Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

matt wrote:Ik meen ergens gelezen te hebben dat je best de speler met het meest ervaring tot kapitein benoemt...
Klopt dit?
Dat zou het meest logische zijn. En dat gebeurt nu ook automatisch (kijk maar naar wedstrijdverslag), maar zoals visserke zei heeft een kapitein nog geen invloed op de wedstrijd dus maakt het niet zoveel uit.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
OscarCookie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2601
Joined: Thu Sep 16, 2004 3:44 pm
Location: Hasselt (BE)

Post by OscarCookie »

krcgenk wrote:
matt wrote:Ik meen ergens gelezen te hebben dat je best de speler met het meest ervaring tot kapitein benoemt...
Klopt dit?
Dat zou het meest logische zijn. En dat gebeurt nu ook automatisch (kijk maar naar wedstrijdverslag), maar zoals visserke zei heeft een kapitein nog geen invloed op de wedstrijd dus maakt het niet zoveel uit.
Ben je er zeker van dat de kapitein geen invloed heeft op de wedstrijd?

Visserke zei dat de invloed onbekend was, maar volgens mij niet onbestaand...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Sjarel
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6169
Joined: Tue Feb 17, 2004 8:06 pm

Post by Sjarel »

De kapitein heeft wel degelijk een, welisware kleine, invloed op de wedstrijd. Net zoals er nog heel veel kleine factoren zijn die een invloed hebben
SoccerProject: Can you manage it ?
feyenoordie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2995
Joined: Sat Mar 05, 2005 12:57 pm

Post by feyenoordie »

Als ik een nieuwe aanvoerder kies, gaat dit ten koste van het spel van de spelers de eerste dagen of blijven ze gewoon gelijk spelen. Of heeft het mss andere nadelieg invloeden?

Ik heb nu me keeper als aanvoerder en die heeft ervaring van 47. Maar heb ook een speler met 63 ervaring.
Madness
Team Board Member
Posts: 291
Joined: Sun May 22, 2005 7:14 pm

Post by Madness »

Neem gewoon die met 63 ervaring? Kan toch nooit kwaad denk ik zo?
maxyboy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1721
Joined: Tue Feb 15, 2005 8:46 pm
Location: Regio Leuven, Belgium

Post by maxyboy »

als ik bij driewoordenverhaal naar de laatste pagina wil gaan staat er er zijn geen reacties op deze pagina? :?
Manager ofF.C. De Latinos
visserke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5371
Joined: Mon Sep 27, 2004 9:18 am

Post by visserke »

maxyboy wrote:als ik bij driewoordenverhaal naar de laatste pagina wil gaan staat er er zijn geen reacties op deze pagina? :?
Is al vaker voorgevallen.
Gewoon negeren, gaat vanzelf wel terug weg :wink:
Huidige divisie: C7
maxyboy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1721
Joined: Tue Feb 15, 2005 8:46 pm
Location: Regio Leuven, Belgium

Post by maxyboy »

visserke wrote:
maxyboy wrote:als ik bij driewoordenverhaal naar de laatste pagina wil gaan staat er er zijn geen reacties op deze pagina? :?
Is al vaker voorgevallen.
Gewoon negeren, gaat vanzelf wel terug weg :wink:
ah ok!
Manager ofF.C. De Latinos
Gjoemmie
Team Manager
Posts: 120
Joined: Tue May 24, 2005 10:50 am

Post by Gjoemmie »

Hoe kan ik het beste opstellen:

Int begin altijd dezelfde spelers laten spelen of elke match iemand anders laten spelen (kheb 23 spelers, dus misschien een A en B elftal?)

