Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Xemfoo
Assistant Manager
Posts: 92
Joined: Thu Dec 27, 2007 2:49 pm

Post by Xemfoo »

Prince88 wrote:N

Verder zal hij inderdaad de hele week forfait moeten geven. Als je status eenmaal 0% is, wordt dat alleen weer hoger als het nieuwe veld er ligt en dat duurt nog 7 dagen.
Hier wil ik toch nog even aan toevoegen dat hij enkel forfait zal moeten geven bij thuiswedstrijden. Een manager in mijn reeks zat zo vorig jaar ook met de opbouw van een nieuwe grasmat, en ik had de pech dat hij bij mij op thuiswedstrijd gewoon kon komen spelen. Hij speelde ook vriendschappelijke wedstrijden op een ander veld.
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Post by bats1903 »

**Défutt** wrote:Haha, dat vind ik leuk om te horen. Kijk, het zit zo, ik vind alle mensen hier op het foru ook echt super aardig, maar soms gaat school gewoon echt even voor :wink:
Daar heb je 100% gelijk in. Maar je stopt toch ook regelmatig met je team op SP volgens mij. dat is toch zonde om steeds opnieuw te moeten beginnen.
ImageImageImage
**Défutt**
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2640
Joined: Wed Oct 18, 2006 2:29 pm
Location: Holland!

Post by **Défutt** »

bats1903 wrote:
**Défutt** wrote:Haha, dat vind ik leuk om te horen. Kijk, het zit zo, ik vind alle mensen hier op het foru ook echt super aardig, maar soms gaat school gewoon echt even voor :wink:
Daar heb je 100% gelijk in. Maar je stopt toch ook regelmatig met je team op SP volgens mij. dat is toch zonde om steeds opnieuw te moeten beginnen.
Ik ben inderdaad al een paar keer gestopt, daarom begin ik ook gewoon niet meer opnieuw, hoe zonde ik het ook vind :(
lucias
Fan
Posts: 4
Joined: Fri Jun 13, 2008 1:02 pm

Post by lucias »

waarom zijn er geen trainers te koop???
**Défutt**
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2640
Joined: Wed Oct 18, 2006 2:29 pm
Location: Holland!

Post by **Défutt** »

reumatiek1995 wrote:Ze zijn op.
Sjarel zal er nieuwe gaan bestellen in de Aldi.
Tegenwoordig kan hij een pakket van 100 trainers voor maar €34,99 kopen
reumatiek1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1732
Joined: Sun Dec 23, 2007 12:25 pm
Location: Nazareth, Belgie
Contact:

Post by reumatiek1995 »

Word ik geband als ik af en toe eens inlog op de account van een maat van mij ?
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

reumatiek1995 wrote:Word ik geband als ik af en toe eens inlog op de account van een maat van mij ?
neen. je moet je wel houden aan de regels (niet spelen in dezelfde VrB waar veel geld gemoeid is)
en je kan het ook altijd doorgeven aan de sherifs dat je op iemand zijn ploeg moet letten (of een persbericht aanmaken waarin je zegt dat er een andere manager eventjes op je team let) :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
reumatiek1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1732
Joined: Sun Dec 23, 2007 12:25 pm
Location: Nazareth, Belgie
Contact:

Post by reumatiek1995 »

el stino wrote:
reumatiek1995 wrote:Word ik geband als ik af en toe eens inlog op de account van een maat van mij ?
neen. je moet je wel houden aan de regels (niet spelen in dezelfde VrB waar veel geld gemoeid is)
en je kan het ook altijd doorgeven aan de sherifs dat je op iemand zijn ploeg moet letten (of een persbericht aanmaken waarin je zegt dat er een andere manager eventjes op je team let) :wink:
OK merci(hij is namelijk op reis van nu vrijdag tot midden Augustus)
Is die tijdsduur een probleem ?
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

reumatiek1995 wrote:
el stino wrote:
reumatiek1995 wrote:Word ik geband als ik af en toe eens inlog op de account van een maat van mij ?
neen. je moet je wel houden aan de regels (niet spelen in dezelfde VrB waar veel geld gemoeid is)
en je kan het ook altijd doorgeven aan de sherifs dat je op iemand zijn ploeg moet letten (of een persbericht aanmaken waarin je zegt dat er een andere manager eventjes op je team let) :wink:
OK merci(hij is namelijk op reis van nu vrijdag tot midden Augustus)
Is die tijdsduur een probleem ?
meld het gewoon aan de sherifs :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
guilvd
Team Board Member
Posts: 286
Joined: Fri Aug 05, 2005 8:31 pm
Location: Kortrijk

