Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: ........................

Post by yockr »

Maxime wrote: is dat dan met de ervaring erbij of zonder ervaring ?
Zonder ervaring.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

Hoe zat het ook alweer precies met ticketverdeling? Als ik bijvoorbeeld 85%/15% in stel, wat gebeurt er dan precies? Wordt het aantal kaarten dan zo verdeeld, of gaat wordt er pas 15% aan mijn tegenstander verkocht als mijn stadion voor minder dan 85% vol zit met mijn eigen fans?
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

X-Tenzo wrote:Hoe zat het ook alweer precies met ticketverdeling. Als ik bijvoorbeeld 85%/15% in stel, wat gebeurt er dan precies?
Volgens mij is het dan zo dat maximaal 85% van het aantal zitplaatsen in het stadion door jouw supporters wordt bezet. De andere 15% is voor de bezoekende partij. Enkel door de hoge ticketprijs, het slechte weer of andere oorzaken heeft de tegenpartij vaak niet 15% van jouw zitplaatsen gevuld met supporters. Daardoor staat bij het wedstrijdverslag vaak een andere verdeling, zoals 89%-11%. Dan hebben jouw supporters weliswaar maar 85% van de zitplaatsen in bezit, alleen de tegenstander heeft zo weinig supporters meegenomen dat de verhouding van het aantal supporters zo wordt... :wink:
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

sjoerd wrote:
X-Tenzo wrote:Hoe zat het ook alweer precies met ticketverdeling. Als ik bijvoorbeeld 85%/15% in stel, wat gebeurt er dan precies?
Volgens mij is het dan zo dat maximaal 85% van het aantal zitplaatsen in het stadion door jouw supporters wordt bezet. De andere 15% is voor de bezoekende partij. Enkel door de hoge ticketprijs, het slechte weer of andere oorzaken heeft de tegenpartij vaak niet 15% van jouw zitplaatsen gevuld met supporters. Daardoor staat bij het wedstrijdverslag vaak een andere verdeling, zoals 89%-11%. Dan hebben jouw supporters weliswaar maar 85% van de zitplaatsen in bezit, alleen de tegenstander heeft zo weinig supporters meegenomen dat de verhouding van het aantal supporters zo wordt... :wink:
En hoe zit het dan met de verdeling van het geld? Krijg ik een gedeelte van mijn tegenstanders verkochte kaarten, of gaat dat bedrag geheel naar de ander?
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Volgens mij gaat een vastgesteld percentage naar de thuisploeg en een vastgesteld percentage naar de uitploeg.
Volgens mij was het 90%-10%.
jassie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1940
Joined: Wed Sep 21, 2005 7:29 pm
Location: kortrijk,Belgium

Post by jassie »

voor de match van morgen moet ik tegen de 1e spelen.
en mijn A keeper is geschorst.
Nu is mijn vraag,moet ik mijn jeugdkeeper inzetten(BP 32) of mijn SW(bp 45,op zijn positie welliswaar...)
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
Maxime
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1758
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:52 am
Location: Gent
Contact:

Post by Maxime »

jassie wrote:voor de match van morgen moet ik tegen de 1e spelen.
en mijn A keeper is geschorst.
Nu is mijn vraag,moet ik mijn jeugdkeeper inzetten(BP 32) of mijn SW(bp 45,op zijn positie welliswaar...)
ik heb eergisteren ongeveer hetzelfde uitgetest maar dan met een RF op de CB positie met resultaat dat de RF met BP 57 maar 34 presteerde!!
dus het is best dat je je jeugdkeeper opstelt want die zal nog beter presteren dan je SW die waarschijnlijk maar 26 ofzo presteert...
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto

Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Post by kvk dries »

Maxime wrote:
jassie wrote:voor de match van morgen moet ik tegen de 1e spelen.
en mijn A keeper is geschorst.
Nu is mijn vraag,moet ik mijn jeugdkeeper inzetten(BP 32) of mijn SW(bp 45,op zijn positie welliswaar...)
ik heb eergisteren ongeveer hetzelfde uitgetest maar dan met een RF op de CB positie met resultaat dat de RF met BP 57 maar 34 presteerde!!
dus het is best dat je je jeugdkeeper opstelt want die zal nog beter presteren dan je SW die waarschijnlijk maar 26 ofzo presteert...
sw haalt betere bp dan andere spelers in de goal
maar hoeveel midenr kan ik niet zeggen
Dilleke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1631
Joined: Mon Feb 21, 2005 5:12 pm
Location: Leuven

Post by Dilleke »

Iemand een idee wat het effect van 5% teamspiritverlies op je linieratings?
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Dilleke wrote:Iemand een idee wat het effect van 5% teamspiritverlies op je linieratings?
Dat is ongeveer 0,7% linierating minder volgens mij! :wink:
Dilleke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1631
Joined: Mon Feb 21, 2005 5:12 pm
Location: Leuven

Post by Dilleke »

sjoerd wrote:
Dilleke wrote:Iemand een idee wat het effect van 5% teamspiritverlies op je linieratings?
Dat is ongeveer 0,7% linierating minder volgens mij! :wink:
Allez daar moeket ni voor laten dan 8)
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
terry
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2066
Joined: Fri Oct 13, 2006 6:35 pm

Post by terry »

Ik denk zelfs nog iets minder. 100% teamspirit geeft een 10 à 12 linierating. 5% is bijgevolg 0.5 à 0.6.:wink:
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters


Jupiler-McDonalds
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Post by visje69 »

Iemand met tijd teveel die ff wil uitrekenen hoeveel TS ik nog ongeveer ga bijkrijgen als ik tot het einde van't seizoen gemiddeld 2 matchen per dag speel waarvan gemiddeld 4 liga per weeg en van de rest de helft friendly en de helft friendly cups?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Post by Wikke »

visje69 wrote:Iemand met tijd teveel die ff wil uitrekenen hoeveel TS ik nog ongeveer ga bijkrijgen als ik tot het einde van't seizoen gemiddeld 2 matchen per dag speel waarvan gemiddeld 4 liga per weeg en van de rest de helft friendly en de helft friendly cups?
Als je erbij zegt hoeveel van die matchen je gaat winnen :lol:
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Post by visje69 »

Wikke wrote:
visje69 wrote:Iemand met tijd teveel die ff wil uitrekenen hoeveel TS ik nog ongeveer ga bijkrijgen als ik tot het einde van't seizoen gemiddeld 2 matchen per dag speel waarvan gemiddeld 4 liga per weeg en van de rest de helft friendly en de helft friendly cups?
Als je erbij zegt hoeveel van die matchen je gaat winnen :lol:
in de liga denk ik 1/4de en die FR ongeveer de helft
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”