Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Timmyboy1
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1688
Joined: Tue Nov 14, 2006 6:51 pm

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Timmyboy1 »

Omdat het zo moeilijk is om managers te vinden die een Vr willen spelen (die pas laat reageren) willen ik en mijn neef mekaar 2x per dag uitnodigen (1x in mijn stadion en 1x in zijn). Kunnen we hierdoor gebanned worden ?
kv t
Team Board Member
Posts: 461
Joined: Sun Jul 06, 2008 10:44 pm
Location: Turnhout City

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by kv t »

kv t wrote:Hoeveel kost het nu weer om je managernaam te veranderen? Is dit 100K?
Probleem is opgelost, thanks BB :wink: .
Division: G.279

Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben

Team: FC The White Caps

Image
kv t
Team Board Member
Posts: 461
Joined: Sun Jul 06, 2008 10:44 pm
Location: Turnhout City

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by kv t »

Nu is de vraag: Welke stafleden kan ik allemaal missen en waarvoor dienen ze precies? Bij elke ploeg zullen er wel enkele contracten niet verlengd worden.
Division: G.279

Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben

Team: FC The White Caps

Image
Glen DV
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1773
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:48 am
Location: Leuven, Belgium

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Glen DV »

↑ Personeel
Opdat je de club niet alleen zou moeten leiden, kan je een aantal stafleden in dienst nemen. Deze mensen helpen je bij het dagelijkse werk op de club.
Trainer: Om je spelers te kunnen trainen heb je een trainer nodig. Als die trainer goed genoeg is, kan je hem ook vragen een trainingsschema op te stellen. De kwaliteit van je trainer bepaalt niet alleen hoe snel je spelers zullen verbeteren maar ook de kwaliteit van dit schema. Je kan natuurlijk ook zelf dit schema opstellen door je spelers zelf individueel te trainen.
Arts: Als je wil dat je spelers genezen na een blessure heb je een arts nodig. Hoe beter de arts, hoe sneller ze zullen genezen.
Terreinverzorger: De terreinverzorger zorgt ervoor dat het terrein in goede staat blijft. Een slecht terrein leidt tot boetes, slechte teamspirit of zelfs forfait.
Assistent: Als je zelf op vakantie bent zorgt je assistent ervoor dat er toch nog een ploeg wordt opgesteld. Een goede assistent zal ook nooit vergeten om je er aan te herinneren dat er contracten moeten verlengd worden en zal je transfers op de best mogelijke manier afronden.
Scout: Een scout helpt je bij het zoeken en aannemen van nieuwe spelers, zonder scout kan je niet rondneuzen op de transfermarkt. Een goede scout laat je toe op meerdere spelers tegelijk te bieden.
Fysiotherapeut: Een fysiotherapeut is verantwoordelijk voor de fysieke paraatheid van de spelers. Een ploeg met een goede fysiotherapeut heeft minder last van blessures.
Jeugdcoördinator: Een jeugdcoördinator is verantwoordelijk voor de opleiding van jeugdspelers in je jeugdcentrum. Hoe beter je jeugdcoördinator, hoe meer kans je jeugdspelers dus hebben om in het eerste elftal te geraken. Denk eraan dat hij je jeugdspelers zal bezorgen uit zijn eigen land.
Pensioen: Personeel blijft tot hun 65ste werken, vanaf dan doen ze hun contract nog uit, maar hun contract kan dan niet meer verlengd worden.
Cursus: Je kan je stafleden op cursus sturen. Hier zullen zij een aantal vaardigheden verbeteren en van zodra hun cursus afgelopen is, zal hun rating dan ook stijgen.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Noppp »

Timmyboy1 wrote:Omdat het zo moeilijk is om managers te vinden die een Vr willen spelen (die pas laat reageren) willen ik en mijn neef mekaar 2x per dag uitnodigen (1x in mijn stadion en 1x in zijn). Kunnen we hierdoor gebanned worden ?

