist veranderen in het tussenseizoen?
En kan dit enkel als SPFA?
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
-
http://www.soccerproject.com/spnewl_sptd_overview.phpTaba wrote:gratis & waar?de_lorre wrote:heb je spmt?zo ja ga naar stadion, dan stadioncalculator, klikken op uitgebreid en rekenen maarTaba wrote:hoe bepaal je de ticketprijzen?
heb je spmt niet, download het dan dat bespaart je veel werk. grts
Vrouwen héIsis wrote:Weet je, onbewust heb ik altijd gelijkbats1903 wrote:Het start budget is het gemiddelde budget in je reeks.Glen DV wrote: Daar plakt geen getal op. De ene heeft minder startbudget maar kan dan weer extratjes hebben zoals betere spelers, meer achterban enz.![]()

=lol=
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
ff vraagje, ik heb hier een cf die op zijn conditie na (staat op 56), volledig getraind is, met 100% moraal. volgens spmt zou hij een bij zijn huidige statistieken een BP van 67 halen, ik heb hem nu al 2 oefenwedstrijden laten spelen, en hij geraakt niet hoger dan 64.
als hij voltraind is zou dat moeten omhoog gaan tot 68-70 (wederom volgens spmt).
ik zou graag weten hoe dat verschil (64 tov 67) komt, en of hij die verwachtingen effectief gaat waarmaken?
als hij voltraind is zou dat moeten omhoog gaan tot 68-70 (wederom volgens spmt).
ik zou graag weten hoe dat verschil (64 tov 67) komt, en of hij die verwachtingen effectief gaat waarmaken?
-
Is zijn moraal en fitheid beide 100?de_lorre wrote:ff vraagje, ik heb hier een cf die op zijn conditie na (staat op 56), volledig getraind is, met 100% moraal. volgens spmt zou hij een bij zijn huidige statistieken een BP van 67 halen, ik heb hem nu al 2 oefenwedstrijden laten spelen, en hij geraakt niet hoger dan 64.

-
De speler zal enkel zijn beste prestatie halen als zijn moraal en fitheid beide 100 zijn en de juiste individueele order ingesteld is. Je kan hem het beste om 22 uur de laatste wedstrijd laten spelen. Dan morgen tijdens de 10 uur sim heeft hij 100/100. Dan zal hij zijn beste prestatie halen.de_lorre wrote:zijn fitheid was 96, toen haalde hij 64, nu is het nog 91 (deze avond speelt hij normaal gezien niet)

ik had echt nooit gedacht dat 4 puntjes, zo een invloed zouden hebben op zijn prestatie, toch thx voor de raad.bats1903 wrote:De speler zal enkel zijn beste prestatie halen als zijn moraal en fitheid beide 100 zijn en de juiste individueele order ingesteld is. Je kan hem het beste om 22 uur de laatste wedstrijd laten spelen. Dan morgen tijdens de 10 uur sim heeft hij 100/100. Dan zal hij zijn beste prestatie halen.de_lorre wrote:zijn fitheid was 96, toen haalde hij 64, nu is het nog 91 (deze avond speelt hij normaal gezien niet)