Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

de_lorre
Team Board Member

Post by de_lorre »

aha dat verklaart dus waarom mijn keeper een GBP heeft van 62 maar momenteel niet hoger geraakt dan 54 zelfs met 100% fitheid en moraal.
Farid007
Coach

Post by Farid007 »

Doordat ik nu even gratis member mag zijn, zie ik dat ik al trofieen in me kast heb terwijl ik nog niks gewonnen heb.

Ik dacht dat je die alleen kreeg als je kampioen word of een een beker hebt gewonnen?
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Post by Ron Jeremy »

Farid007 wrote:Doordat ik nu even gratis member mag zijn, zie ik dat ik al trofieen in me kast heb terwijl ik nog niks gewonnen heb.

Ik dacht dat je die alleen kreeg als je kampioen word of een een beker hebt gewonnen?
Check de geschiedenis van je team is. Waarschijnlijk heeft het team bij de vorige eigenaars wel eens kampioen gespeeld :wink:
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Dat AS Vlalex er (helaas) mee gestopt is, wist ik. Maar toen ik vandaag gewoon uit nieuwsgierigheid eens op het "nieuw" gevolmde FC Team keek, keek ik wel raar op...

Zo werd de achterban van 43.336 fans behouden: dat is immens veel. Ik weet wel dat het serieus zal slinken omdat alle matchen verloren zullen worden, maar tegen dat de ploeg in H zit, zal ze nog steeds meer dan 10.000 supporters hebben, gok ik. Is dat dan geen voordeel voor de nieuwe manager?

Ik keek nog raarder op toen ik op het stadion klikte. "Stadium 4047" blijkt over een net iets ruimere accomodatie te beschikken dan de standaard stadia in het spel: 44.000 zitplaatsen, 16.150 parkings, HiTech videowalls, en een ultramodern jeugdcentrum.

Mijn vraag is eigenlijk gewoon of dat alles nog verdwijnt?
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje

Post by robstje »

@Fikkiezero : Ik vermoed dat de volgende manager van dit team gebruik kan maken van al deze voordelen. Zo startte m'n broer ooit een team op en had hij ineens de hoogste types van grasveld, scorebord, ... :wink:
Image
Boeren!
yanniske

Post by yanniske »

@ farid en fikkiezero: die dingen zijn van de club hé, niet van de manager
robstje

Post by robstje »

yanniske wrote:@ farid en fikkiezero: die dingen zijn van de club hé, niet van de manager
Mja, dan blijft het toch niet eerlijk als je meteen mag starten met een stadion van zoveel plaatsen.
Image
Boeren!
yanniske

Post by yanniske »

robstje wrote:
yanniske wrote:@ farid en fikkiezero: die dingen zijn van de club hé, niet van de manager
Mja, dan blijft het toch niet eerlijk als je meteen mag starten met een stadion van zoveel plaatsen.
int echt zeggen ze toch ook ni:
"oei manneuh, we hebben ne nieuwe manager, vlug! blaas da stadion op!"
robstje

Post by robstje »

yanniske wrote:
robstje wrote:
Is toch totaal iets anders ?
het lijkt mij eerlijker wanneer een team een FC Team wordt alles wordt gereset ( stadion 4000plaatsen, simpelste scorebord, etc). Kwestie van op zo'n gebied niemand te bevoordelen/benadelen :wink:
Image
Boeren!
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik ben het met Robstje eens. Een nieuwe manager behoort eigenlijk gewoon op nul te beginnen.
9jantje9

Post by 9jantje9 »

wanneer kan ik iemand uitnodigen, kreeg nou nog bericht dat dat nog niet kon ;)
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

9jantje9 wrote:wanneer kan ik iemand uitnodigen, kreeg nou nog bericht dat dat nog niet kon ;)
maandag na de eerste sim :wink:
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

robstje wrote:
yanniske wrote:
robstje wrote: Mja, dan blijft het toch niet eerlijk als je meteen mag starten met een stadion van zoveel plaatsen.
Is toch totaal iets anders ?
het lijkt mij eerlijker wanneer een team een FC Team wordt alles wordt gereset ( stadion 4000plaatsen, simpelste scorebord, etc). Kwestie van op zo'n gebied niemand te bevoordelen/benadelen :wink:
Vind ik ook. Trouwens, een nieuwe manager wil zijn eigen team, (allez, dat zou ik toch willen): een eigen, nieuw team, niet een team dat al in A gespeeld heeft: probeer het dan maar eens beter te doen dan je voorgaande "collega"... Maar een stadion van 44.000 plaatsen of een ultramodern jeugdcentrum zijn echt heel grote voordelen voor een beginnend manager :? .
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik zou best een stdion willen hebben van 44000. In het begin heb je er niet veel aan, maar later.....
Ik ben behoorlijk wat kwijt aan loonkosten; als ik de prijs op 13 zet, dan zou mijn stadion vaak vol zitten. Dat levert meer dan 500.000euri op. Het kost heel veel tijd en geld om zo'n stadion neer te zetten; het geld investeer je eerder in spelers. En dan heb ik het niet eens over de reclame-inkomsten. Een algehene reset zou echt veel eerlijker zijn....
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Ik startte met een hogere achterban (6 à 7000), maar wel met 4000 plaatsen, geen jeugdcentrum, en mijn beginspelers waren een stuk slechter dan die van 2 vrienden die tesamen gestart waren, waardoor ik een seizoen laterdan hen kon promoveren. Ik vermoed dus dat die achterban wel gecompenseerd werd.

Je kiest ook niet welke ploeg je krijgt, he.
Iedereen gelijk is trouwens moeilijk, want dan zou je ook identieke spelers moeten krijgen.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”