Leminke wrote:Ik heb een vraag over de training. Bij mij zijn er spelers die op een bepaald onderdeel uitgetraind zijn (vakje wordt rood), maar na verloop van tijd verdwijnt dat rode vakje. Gaan de spelers langzaam achteruit? Waardoor je alle skills regelmatig moet blijven trainen om ze op het maximum te laten blijven? Of wat is anders de oorzaak hiervan?
Skills vallen van tijd 5% terug maar je traint gewoon bij en dan is alles weer oké
-Wat is het effect van een ervaren kapitein op je prestaties? Je leest altijd, neem de meest ervaren speler als kapitein, maar is het dan zo dat je prestaties verschillen naargelang de ervaring van je kapitein of doet dit eigenlijk helemaal niets?
-Wat is het beste? Je hebt een LM die 67 haalt en een LM die 63 haalt. Die van 67 is je agressiefste speler en zonder hem kan je 20% agressiever spelen. Stel dat ze alletwee 100 moraal en 100 fitheid hebben, en het is een agressieve ref, wat doe je dan?
-Wat is het effect van een ervaren kapitein op je prestaties? Je leest altijd, neem de meest ervaren speler als kapitein, maar is het dan zo dat je prestaties verschillen naargelang de ervaring van je kapitein of doet dit eigenlijk helemaal niets?
Ik denk dat dit niks uitmaakt. In mijn A en B team zijn de GK's telkens kapitein, das standaard.
-Wat is het beste? Je hebt een LM die 67 haalt en een LM die 63 haalt. Die van 67 is je agressiefste speler en zonder hem kan je 20% agressiever spelen. Stel dat ze alletwee 100 moraal en 100 fitheid hebben, en het is een agressieve ref, wat doe je dan?
B e n wrote:
Wacht op Prince88 .
Of iemand anders : die van 63 en 20% agressiever spelen.
20% agressie geeft ongeveer 2,5 linierating extra,
4 prestatiepunten is 0,6 linierating.
Dat zal er niet ver naast zijn...
B e n wrote:
Wacht op Prince88 .
Of iemand anders : die van 63 en 20% agressiever spelen.
20% agressie geeft ongeveer 2,5 linierating extra,
4 prestatiepunten is 0,6 linierating.
Dat zal er niet ver naast zijn...
Euhm, betaal je lonen aan je volledige spelerskern? Want ik stel m'n minst dure spelers op in de competitie , en ook op de bank , en toch blijven de loonkosten even hoog...
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
ja. alle spelers krijgen loon bij een liga/beker wedstrijd. spelers die buiten je kern vallen, kan je best heel hoge winstpremies geven. Immers alleen je 1e ploeg (11 spelers+bankzitters) zullen die uitbetaald krijgen. als je hoge winstpremies geeft, kan je ze lager loon geven.
Is het zo dat, als je naar een hogere divisie gaat, je jeugdspelers die vanaf dan uit de academie komen dan meer kans hebben om topspelers te worden in de toekomst?
stangovaert wrote:Ik heb een vraag over jeugdspelers:
Is het zo dat, als je naar een hogere divisie gaat, je jeugdspelers die vanaf dan uit de academie komen dan meer kans hebben om topspelers te worden in de toekomst?
ik heb een vraag, heb vandaag mijn account aangemaakt, paar maandjes er tussen uitgeweest en wil nu opnieuw beginnen maar als ik een trainer aan wil nemen staat er geen trainer vrij! verder wel alle stafleden aangetrokken. maar zo kan ik mijn spelers niet trainen? gr.
Die worden (de meeste dan) wel beter, ja .
Ah dat is nieuw voor mij dus geloof ik er niks van
Een jeugdspeler uit H kan evengoed of -slecht worden als eentje uit A
Snerfje wrote:ik heb een vraag, heb vandaag mijn account aangemaakt, paar maandjes er tussen uitgeweest en wil nu opnieuw beginnen maar als ik een trainer aan wil nemen staat er geen trainer vrij! verder wel alle stafleden aangetrokken. maar zo kan ik mijn spelers niet trainen? gr.
Trainers zijn inderdaad schaars de laatste tijd. Kijk 's ochtends vroeg, dan zijn er meestal nog wel enkele te vinden
Die worden (de meeste dan) wel beter, ja .
Ah dat is nieuw voor mij dus geloof ik er niks van
Een jeugdspeler uit H kan evengoed of -slecht worden als eentje uit A
Is dat zo.. Ik geloof het wel, maar dat is toch niet zo logisch ..
Puerto Del Salas wrote:
Dan hebt gij wel een vreemde logica as ge da ni logisch vindt. Is toch logisch dat ni alle topspelers bij hoog geklasseerden ploegen komen? Meestal wordt de goeie jeugd weggeplukt bij de kleinere ploegen. Dus ik deel de mening van T-man.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Puerto Del Salas wrote:
Dan hebt gij wel een vreemde logica as ge da ni logisch vindt. Is toch logisch dat ni alle topspelers bij hoog geklasseerden ploegen komen? Meestal wordt de goeie jeugd weggeplukt bij de kleinere ploegen. Dus ik deel de mening van T-man.
Vb: twee 6-jarige jongens beginnen te voetballen, de ene bij Fc Evere en de andere bij Fc Brussels, niemand kan garanderen dat die van Fc Brussels beter gaat worden dan de andere, logisch toch ?