Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Illusion
Team Board Member

Post by Illusion »

Taba wrote:
Illusion wrote:Welke dag kan ik mijn teamnaam veranderen?
daarvoor moet je spfa hebben en dat kun je tussen 2 seizoenen door dacht ik.
Ik heb spfa,maar weet nog steeds niet precies de exacte datum :D
Ik weet wel dat het ongeveer tegen het einde van het seizoen is,maar wanneer het is en waar je dat dan gaat kunnen veranderen is mij de vraag :D
Image
bats1903
Member of the Soccer Project Association

Post by bats1903 »

Illusion wrote:
Taba wrote:
Illusion wrote:Welke dag kan ik mijn teamnaam veranderen?
daarvoor moet je spfa hebben en dat kun je tussen 2 seizoenen door dacht ik.
Ik heb spfa,maar weet nog steeds niet precies de exacte datum :D
Ik weet wel dat het ongeveer tegen het einde van het seizoen is,maar wanneer het is en waar je dat dan gaat kunnen veranderen is mij de vraag :D
De eerste 2 dagen van het nieuwe seizoen.
ImageImageImage
visje69

Post by visje69 »

Ik heb net ee cup opgestart. Nu zie ik dat ik niet meer "zoeken" kan doen als ik naar Wedstrijd - Vriendschappelijk - Beker - Inschrijven ga. Is dat omdat ik eentje opgestart heb? of is het een bug die in't spel is geslopen?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

visje69 wrote:Ik heb net ee cup opgestart. Nu zie ik dat ik niet meer "zoeken" kan doen als ik naar Wedstrijd - Vriendschappelijk - Beker - Inschrijven ga. Is dat omdat ik eentje opgestart heb? of is het een bug die in't spel is geslopen?
Je bent de enige die op dit moment een open-cup hebt gestart. Bij jou is hij niet meer zichtbaar omda ge al ingeschreven zijt
visje69

Post by visje69 »

Timmyboy1 wrote:
visje69 wrote:Ik heb net ee cup opgestart. Nu zie ik dat ik niet meer "zoeken" kan doen als ik naar Wedstrijd - Vriendschappelijk - Beker - Inschrijven ga. Is dat omdat ik eentje opgestart heb? of is het een bug die in't spel is geslopen?
Je bent de enige die op dit moment een open-cup hebt gestart. Bij jou is hij niet meer zichtbaar omda ge al ingeschreven zijt
Azo,goe da ge het zegt, heb er ineens een toernooi van 8 ploegen van gemaakt ^^
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Ik heb een tijdje terug een jeugdspeler gekregen met 100% agressie. Nu kijk ik niet zoo hard uit naar agressie, maar 100 vond ik toch wat teveel en dus zwierde ik hem voor 1€ op de transferlijst. Uiteindelijk vond hij een nieuwe ploeg voor 200.000€. Ik was al blij dat ik er nog iets voor kreeg.

Nu kijk ik eens terug naar die speler en zie dat hij intussen aan het evolueren is naar een echte topper, tot nu toe de beste skills die ik ooit gezien heb bij een jeugdspeler van mezelf.

Ben ik nu dom geweest om hem zo snel te verkopen? Of mag die speler nu nog 90% worden, en zal hij met 100 agressie toch bijna altijd geschorst zijn? :)

http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
de_lorre
Team Board Member

Post by de_lorre »

ouch dat moet pijn doen, ik had zelf een speler met agressie 97 en die was denk ik maar 6x geschorst op een heel seizoen, met team agressie 30. dus ik denk dat je hier wel je broek aan gescheurd hebt
bus
Team Board Member

Post by bus »

Fikkiezero wrote:Ik heb een tijdje terug een jeugdspeler gekregen met 100% agressie. Nu kijk ik niet zoo hard uit naar agressie, maar 100 vond ik toch wat teveel en dus zwierde ik hem voor 1€ op de transferlijst. Uiteindelijk vond hij een nieuwe ploeg voor 200.000€. Ik was al blij dat ik er nog iets voor kreeg.

Nu kijk ik eens terug naar die speler en zie dat hij intussen aan het evolueren is naar een echte topper, tot nu toe de beste skills die ik ooit gezien heb bij een jeugdspeler van mezelf.

Ben ik nu dom geweest om hem zo snel te verkopen? Of mag die speler nu nog 90% worden, en zal hij met 100 agressie toch bijna altijd geschorst zijn? :)

http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Nee, want je zou je teamagressie elke wedstrijd laag moeten zetten telkens als hij speelt waardoor de rest van je team minder presteerd.
Bus
F.C. de Billekletsers
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Een vraagje over mijn keepers. Ik heb 4 keepers, mij beste is 32 jaar en heeft 82% GK. Zijn prestatie is nog altijd 68 maar ik zou hem willen verkopen omdat zijn loon nogal veel is en hij toch al bijna afgeschreven is. Ik heb een goeie vervanger klaar staan van van 21 jaar en 81% GK. Het probleem is dat deze maar een prestatie van 56 haalt (met 94 moraal maar dan klopt het nog niet). Beginnen keepers pas later goed te presteren dan veldspelers of hoe zit dat?
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Dat klopt, keepers presteren in tegenstelling tot veldspelers op hun best van hun 22ste tot hun 32ste. Dat verklaart dus waarom je jonge keeper nog niet top is, en je oude keeper nog steeds top haalt.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Dat ze nog goed blijven presteren tot 33 wist ik maar dat ze pas goed worden op 22 wist ik niet. Doeme toch, dan zal ik mijn oude keeper maar laten blijven tot zen pensioen zeker. Mercie voor de verklaring.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Redhead
Team Board Member

Post by Redhead »

The Amazing Spicy wrote:Dat ze nog goed blijven presteren tot 33 wist ik maar dat ze pas goed worden op 22 wist ik niet. Doeme toch, dan zal ik mijn oude keeper maar laten blijven tot zen pensioen zeker. Mercie voor de verklaring.
Ze presteren pas op hun best vanaf hun 23ste.
sjoerd

Post by sjoerd »

Fikkiezero wrote:Dat klopt, keepers presteren in tegenstelling tot veldspelers op hun best van hun 22ste tot hun 32ste. Dat verklaart dus waarom je jonge keeper nog niet top is, en je oude keeper nog steeds top haalt.
Klopt niet he. Keepers presteren pas goed vanaf hun 23ste!! Een keeper van 22j, kan je vergelijken met een veldspeler van 19j, ze presteren dus ongeveer 3% minder dan als ze een jaar ouder zijn.
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

Presteren veldspelers het best vanaf dat ze 20 of 21 zijn ?
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Timmyboy1 wrote:Presteren veldspelers het best vanaf dat ze 20 of 21 zijn ?
Prestatie is optimaal vanaf 20 jaar.

Fitheidsrecuperatie is optimaal vanaf 21 jaar.

't Zijn deze twee die je verwart denk ik ;)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”