Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Bij mij in de reeks zit een manager die al 49 inkomende, en 49 uitgaande transfers heeft gedaan. Nu heeft hij er nog een heel deel op de transferlijst staan zie ik! Minstens 10. Wat gebeurt er als hij er 50-50 heeft gedaan? Gaan die andere dan automatisch van de lijst, wat wel sneu is voor de managers die ze willen kopen, of gaan die verkopen gewoon door en krijgt die manager een sanctie (ban)?
TEAM : Djerba
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb dit eens meegemaakt met een speler die ik verkocht en de koper had toen ineens ook 50 spelers gekocht en zijn bod op mijn speler werd gewoon ingetrokken ook al had hij het enige en hoogste bod. Sjarel had dit normaal gezien opgelost, zodat ge als ge al 49 spelers gekocht had nog maar op 1 speler tegelijk kon bieden ongeacht het % van uw scout. Wss heeft hij dit niet aangepast in de omgekeerde richting, want anders zou hij nog slechts 1 speler te koop hebben staan. Dus indien Sjarel dit niet aangepast heeft, vrees ik dat als zijn 50ste speler verkocht is, alle zijn andere spelers op de transferlijst er gewoon afgehaald worden en dus bij de verkoper in de ploeg blijven.Bombay wrote:Bij mij in de reeks zit een manager die al 49 inkomende, en 49 uitgaande transfers heeft gedaan. Nu heeft hij er nog een heel deel op de transferlijst staan zie ik! Minstens 10. Wat gebeurt er als hij er 50-50 heeft gedaan? Gaan die andere dan automatisch van de lijst, wat wel sneu is voor de managers die ze willen kopen, of gaan die verkopen gewoon door en krijgt die manager een sanctie (ban)?
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Rot voor diegene die graag één van zijn spelers gekocht hadden!Glen DV wrote:Ik heb dit eens meegemaakt met een speler die ik verkocht en de koper had toen ineens ook 50 spelers gekocht en zijn bod op mijn speler werd gewoon ingetrokken ook al had hij het enige en hoogste bod. Sjarel had dit normaal gezien opgelost, zodat ge als ge al 49 spelers gekocht had nog maar op 1 speler tegelijk kon bieden ongeacht het % van uw scout. Wss heeft hij dit niet aangepast in de omgekeerde richting, want anders zou hij nog slechts 1 speler te koop hebben staan. Dus indien Sjarel dit niet aangepast heeft, vrees ik dat als zijn 50ste speler verkocht is, alle zijn andere spelers op de transferlijst er gewoon afgehaald worden en dus bij de verkoper in de ploeg blijven.Bombay wrote:Bij mij in de reeks zit een manager die al 49 inkomende, en 49 uitgaande transfers heeft gedaan. Nu heeft hij er nog een heel deel op de transferlijst staan zie ik! Minstens 10. Wat gebeurt er als hij er 50-50 heeft gedaan? Gaan die andere dan automatisch van de lijst, wat wel sneu is voor de managers die ze willen kopen, of gaan die verkopen gewoon door en krijgt die manager een sanctie (ban)?
En wat als er nu bv 5 tegelijk om 4U 's ochtends verkocht worden?
-
Nu het hier toch over transfers gaat, effe een vraagje. Het is toch geen probleem dat ik een speler verkoop voor een vriendenprijsje aan ne maat van mij die ook SP speelt? Dieje maat speelt 2 reeksen lager dan mij en de speler die ik verkoop voldoet niet maar aan mijn eisen maar voor hem zou hij nog wel een meerwaarde kunnen zijn. Heel veel krijg ik er sowieso ni voor maar kwil toch effe zeker weten dat ik niets verkeerd doe als ik zijn bod aanvaard terwijl hij misschien nog iets meer waard is.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
S.60/63/66 in A
Tis maar net hoe hoog die vrienden prijsje van je is, en hoeveel klasse de speler heeft... Wil je is zeggen hoeveel je van hem krijgt, en een link van die speler sturen?The Amazing Spicy wrote:Nu het hier toch over transfers gaat, effe een vraagje. Het is toch geen probleem dat ik een speler verkoop voor een vriendenprijsje aan ne maat van mij die ook SP speelt? Dieje maat speelt 2 reeksen lager dan mij en de speler die ik verkoop voldoet niet maar aan mijn eisen maar voor hem zou hij nog wel een meerwaarde kunnen zijn. Heel veel krijg ik er sowieso ni voor maar kwil toch effe zeker weten dat ik niets verkeerd doe als ik zijn bod aanvaard terwijl hij misschien nog iets meer waard is.
-
Heb hem nog maar juist op de transferlijst gezet en er had al een andere manager 50K op geboden. Menne maat heeft nu het hoogste bod met 75K wat niet wil zeggen dat hij hem daarvoor gaat hebben natuurlijk, als die andere of iemand anders nog hoger biedt voor ik kan verkopen zal hij ook nog hoger moeten gaan.Ultimate wrote:Tis maar net hoe hoog die vrienden prijsje van je is, en hoeveel klasse de speler heeft... Wil je is zeggen hoeveel je van hem krijgt, en een link van die speler sturen?The Amazing Spicy wrote:Nu het hier toch over transfers gaat, effe een vraagje. Het is toch geen probleem dat ik een speler verkoop voor een vriendenprijsje aan ne maat van mij die ook SP speelt? Dieje maat speelt 2 reeksen lager dan mij en de speler die ik verkoop voldoet niet maar aan mijn eisen maar voor hem zou hij nog wel een meerwaarde kunnen zijn. Heel veel krijg ik er sowieso ni voor maar kwil toch effe zeker weten dat ik niets verkeerd doe als ik zijn bod aanvaard terwijl hij misschien nog iets meer waard is.
