Ik ga hier later nog op reageren, heb nu even de tijd nog niet om de calculaties verder te maken...Wikke wrote:12+2 en 13+2.
Verhouding 15/14 of 1,0714/1
Dus 7,14% extra supps om te compenseren.
Als je er dan normaal 30000 hebt, moet je er 2142 extra halen.
Lukt dat?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Prince88, proud manager of Fresh
-
Hangt er echt vanaf hoe jouw instelling is. Wil je elke wedstrijd winnen (dus elke vr en vrb-wedstrijd die je speelt...). In principe is een volwaardig A- en B-team genoeg met voor de rest jeugdspelers genoeg. Zorg er dan wel voor dat je in je C-team voor de centrale posities (CB, CM en CF en eventueel GK) wel redelijke vervangers hebt staan. Mocht namelijk je A- en B-LM niet kunnen spelen, dan kan je je C-CM laten spelen op de LM. Door op die centrale posities extra spelers te houden, beperk je het verlies in prestaties omdat die het meest divers presteren op andere posities.B e n wrote:Nu ik bezig ben met een hervorming stel ik me toch al vragen hoe ik het ga aanpakken als ik terug serieus begin te spelen. Voor de hervorming had ik een A, B en C-team. Als ik naar sommige teams kijk (bvb het team van Robstje) dan zie ik dat ze enkel een A en B team hebben. Dit zou me natuurlijk een hoop geld besparen als ik enkel een A en B team nodig zou hebben. Kom je niet in de problemen als je enkel een A en B-team hebt? Ik bedoel dan ivm geblesseerden. Als je dan op die dag bvb 4 fr's speelt en een LM is geblesseerd dan moet die andere LM alle 4 de matchen spelen en raakt hij vermoeid. Hopelijk begrijp je het een beetje. Of zou een A en B-team en pakweg 5 jeugdspelers genoeg zijn?
Een vraagje in verband met de staff.
Al mijn staffleden zijn 100%, wat enorme lonen meebrengt.
m'n coach kost me wekelijks 14000 euro.
M'n coach en jeugdcoordinator heb ik nodig (m'n jeugdcoordinator heeft 5/5 dus hou ik hem)
Maar het nut van m'n scout die ik minstens 6000 moet betalen zie ik niet goed in. Ik wil op de transferlijst en voor 1 speler kunnen bieden. Daarvoor heb ik toch geen scout nodig van 100% ? Dan denk ik : ik neem een scout met een loon van 500 en ik ben er evenveel mee. Om de 3 jaar verander ik dan van scout.
Hetzelfde eigenlijk voor m'n assistent manager.
M'n vraag is de volgende:
Gaat het een verschil maken of ik nu een asistent manager en scout met klasse 20% heb of met klasse 100% ?
Mvg, Thomas
Al mijn staffleden zijn 100%, wat enorme lonen meebrengt.
m'n coach kost me wekelijks 14000 euro.
M'n coach en jeugdcoordinator heb ik nodig (m'n jeugdcoordinator heeft 5/5 dus hou ik hem)
Maar het nut van m'n scout die ik minstens 6000 moet betalen zie ik niet goed in. Ik wil op de transferlijst en voor 1 speler kunnen bieden. Daarvoor heb ik toch geen scout nodig van 100% ? Dan denk ik : ik neem een scout met een loon van 500 en ik ben er evenveel mee. Om de 3 jaar verander ik dan van scout.
Hetzelfde eigenlijk voor m'n assistent manager.
M'n vraag is de volgende:
Gaat het een verschil maken of ik nu een asistent manager en scout met klasse 20% heb of met klasse 100% ?
Mvg, Thomas
3de seizoen: Plaats 5 in divisie G.512
2de seizoen: Plaats 2 in divisue H.1134.
1ste seizoen: Plaats 4 in divisie H.1134.
The Ballerz !
2de seizoen: Plaats 2 in divisue H.1134.
1ste seizoen: Plaats 4 in divisie H.1134.
The Ballerz !
Scout: je zal enkel op minder spelers telelijkertijd kunnen bieden.
13% is genoeg om op 1 speler te bieden.
Assistent: Misschien zal je geen berichtjes over aflopende contracten meer krijgen.
Eventuele automatische aanpassingen aan je opstelling bij blessures ed. gebeuren ook door je assistent.
13% is genoeg om op 1 speler te bieden.
Assistent: Misschien zal je geen berichtjes over aflopende contracten meer krijgen.
Eventuele automatische aanpassingen aan je opstelling bij blessures ed. gebeuren ook door je assistent.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Op 7 maart werd via een spelbericht aangekondigd dat je kon inschrijven in een VrB van zodra je uitgeschakeld werd en de volgende ronde bekend was. Dit heeft gewerkt maar nu niet meer of is er weer iets verandert ? Ik lig al enkele dagen uit 2 bekers maar kan mij niet inschrijven voor een andere 

Team = AC ManU (B2)
Sjarel zegt op het Engels deel dat het komt doordat uw bekers begonnen zijn voor de invoering.T-man wrote:Op 7 maart werd via een spelbericht aangekondigd dat je kon inschrijven in een VrB van zodra je uitgeschakeld werd en de volgende ronde bekend was. Dit heeft gewerkt maar nu niet meer of is er weer iets verandert ? Ik lig al enkele dagen uit 2 bekers maar kan mij niet inschrijven voor een andere
Het zal dus wel overgaan.
Oké, ondertussen zijn er weeral anderen afgelopenWikke wrote:Sjarel zegt op het Engels deel dat het komt doordat uw bekers begonnen zijn voor de invoering.T-man wrote:Op 7 maart werd via een spelbericht aangekondigd dat je kon inschrijven in een VrB van zodra je uitgeschakeld werd en de volgende ronde bekend was. Dit heeft gewerkt maar nu niet meer of is er weer iets verandert ? Ik lig al enkele dagen uit 2 bekers maar kan mij niet inschrijven voor een andere
Het zal dus wel overgaan.

Team = AC ManU (B2)
-
Hoeveel % moraal komt erbij na een vriendschappelijk (beker)match? Is dat 2 of 3%? Kan het wel uittesten natuurlijk maar alle spelers die sebiet spelen hebben al 100% moraal
.

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Dat is 5% moraal erbij.B e n wrote:Hoeveel % moraal komt erbij na een vriendschappelijk (beker)match? Is dat 2 of 3%? Kan het wel uittesten natuurlijk maar alle spelers die sebiet spelen hebben al 100% moraal.
-
Amai, ik wist niet dat dat zoveel wasPrince88 wrote:Dat is 5% moraal erbij.B e n wrote:Hoeveel % moraal komt erbij na een vriendschappelijk (beker)match? Is dat 2 of 3%? Kan het wel uittesten natuurlijk maar alle spelers die sebiet spelen hebben al 100% moraal.

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
kun je zien wat voor weer het wordt voor de komende wedstrijd? zo ja, hoe?
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Nee, 't is een verrassing voor iedereen.Bunne4tw wrote:kun je zien wat voor weer het wordt voor de komende wedstrijd? zo ja, hoe?

-
NeenBunne4tw wrote:kun je zien wat voor weer het wordt voor de komende wedstrijd? zo ja, hoe?
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
is eigenlijk wel jammer dat je dat niet kan zien, kwestie van ticketprijzen enzo
-
nog een ideetje, een weerman huren om het weer te kunnen voorspellen. Mss ook weer handig voor sjarel z'n inflatie