Nee hoor, dat mag.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Fikkiezero »

Pensioen: Personeel blijft tot hun 65ste werken, vanaf dan doen ze hun contract nog uit, maar hun contract kan dan niet meer verlengd worden.
Dit klopt niet (meer). Ik had een terreinverzorger die 64 was en bij mij nog een contract tekende voor 3 seizoenen. Dat heeft hij uitgedaan, en ik heb het contract (dus op zijn 67'ste) laten aflopen omdat ik dacht dat hij toch geen enkel contract meer zou aanvaarden. Nu ik puur uit nieuwsgierigheid - de man heeft 18 seizoenen bij de club gewerkt :P - nog eens op zijn naam klik, zie ik dat hij 68 is en bij een andere ploeg getekend heeft :) . Gerrit Staelens is de naam, zie de geschiedenis van Sandscorpia.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
djowheeen
Assistant Coach
Posts: 20
Joined: Fri Nov 07, 2008 11:18 pm

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by djowheeen »

ik vind da de voetballers overbetaald worden! was van die hun lonen te laten dalen in plaats van de personeelskosten te doen stijgen! die worden nie onderbetaald nondendju!
luc de baere
Coach
Posts: 31
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:08 pm

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by luc de baere »

ging zonet mijn stafleden eens op cursus sturen. Ge betaalt u blauw daarop. Ik heb gelezen dat de lonen van de stafleden zullen stijgen, maar dit is allemaal maal 10, ook de cursussen. Niet te doen hoor...
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Dark Tiger »

Ik heb een negatief saldo, heeft dit gevolgen, zo ja, welke?

Accounting - your current budget: € -1.736.086,00

Normaal gezien gaat het ongeveer twee weken duren om dat op + te krijgen door wedstrijdinkomsten schat ik.
Thomas01CC
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1990
Joined: Sun Oct 29, 2006 2:15 pm
Location: NL, Noord- Brabant
Contact:

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Thomas01CC »

Dark Tiger wrote:Ik heb een negatief saldo, heeft dit gevolgen, zo ja, welke?

Accounting - your current budget: € -1.736.086,00

Normaal gezien gaat het ongeveer twee weken duren om dat op + te krijgen door wedstrijdinkomsten schat ik.
als je 1 week meer dan 2m in de schulden staat wordt je acc. failliet verklaard.
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
Dreesen
Coach
Posts: 30
Joined: Sun Feb 03, 2008 2:14 pm
Location: Belgium

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Dreesen »

Heb deze nacht verloren omdat er een opstelling stond die ik niet opgesteld had. Het is niet de eerste keer dat dit me overkomt. Heeft iemand daar ook last van? Ik weet dat de opstelling van tacktiek A wordt genomen, maar zelfs die was het niet... raar. Ben er thans 100 % zeker van dat ik de opstelling goed gemaakt heb.
seizoen 21 - start
seizoen 22 - 1ste H1987
seizoen 23 - 3de G663
seizoen 24 - 1ste G663
seizoen 25 - 3de F221
seizoen 26 - 1ste F221
9jantje9
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4101
Joined: Sat Jun 16, 2007 8:24 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by 9jantje9 »

Dreesen wrote:Heb deze nacht verloren omdat er een opstelling stond die ik niet opgesteld had. Het is niet de eerste keer dat dit me overkomt. Heeft iemand daar ook last van? Ik weet dat de opstelling van tacktiek A wordt genomen, maar zelfs die was het niet... raar. Ben er thans 100 % zeker van dat ik de opstelling goed gemaakt heb.
Blessures, schorsingen?
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Glen DV
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1773
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:48 am
Location: Leuven, Belgium

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Glen DV »

Dreesen wrote:Heb deze nacht verloren omdat er een opstelling stond die ik niet opgesteld had. Het is niet de eerste keer dat dit me overkomt. Heeft iemand daar ook last van? Ik weet dat de opstelling van tacktiek A wordt genomen, maar zelfs die was het niet... raar. Ben er thans 100 % zeker van dat ik de opstelling goed gemaakt heb.
Waarschijnlijk op uitvoeren gedrukt ipv op opslaan.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Dreesen
Coach
Posts: 30
Joined: Sun Feb 03, 2008 2:14 pm
Location: Belgium

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Dreesen »

geen gekwetsten en geen geschorsten... maar ja, als ik de enige ben zal het wel aan mij liggen.
Misschien toch op uitvoeren geklickt, alhoewel ik eraan twijfel.
Thanks
seizoen 21 - start
seizoen 22 - 1ste H1987
seizoen 23 - 3de G663
seizoen 24 - 1ste G663
seizoen 25 - 3de F221
seizoen 26 - 1ste F221
installatietechnicus
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1338
Joined: Sat Dec 10, 2005 9:21 pm
Location: Nederland
Contact:

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by installatietechnicus »

luc de baere wrote:ging zonet mijn stafleden eens op cursus sturen. Ge betaalt u blauw daarop. Ik heb gelezen dat de lonen van de stafleden zullen stijgen, maar dit is allemaal maal 10, ook de cursussen. Niet te doen hoor...

Dat zag ik net ook dat de cursussen maal tien zijn ongeveer. Pfffffffffff wat zullen de lonen dan wel niet worden.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”