Post by guilvd »

Xemfoo wrote:
Prince88 wrote:N

Verder zal hij inderdaad de hele week forfait moeten geven. Als je status eenmaal 0% is, wordt dat alleen weer hoger als het nieuwe veld er ligt en dat duurt nog 7 dagen.
Hier wil ik toch nog even aan toevoegen dat hij enkel forfait zal moeten geven bij thuiswedstrijden. Een manager in mijn reeks zat zo vorig jaar ook met de opbouw van een nieuwe grasmat, en ik had de pech dat hij bij mij op thuiswedstrijd gewoon kon komen spelen. Hij speelde ook vriendschappelijke wedstrijden op een ander veld.
Vragen m'n spelers dan ook een loon die wedstrijd? Dan stel ik dus best mijn team op met jeugdspelers die amper iets vragen?
Redhead
Team Board Member
Posts: 258
Joined: Tue Apr 12, 2005 9:58 am
Location: Brugge

Post by Redhead »

guilvd wrote:
Xemfoo wrote:
Prince88 wrote:N

Verder zal hij inderdaad de hele week forfait moeten geven. Als je status eenmaal 0% is, wordt dat alleen weer hoger als het nieuwe veld er ligt en dat duurt nog 7 dagen.
Hier wil ik toch nog even aan toevoegen dat hij enkel forfait zal moeten geven bij thuiswedstrijden. Een manager in mijn reeks zat zo vorig jaar ook met de opbouw van een nieuwe grasmat, en ik had de pech dat hij bij mij op thuiswedstrijd gewoon kon komen spelen. Hij speelde ook vriendschappelijke wedstrijden op een ander veld.
Vragen m'n spelers dan ook een loon die wedstrijd? Dan stel ik dus best mijn team op met jeugdspelers die amper iets vragen?
Nee ze vragen geen loon. En jeugdspelers opstellen in de competitie om loonkosten te drukken heeft geen enkel nut, je betaald sowieso je volledige ploeg. Behalve winstpremies, daar betaal je enkel maar je 11 starters + je bankzitters voor. Maar bij forfait betaal je dus niets, tenzij ik zwaar zit te ijlen.
Glen DV
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1773
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:48 am
Location: Leuven, Belgium

Post by Glen DV »

Iemand enig idee of en wat voor nut het kan hebben om uw tegenstander in de competitie de dag ervoor uit te nodigen voor een vriendschappelijke wedstrijd?

Ik denk dat er geen nut aan verbonden is, maar iemand doet dit nu al voor de 2de keer bij mij, dus ik ben wel is nieuwsgierig.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Xemfoo
Assistant Manager
Posts: 92
Joined: Thu Dec 27, 2007 2:49 pm

Post by Xemfoo »

Ik heb dit eens gedaan en dan agressie op 100 gezet met de meest agressiefste spelers, maar het had geen effect op blessures :lol:

het enige dat ik me er bij kan voorstellen is dat die manager hoopt dat je je B team vergeet op te stellen
Glen DV
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1773
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:48 am
Location: Leuven, Belgium

Post by Glen DV »

Xemfoo wrote:Ik heb dit eens gedaan en dan agressie op 100 gezet met de meest agressiefste spelers, maar het had geen effect op blessures :lol:

het enige dat ik me er bij kan voorstellen is dat die manager hoopt dat je je B team vergeet op te stellen
Maar ja hij nodigt mij uit. Dus als ik hem pas op het laatste moment aanvaart heb ik hem mss bij zijn pietje. :D

En ik stel steeds B-team op bij A-opstelling. :)
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
KFC Heist
Team President
Posts: 896
Joined: Fri Jun 29, 2007 7:05 pm
Location: Heist, West-Vlaanderen

Post by KFC Heist »

Wanneer wordt de kruistabel beschikbaar?
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”