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
S.60/63/66 in A
Ja dat is lekker zeg, ik kom op banlijst omdat ik teveel krijg voor een speler, maar lekker onderling met vrienden spelers voor vriendenprijsjes verkopen/kopen mag wel??!!!
-
Iemand die een nuttig antwoord kan geven op mijn vraag aub.dunst70 wrote:Ja dat is lekker zeg, ik kom op banlijst omdat ik teveel krijg voor een speler, maar lekker onderling met vrienden spelers voor vriendenprijsjes verkopen/kopen mag wel??!!!
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
S.60/63/66 in A
"Vriendenprijsjes" kan en mag niet op SP, ik zou het niet riskerenThe Amazing Spicy wrote:Iemand die een nuttig antwoord kan geven op mijn vraag aub.dunst70 wrote:Ja dat is lekker zeg, ik kom op banlijst omdat ik teveel krijg voor een speler, maar lekker onderling met vrienden spelers voor vriendenprijsjes verkopen/kopen mag wel??!!!

Als iemand het aangeeft en het is terecht dan riskeer je een ban

Team = AC ManU (B2)
Rare regeltjes .Een speler voor een vriendenprijsje verkopen dat mag niet ,maar een speler gratis op de transferlijst zetten waardoor de beginnende managers diezelfde speler veel loon bieden om hem toch maar te hebben waardoor deze speler dus nutteloos wordt want niemand wilt hem dan nog hebben, omdat hij dan teveel loon vraagt ,dat mag wel.T-man wrote:"Vriendenprijsjes" kan en mag niet op SP, ik zou het niet riskerenThe Amazing Spicy wrote:Iemand die een nuttig antwoord kan geven op mijn vraag aub.dunst70 wrote:Ja dat is lekker zeg, ik kom op banlijst omdat ik teveel krijg voor een speler, maar lekker onderling met vrienden spelers voor vriendenprijsjes verkopen/kopen mag wel??!!!![]()
Als iemand het aangeeft en het is terecht dan riskeer je een ban
Ondertussen heeft hij er dus 50 verkocht, maar die nader staan ook nog altijd op de lijst!Bombay wrote:Rot voor diegene die graag één van zijn spelers gekocht hadden!Glen DV wrote:Ik heb dit eens meegemaakt met een speler die ik verkocht en de koper had toen ineens ook 50 spelers gekocht en zijn bod op mijn speler werd gewoon ingetrokken ook al had hij het enige en hoogste bod. Sjarel had dit normaal gezien opgelost, zodat ge als ge al 49 spelers gekocht had nog maar op 1 speler tegelijk kon bieden ongeacht het % van uw scout. Wss heeft hij dit niet aangepast in de omgekeerde richting, want anders zou hij nog slechts 1 speler te koop hebben staan. Dus indien Sjarel dit niet aangepast heeft, vrees ik dat als zijn 50ste speler verkocht is, alle zijn andere spelers op de transferlijst er gewoon afgehaald worden en dus bij de verkoper in de ploeg blijven.Bombay wrote:Bij mij in de reeks zit een manager die al 49 inkomende, en 49 uitgaande transfers heeft gedaan. Nu heeft hij er nog een heel deel op de transferlijst staan zie ik! Minstens 10. Wat gebeurt er als hij er 50-50 heeft gedaan? Gaan die andere dan automatisch van de lijst, wat wel sneu is voor de managers die ze willen kopen, of gaan die verkopen gewoon door en krijgt die manager een sanctie (ban)?
En wat als er nu bv 5 tegelijk om 4U 's ochtends verkocht worden?
-
Hartelijk bedankt!Prince88 wrote:Tot gelezen promoveren kan volgens mij niet. Je kan bijvoorbeeld wel (als ze weg mogen), klikken op 'verwijder alle soccerproject berichten'. Zo houd je wel de berichten van andere managers, maar niet de berichten zoals hoger bod etc.sjoerd wrote:Een vraagje: is het mogelijk al je berichten die je niet hebt gelezen tot gelezen te promoveren? Want ik heb echt 300 berichten maar alle zijn bijna hoger bod, etc.
-
Ik vind het toch raar. Ik wil mijne maat wat op weg helpen. Het gaat hier ook niet om een supertalent maar een vergane glorie van 29 jaar. Dus ik mag niet onzelfzuchtig zijn en zijn bod aanvaarden, ook al bestaat de kans dat er nog een andere manager 100K meer biedt?
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
S.60/63/66 in A
-
- Team Manager
Stijgt de moraal van de spelers ook bij het verlengen van het contract van de trainer?
(Ik heb zijn contract de laatste 2 seizoenen niet verlengd.)
loooiiiccc - squadra bianco (A)
-
Nee, alleen bij het aannemen van een nieuwe.loooiiiccc wrote:Stijgt de moraal van de spelers ook bij het verlengen van het contract van de trainer?
(al is er lichte twijfel bij mij, dus als iemand dit voor de zekerheid kan bevestigen)
Prince88, proud manager of Fresh