@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
- Fan
Ik wil graag iemand hhebben voor de kleine kneepjes(Ik wil gewoon is verder dan H en G komen
)Wie wil mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
9jantje9
sOUP-A-CUP

Alvast bedankt
9jantje9
sOUP-A-CUP
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik speel SP nu bijna 2 jaar en heb al redelijk veel ervaring met name omdat meerdere mensen mij hebben geholpen. (Speel al sinds seizoen 12) Als je denkt dat ik je vooruit kan helpen, mijn e-mailadres kan je vinden op mijn profiel9jantje9 wrote:Ik wil graag iemand hhebben voor de kleine kneepjes(Ik wil gewoon is verder dan H en G komen)Wie wil mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
9jantje9
sOUP-A-CUP

-
Ik heb hetzelfde zoals soup-a-cup(zo een naam, jongens toch
)
Kan iemand mij helpen met zo die kleine kneepjes, ?
Hoogste dat ik ooit geraakt ben was in F
toen was G nog laagste divisie
kortom, ik heb nooit hoger gestaand dan 14e plaats in G
Ben ook wel een geldverspiller xD
als alles goed gaat hebk binnen 15 dagen een jeugdspeler

kortom, ik heb nooit hoger gestaand dan 14e plaats in G

-
je hebt me msnreumatiek1995 wrote:Ik heb hetzelfde zoals soup-a-cup(zo een naam, jongens toch)
kortom, ik heb nooit hoger gestaand dan 14e plaats in G![]()

Dag iedereen.
Ik heb dit spel 2 jaar geleden gespeeld en ben dan tot in de E-divisie geraakt maar dat was denk ik met een gelukje. Ik heb het dan helemaal verkl**t zodat ik maar geld bleef verliezen en verliezen en het dan uiteindelijk heb opgegeven. Ik had vroeger geen mentor(wist zelf niet dat dat kon
), heb het een jaartje gespeeld en dacht dat ik mijn plan wel kon trekken, maar uiteindelijk bleek dat ik geen bal verstand had van transfers doen en dergelijke.
Ik heb zonet weer een ploegje opgestart en zou best wel een mentor kunnen gebruiken, ik beloof van harte dat ik die persoon niet te veel zal lastig vallen maar gewoon wat hints zal vragen.
Mijn eerste vraagje trouwens: waarom kan ik geen coach aannemen, er zijn er geen meer ofzo??? Hoe moet ik dan in godsnaam mijn team trainen? Of is dit een bug in het spel?
Alleszinds, degene die mij wil helpen, heel erg bedankt op voorhand
Manager: sjneer
Team: FCVDenderEHOkegem
Ik heb dit spel 2 jaar geleden gespeeld en ben dan tot in de E-divisie geraakt maar dat was denk ik met een gelukje. Ik heb het dan helemaal verkl**t zodat ik maar geld bleef verliezen en verliezen en het dan uiteindelijk heb opgegeven. Ik had vroeger geen mentor(wist zelf niet dat dat kon

Ik heb zonet weer een ploegje opgestart en zou best wel een mentor kunnen gebruiken, ik beloof van harte dat ik die persoon niet te veel zal lastig vallen maar gewoon wat hints zal vragen.

Mijn eerste vraagje trouwens: waarom kan ik geen coach aannemen, er zijn er geen meer ofzo??? Hoe moet ik dan in godsnaam mijn team trainen? Of is dit een bug in het spel?
-
Al lees je een paar posts terug vind je al meer dan 10 managers die zich beschikbaar stellensjneer wrote:Dag iedereen.
Ik heb dit spel 2 jaar geleden gespeeld en ben dan tot in de E-divisie geraakt maar dat was denk ik met een gelukje. Ik heb het dan helemaal verkl**t zodat ik maar geld bleef verliezen en verliezen en het dan uiteindelijk heb opgegeven. Ik had vroeger geen mentor(wist zelf niet dat dat kon), heb het een jaartje gespeeld en dacht dat ik mijn plan wel kon trekken, maar uiteindelijk bleek dat ik geen bal verstand had van transfers doen en dergelijke.
Ik heb zonet weer een ploegje opgestart en zou best wel een mentor kunnen gebruiken, ik beloof van harte dat ik die persoon niet te veel zal lastig vallen maar gewoon wat hints zal vragen.![]()

Pik er een uit zou ik zeggen!

(sommige hebben ook hun msn etc. op hun profiel staan).
Dat van die trainers was idd een bug (ga ik van uit). Vandaag is het wel weer gefixed, dus je kan je spelers trainen.
-
- Assistant Coach
Ik ben wel bereid te helpen!Speel nu al een jaartje en een half op soccer dus heb wel enige ervaring.Farid007 wrote:Ik heb na een jaar inactief te zijn(tijdgebrek) besloten om weer opnieuw te beginnen.
Een mentor zou ik wel goed kunnen gebruiken
grtz
The pride of East-Flanders
K.OLSA Brakel Vierde Klasse A
K.OLSA Brakel Vierde Klasse A
-
- Assistant Manager
-
Dat mag. Het is echter verboden om:Takens wrote:ik speel zelf al Soccerproject
Maar mag er ook iemand op dezelfde pc dit ook spelen ?
- Zelf meerder teams te beheren
- Transfers te doen tussen teams op hetzelfde IP-adres
- Samen deel te nemen aan 'dure' (ik versta hieronder 100.000 en meer) vriendschappelijke bekers
- Heel vaak tegen elkander te spelen waaruit blijkt dat één ploeg heel vaak thuisspeelt en heel vaak wint