Darragh wrote:Kan iemand mij uitleggen hoe je een koop meteen prijs insteld? of is dit enkel mogelijk als je spfa hebt?
Heb het spel al meer als 2 jaar niet gespeeld, en er is toch wat veranderd intussen
alvast bedankt! groete
Uw speler moet eerst 3 dagen op de transferlijst staan. Dan kunt ge normaal gezien in uw lijst uitgaande transfers dukken op de tekst "koop meteen prijs instellen" en dan gewoon uw prijs instellen die dacht ik 5% (?) hoger moet zijn dan het hoogste bod.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Darragh wrote:Kan iemand mij uitleggen hoe je een koop meteen prijs insteld? of is dit enkel mogelijk als je spfa hebt?
Heb het spel al meer als 2 jaar niet gespeeld, en er is toch wat veranderd intussen
alvast bedankt! groete
Uw speler moet eerst 3 dagen op de transferlijst staan. Dan kunt ge normaal gezien in uw lijst uitgaande transfers dukken op de tekst "koop meteen prijs instellen" en dan gewoon uw prijs instellen die dacht ik 5% (?) hoger moet zijn dan het hoogste bod.
Azo, bedankt voor het snelle antwoord
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Nog een vraag, hoe kan ik mijn wachtwoord voor op dit forum te geraken wizjigen? dit is veel te moeilek om te onthoude en ik vind niet direct iets in da gebruikerspaneel?
alvast bedankt (weeral)
groete
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh wrote:Nog een vraag, hoe kan ik mijn wachtwoord voor op dit forum te geraken wizjigen? dit is veel te moeilek om te onthoude en ik vind niet direct iets in da gebruikerspaneel?
alvast bedankt (weeral)
groete
User Control Panel (bovenaan rechts)
Dan in de linkerkolom "Profile" en dan "edit account settings"
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Darragh wrote:Nog een vraag, hoe kan ik mijn wachtwoord voor op dit forum te geraken wizjigen? dit is veel te moeilek om te onthoude en ik vind niet direct iets in da gebruikerspaneel?
alvast bedankt (weeral)
groete
Eigenlijk stom dat dat in't engels is daar...
Kan dat niet in de gekozen taal gezet worden?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
alvast bedankt (weeral)
groete
Eigenlijk stom dat dat in't engels is daar...
Kan dat niet in de gekozen taal gezet worden?
Ik gebruik dit programma zelf niet. Ik maak veel gebruik van http://www.battle-strategy.com.
Hiermee kan je de Verborgen Skill, Prestatie, Individual Order etc van een speler berekenen.