Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

stijn26 wrote:
X-Tenzo wrote:
laserbeam wrote:Als een speler voltraind is, wat is dan beter 1x per dag op conditie trainen en de andere simulaties van die dag niets trainen, of gewoon training op conditie laten staan tot 1 van de andere skills weer getraind moet worden

Groeten
laserbeam
Op niets zetten en één keer per dag conditie trainen. Zo reduceer je de kans op blessures met 80%.
Hoet moet je dat dan instellen op sp? Je kan toch niet na elke simulatie op sp komen :s
Dat hoeft toch ook niet als je de training maar één keer per dag hoeft in te stellen. Ik zeg toch niet één keer per simulatie.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
stijn26
Assistant Coach
Posts: 10
Joined: Sat Mar 01, 2008 5:55 pm

Post by stijn26 »

Dus zo?

ik kom om 1u smiddags op sp en zet het trainingsschema op conditie en dan om kwart na 2 zet ik het terug op niets?
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

stijn26 wrote:Dus zo?

ik kom om 1u smiddags op sp en zet het trainingsschema op conditie en dan om kwart na 2 zet ik het terug op niets?
Je kan het het beste doen voor de sim van 22:00u, want dan hebben je spelers voor de liga maximaal conditie. Als je het om 13:00u doet dan gaat er nog van 2 simulaties 0.25% af en dan mis je dus 0.5% per speler. In het totaal is dat toch weer 5.5% aan conditie.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Lord Vegeta
Team President
Posts: 784
Joined: Sun Aug 06, 2006 12:25 pm
Location: Beveren-Waas

Post by Lord Vegeta »

Ik heb problemen met mijn trainer, hij heeft nu al 61% klasse en nog weigert hij automatisch trainingsorders te geven. Ik moet dus steeds alles manueel instellen. Heeft iemand ooit hetzelfde ondervonden?
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Ik kan je niet helpen, sinds ik SP speel (seizoen 10) doe ik het al manueel.
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

Lord Vegeta wrote:Ik heb problemen met mijn trainer, hij heeft nu al 61% klasse en nog weigert hij automatisch trainingsorders te geven. Ik moet dus steeds alles manueel instellen. Heeft iemand ooit hetzelfde ondervonden?
Dit hoort niet zo, ook al is je trainer 0%. Mocht je echt niets verkeerd doen dan kan je het beter melden bij 'Bugs en voorstellen'. Al lijkt het me geen bug, anders zouden meer mensen dat moeten hebben.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
laserbeam
Groundsman
Posts: 8
Joined: Sat Dec 29, 2007 2:12 am
Location: Vlissingen

Post by laserbeam »

X-Tenzo wrote:
stijn26 wrote:
X-Tenzo wrote: Op niets zetten en één keer per dag conditie trainen. Zo reduceer je de kans op blessures met 80%.
Hoet moet je dat dan instellen op sp? Je kan toch niet na elke simulatie op sp komen :s
Dat hoeft toch ook niet als je de training maar één keer per dag hoeft in te stellen. Ik zeg toch niet één keer per simulatie.
Klopt het dat een voltrainde speler nooit 100% conditie haalt als die geheel voltraind is, ik heb nu 2 voltrainde spelers, de ene heeft 75% conditie en de andere 97%
Managernaam: laserbeam
Teamnaam: De Appelflappen
dino_001
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2409
Joined: Thu Aug 31, 2006 3:15 pm

Post by dino_001 »

laserbeam wrote:quote]

Klopt het dat een voltrainde speler nooit 100% conditie haalt als die geheel voltraind is, ik heb nu 2 voltrainde spelers, de ene heeft 75% conditie en de andere 97%
Een speler kan wel 100% conditie halen. Voor alle skills is dit random bepaald, alleen van jeugdspelers uit een jeugdcentrum weet je zeker dat hij een totale rating van minimum 75% zal halen maar dan nog zijn alle skills random. Je kan evengoed een 'niet' jeugdspeler hebben die een totale globale klasse haalt van 80% en meer.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Argentinaman
Team President
Posts: 588
Joined: Fri Dec 21, 2007 5:46 pm

Post by Argentinaman »

kan iemand mij die agressieregel is opnieuw uitlegge, heb morge namelijk een heel belangrijke wedstrijd, ik zou niet willen falen door rode kaarten...
Maxime
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1758
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:52 am
Location: Gent
Contact:

Post by Maxime »

X-Tenzo wrote:
Lord Vegeta wrote:Ik heb problemen met mijn trainer, hij heeft nu al 61% klasse en nog weigert hij automatisch trainingsorders te geven. Ik moet dus steeds alles manueel instellen. Heeft iemand ooit hetzelfde ondervonden?
Dit hoort niet zo, ook al is je trainer 0%. Mocht je echt niets verkeerd doen dan kan je het beter melden bij 'Bugs en voorstellen'. Al lijkt het me geen bug, anders zouden meer mensen dat moeten hebben.
Ik had in het begin een trainer van 31% en die kon geen eigen trainingsschema opstellen dus lijkt me geen bug
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto

Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

Argentinaman wrote:kan iemand mij die agressieregel is opnieuw uitlegge, heb morge namelijk een heel belangrijke wedstrijd, ik zou niet willen falen door rode kaarten...
Dat moet ieder voor zich uitmaken: sommige nemen 180%, andere dan weer 200%.
Agressie scheids + meest agressieve speler + teamagressie = 180% à 200%
Team = AC ManU (B2)
money
Team Board Member
Posts: 293
Joined: Sun Sep 04, 2005 1:30 pm
Location: kortrijk/west-vlaanderen

Post by money »

zakt het moraal van je speler als je hem terug van de transferlijst haalt nadat hij er enkele dagen heeft opgestaan?
Can u manage it?
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

money wrote:zakt het moraal van je speler als je hem terug van de transferlijst haalt nadat hij er enkele dagen heeft opgestaan?
ja, met 50% zelfs als ik me niet vergis :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Argentinaman
Team President
Posts: 588
Joined: Fri Dec 21, 2007 5:46 pm

Post by Argentinaman »

T-man wrote:
Argentinaman wrote:kan iemand mij die agressieregel is opnieuw uitlegge, heb morge namelijk een heel belangrijke wedstrijd, ik zou niet willen falen door rode kaarten...
Dat moet ieder voor zich uitmaken: sommige nemen 180%, andere dan weer 200%.
Agressie scheids + meest agressieve speler + teamagressie = 180% à 200%
Oké :D Bedankt voor te antwoorden :D
terry
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2066
Joined: Fri Oct 13, 2006 6:35 pm

Post by terry »

el stino wrote:
money wrote:zakt het moraal van je speler als je hem terug van de transferlijst haalt nadat hij er enkele dagen heeft opgestaan?
ja, met 50% zelfs als ik me niet vergis :wink:
Als je hem erop zet is het: huidige moraal / 2 + 25. Is het dan niet dezelfde formule als je hem er terug afhaalt?
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters


Jupiler-McDonalds
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”