Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Argentinaman
Team President
Posts: 588
Joined: Fri Dec 21, 2007 5:46 pm

Post by Argentinaman »

wat betekent die code die tijdens de simulatie op die pagina staat? bv.(code=203)??
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Dat is de fase waarin de simulatie zich bevindt.
Argentinaman
Team President
Posts: 588
Joined: Fri Dec 21, 2007 5:46 pm

Post by Argentinaman »

ah oké :)
zjokke
Assistant Coach
Posts: 24
Joined: Mon Mar 03, 2008 11:09 am

Post by zjokke »

Maakt de nationaliteit van je jeugdcoordinator uit om betere spelers te krijgen? en zoja, welke nationaliteit neem ik dan best?
jona
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3744
Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
Location: Nederland

Post by jona »

zjokke wrote:Maakt de nationaliteit van je jeugdcoordinator uit om betere spelers te krijgen? en zoja, welke nationaliteit neem ik dan best?
maakt nix uit,
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Ultimate
Team President
Posts: 820
Joined: Sun Nov 11, 2007 7:59 pm
Location: IJsselmuiden

Post by Ultimate »

jona wrote:
zjokke wrote:Maakt de nationaliteit van je jeugdcoordinator uit om betere spelers te krijgen? en zoja, welke nationaliteit neem ik dan best?
maakt nix uit,
De nationaliteit heeft alleen invloed, op de nationaliteit van je spelers, als je bijvoorbeeld een Braziliaanse jeugdcooördinator hebt, dan krijg je Braziliaanse jeugdspelers.
Ultimate is back!!

Manager: Ultimate
Team: IJsselmuiden
hegrow
Coach
Posts: 41
Joined: Mon Jun 11, 2007 6:02 pm

Post by hegrow »

Worden de spelers op de transferlijst alleen verkocht om 04.00 snachts of kunnen deze ook tijdens andere simulaties worden verkocht?
Team: Malinwa

Image
Glen DV
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1773
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:48 am
Location: Leuven, Belgium

Post by Glen DV »

Nee enkel in de sim van 4u worden spelers verkocht. Tenzij er een instant buy prijs geboden wordt of er is een directe acceptatie. Maar die laatsten gebeuren dan niet in sims.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Post by EbaIba »

56' Een onbegrijpelijk zware fout van Martijn '*19S* Botten' Kluivert wordt terecht bestraft met geel.
56' Na verscheidene waarschuwingen krijgt Jan '*9* Komplett' Džuban eindelijk geel.
56' Een zware fout van Arilson '*17* Reetveter' Oliveira blijft niet onbestraft. Hij krijgt geel.
56' Tegen beter weten in discussieert Jeffrey '*7T* Bas-Jaap' Söderström met de scheidsrechter, hij krijgt dan ook een gele kaart.

4x geel in 1 minuut .. is dit een record ??
welke site was dat ook nog maar??
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Fish
Coach
Posts: 25
Joined: Tue Aug 01, 2006 12:13 pm
Contact:

het beste

Post by Fish »

hallo,
ben niet meer zo nieuw tov sp maar ik heb toch nog een vraag.
mijn team zit momenteel in H en ik heb een achterban veel kleiner dan alle andere in mijn divisie, hoe is dit mogelijk?
zal dit sneller stijgen als ik verder upgrades doe aan mijn stadion (momenteel heb ik elektrische scoreboarden, en iets meer parkings, wc's en dergelijke dan andere in de reeks)
ik heb er momenteel genoeg geld voor, betaald zich dat dan ook beter af & zorgt het voor meer inkomsten als ik 5000's zitjes heb?
dank u!
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Achterban zal alleen groeien door veel wedstrijden te spelen en liefst te winnen. Promoveren is ook altijd een leuk idee ;-)
Als je stadion groter is dan je achterban zou ik zeker geen geld meer uitgeven aan een stadion. Zorg wel dat er in verhouding genoeg parkeerplaatsen, bars en wc's zijn.
Fish
Coach
Posts: 25
Joined: Tue Aug 01, 2006 12:13 pm
Contact:

Post by Fish »

wel, ik speel behoorlijk wat wedstrijden, meestal 2 per dag (een competitie match en een wedstrijd om het B-team mee te houden draaien)
in de competitie sta ik 3 en tevredenheid fans is 100%, dus het zo snel moeten groeien? omdat iemand waarmee ik startte ongeveer hetzelfde stadion heeft en al een achterban van 7000 :?
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Post by Ron Jeremy »

Heb ik iets gemist? Bij mijn wedstrijdstatistieken staan ook de reserves van beide ploegen.

Of heb ik gewoon een bugje :) ?
Glen DV
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1773
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:48 am
Location: Leuven, Belgium

Post by Glen DV »

Ron Jeremy wrote:Heb ik iets gemist? Bij mijn wedstrijdstatistieken staan ook de reserves van beide ploegen.

Of heb ik gewoon een bugje :) ?
mss een update op komst voor het instellen van IO's voor wisselspelers? Allez ik doe maar een gokje.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Post by Bombay »

Ron Jeremy wrote:Heb ik iets gemist? Bij mijn wedstrijdstatistieken staan ook de reserves van beide ploegen.

Of heb ik gewoon een bugje :) ?
Bij mij ook! geen bugje dus denk ik! Het viel mij laatst wel op toen er iemand een voorbeeld van een interland had gemaakt dat die reserve spelers er toen ook bij stonden!
TEAM : Djerba
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”