Meestal een kleine 1%, soms minder.dino_001 wrote:Hoeveel moraal gaat eraf bij spelers die niet opgesteld worden in een VrB?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Bestaat er ook een website die dit alles voor jouw berekend?Wikke wrote:In het onderdeel spelersoverzicht is er een vakje om aan te kruisenBombay wrote:Kun je met spmt op de één of de ander manier ook berekenen hoe goed iemand gaat worden bij 100% ervaring? Iemand die nog niet tot jouw ploeg behoort?.
Indien het niet over eigen spelers gaat:
Trek de huidige ervaring af van 100
Deel dat getal door 15
Vermenigvuldig de uitkomst met 0,8
Het cijfer dat je nu bekomt, is hetgeen door ervaring nog bij de huidige prestatie komt...
vb: speler met 25% ervaring en huidige bp 65
100-25=75
75:15=5
5x0,8=4
Zijn bp bij 100% zal 69 zijn.
TEAM : Djerba
@Bombay: Het is niet zo ingewikkeld hoor. Uit het hoofd is het redelijk eenvoudig te schatten.
10% = +4.8bp en +6GK
25% = +4bp en +5GK
40% = +3.2bp en +4GK
55% = +2.4 ...
70% = +1.6
85% = +0.8
Hou dit voor ogen (of schrijf het op een papiertje), en na een tijdje heb je geen tooltje meer nodig
.
10% = +4.8bp en +6GK
25% = +4bp en +5GK
40% = +3.2bp en +4GK
55% = +2.4 ...
70% = +1.6
85% = +0.8
Hou dit voor ogen (of schrijf het op een papiertje), en na een tijdje heb je geen tooltje meer nodig

team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Heb ik al gedaan hoor, en werkt prima! Maar ik ken ne pipo die mij verteld dat er iemand een website gemaakt heeft die zo'n dingen allemaal voor U doet!Wikke wrote:@Bombay: Het is niet zo ingewikkeld hoor. Uit het hoofd is het redelijk eenvoudig te schatten.
10% = +4.8bp en +6GK
25% = +4bp en +5GK
40% = +3.2bp en +4GK
55% = +2.4 ...
70% = +1.6
85% = +0.8
Hou dit voor ogen (of schrijf het op een papiertje), en na een tijdje heb je geen tooltje meer nodig.
TEAM : Djerba
Bedoel je dit?Bombay wrote:Heb ik al gedaan hoor, en werkt prima! Maar ik ken ne pipo die mij verteld dat er iemand een website gemaakt heeft die zo'n dingen allemaal voor U doet!Wikke wrote:@Bombay: Het is niet zo ingewikkeld hoor. Uit het hoofd is het redelijk eenvoudig te schatten.
10% = +4.8bp en +6GK
25% = +4bp en +5GK
40% = +3.2bp en +4GK
55% = +2.4 ...
70% = +1.6
85% = +0.8
Hou dit voor ogen (of schrijf het op een papiertje), en na een tijdje heb je geen tooltje meer nodig.
http://www.battle-strategy.com/sp_team.aspx
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
kan niet aanmelden!
ik kan me niet aanmelden op het systeem en kan dus ook geen ploeg krijgen. Er komt de hele tijd vanonder fout op de pagina wat meot ik doen?
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: kan niet aanmelden!
Hier werk alles prima, al kan ik de ploeg aanmaak functie natuurlijk niet gebruiken. Heb je wel alles ingevuld? Ook het vakje ik heb geen ander team aangevinkt?Sir Geert wrote:ik kan me niet aanmelden op het systeem en kan dus ook geen ploeg krijgen. Er komt de hele tijd vanonder fout op de pagina wat meot ik doen?

Re: kan niet aanmelden!
ja heb alles correct ingevuld maar werkt nog niet .
Er zal wel iets zijn met de site
Er zal wel iets zijn met de site
-
- Member of the Soccer Project Association
Vraagje... Ik meen me te herinneren dat er bij Club --> Stadion --> Veld normaal gesproken staat: "het is nog lang niet nodig uw veld opnieuw aan te leggen" (of iets in dergelijke)
Was dit inderdaad zo en is het nu nog steeds zo? Als dit inderdaad het geval is, zijn dit dan de eerste tekenen dat het veld binnenkort vernieuwd moet worden? (want bij mij zie ik het niet meer staan)
Was dit inderdaad zo en is het nu nog steeds zo? Als dit inderdaad het geval is, zijn dit dan de eerste tekenen dat het veld binnenkort vernieuwd moet worden? (want bij mij zie ik het niet meer staan)
Prince88, proud manager of Fresh
Dat is nog altijd!! (bij mij toch) Maar binnen een paar dagen zal er wrs. iets te komen staan van "het is tijd om u veld te laten heraanleggen" en daarna "het is dringend tijd" (denk ik toch)Prince88 wrote:Vraagje... Ik meen me te herinneren dat er bij Club --> Stadion --> Veld normaal gesproken staat: "het is nog lang niet nodig uw veld opnieuw aan te leggen" (of iets in dergelijke)
Zé da silva reageert niet als ik hem een bericht stuur over een nationaal team, waaraan kan dat ligeen (al zeker een maand
)

Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)