Kan ik eigenlijk zelf bepalen wie het beste waar zou spelen? want as ik geen opstelling invul, komt bvb een spits in de verdediging... is dit omdat hij betere stats heeft dan die verdediger om te verdedigen? => ik bedoel maar: op wat moet je letten om op elke positie de meest geschikte speler te zetten?

danku voor de hulp!
Last edited by Gjoemmie on Tue May 24, 2005 11:31 am, edited 1 time in total.
team: Gjoemmie's echt aantwaarps team
manager: Gjoemmie

seizoen 6: 3e in G.656 (mid seizoen begonnen) =>G.656
seizoen 7: 1e in G.656
seizoen 8: 3e in F.219
seizoen 9: zo goed als zeker promotie naar E-klasse!
pelsen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1611
Joined: Tue Jul 20, 2004 8:48 pm
Location: Betekom

Post by pelsen »

Gjoemmie wrote:Hoe kan ik het beste opstellen:

Int begin altijd dezelfde spelers laten spelen of elke match iemand anders laten spelen (kheb 23 spelers, dus misschien een A en B elftal?)
Aangezien je pas bent begonnen, en er dus nog niet veel verschil tussen je spelers, zou ik ze roteren. Zo blijven al je spelers fitter, en blijft hun moraal op peil.
Op het moment dat je merkt dat je voor een bepaalde positie een betere speler hebt, kan je er voor kiezen hem (bijna) altijd op te stellen in je competitiewedstrijden, en je mindere speler in vriendschappelijke wedstrijden.
Hou echter altijd fitheid en moraal in het oog, ze bepalen sterk je prestaties, en een lage fitheid verhoogt de kans op blessures.

Gjoemmie wrote:en ze altijd op verschillende posities (bvb: Centrale verdediger op de Wing) is uitproberen?
Spelers halen altijd hun beste niveau op hun "natuurlijke" positie, het heeft dus weinig zin te testen of je CB beter presteert als LB, want dat is (voor zover ik weet) nooit het geval.
Wanneer je echter niet anders kan (door blessures of schorsingen) kan je natuurlijk spelers op een andere positie plaatsen. Hun prestatie zal verslechteren naarmate ze verder van hun "natuurlijke" positie worden opgesteld. (Een CB zal beter presteren als LB, dan als CF.)
Gjoemmie
Team Manager
Posts: 120
Joined: Tue May 24, 2005 10:50 am

Post by Gjoemmie »

tnx, asje nog (algemene of specifieke) tips wilt geven, doe maar!
team: Gjoemmie's echt aantwaarps team
manager: Gjoemmie

seizoen 6: 3e in G.656 (mid seizoen begonnen) =>G.656
seizoen 7: 1e in G.656
seizoen 8: 3e in F.219
seizoen 9: zo goed als zeker promotie naar E-klasse!
uranus
Team President
Posts: 893
Joined: Mon Jan 10, 2005 9:51 pm

Post by uranus »

vraagje:
die tactieken (lange bal, kick and rush,...); werken die volgens het "blad-steen-schaar-principe" ?
ik bedoel daarmee dat bv. dfensieve muur veel voordelen biedt tegen kick and rush.
of is dat gewoon een manier om 1 van uw linies te benadrukken ?

stel dat het dat eerste zou zijn, kunnen we dan een lijst opmaken om te zien wat het best is tegen wat ?
pelsen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1611
Joined: Tue Jul 20, 2004 8:48 pm
Location: Betekom

Post by pelsen »

[quote="Gjoemmie"]tnx, asje nog (algemene of specifieke) tips wilt geven, doe maar!
maxyboy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1721
Joined: Tue Feb 15, 2005 8:46 pm
Location: Regio Leuven, Belgium

Post by maxyboy »

hoe komt het dat mijn 2 eerste thuisligawedstrijden vol zaten en nu niet meer, terwijl m'n tevredenheid fans nog altijd 100% is!!!???
Manager ofF.C. De Latinos
Madness
Team Board Member
Posts: 291
Joined: Sun May 22, 2005 7:14 pm

Post by Madness »

Kan door je tegenstander komen? Dat je supporters het niet de moeite vinden?
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”