Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by raoulio »

buffalo_rulez wrote:
Smiley wrote:
Ronnyenal wrote:Llo all.

Ben nu al anderhalf seizoen bezig, direct een jeugdcentrum gezet en nu nog vijf dagen weg van "professioneel".
Een jeugdcoördinator aangetrokken, en die direct tot 100 getraind.
Echter in deze tijd nog maar 2 keer een melding gehad ervan en telkens "onvoldoende".
Kan ik hier iets aan doen? Of heb ik gewoon pech?

Thx nu al!

ik zou zeggen, wacht ff op de 3de en als die onvoldoende is neem dan een andere aan ;)
die jeugdcoördinators zijn volledig random... Een coördinator van 100% is een coördinator van 100%, dus ik zie niet in wat voor verschil dat kan maken... Wat dan wel mogelijk is volgens mij is de nationaliteit die een invloed heeft op het al dan niet doorstromen van spelers... Ik neem aan dat het aantal spelers uit een bepaald land in verband staat met het aantal managers van een land?




normaal gezien zou dat gewoon pech moeten zijn, al lijkt het wel dat sommige jeugdcoordinators meer jeugdspelers afleveren dan anderen, 'ns veranderen van jeugdcoordinator kan soms wonderen doen, al wilt dat niet per se zeggen dat je er dan meer gaat krijgen

Dat staat gewoon los van elkaar.
En ook of er genoeg talentvolle spelers in dat land rondlopen.

Gebeurd gewoon random. Een Swaziland zal niet minder jeugdspelers produceren dan een Spanje, Rusland of Nederland.


Al vermoed ik zelf dat het WEL wat met de jeugdcoordinators te maken heeft. Heb toch het idee dat de een meer jeugdspelers doorlaat dan een ander ondanks dat ze beide 100% zijn. Misschien laat een jongere coordinator minder door dan een oudere. Dat weet ik niet.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

raoulio wrote:
buffalo_rulez wrote:
Smiley wrote:ik zou zeggen, wacht ff op de 3de en als die onvoldoende is neem dan een andere aan ;)
die jeugdcoördinators zijn volledig random... Een coördinator van 100% is een coördinator van 100%, dus ik zie niet in wat voor verschil dat kan maken... Wat dan wel mogelijk is volgens mij is de nationaliteit die een invloed heeft op het al dan niet doorstromen van spelers... Ik neem aan dat het aantal spelers uit een bepaald land in verband staat met het aantal managers van een land?
normaal gezien zou dat gewoon pech moeten zijn, al lijkt het wel dat sommige jeugdcoordinators meer jeugdspelers afleveren dan anderen, 'ns veranderen van jeugdcoordinator kan soms wonderen doen, al wilt dat niet per se zeggen dat je er dan meer gaat krijgen

Dat staat gewoon los van elkaar.
En ook of er genoeg talentvolle spelers in dat land rondlopen.

Gebeurd gewoon random. Een Swaziland zal niet minder jeugdspelers produceren dan een Spanje, Rusland of Nederland.


Al vermoed ik zelf dat het WEL wat met de jeugdcoordinators te maken heeft. Heb toch het idee dat de een meer jeugdspelers doorlaat dan een ander ondanks dat ze beide 100% zijn. Misschien laat een jongere coordinator minder door dan een oudere. Dat weet ik niet.
Het zou wel een beetje logisch zijn moest een oude jeugdcoördinator betere jeugdspelers doorlaten dan een jonge jeudcoördinator omdat hij al meer ervaring heeft.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ronnyenal
Assistant Manager
Posts: 90
Joined: Sat Jun 20, 2009 11:12 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Ronnyenal »

B e n wrote:Het zou wel een beetje logisch zijn moest een oude jeugdcoördinator betere jeugdspelers doorlaten dan een jonge jeudcoördinator omdat hij al meer ervaring heeft.
Idd, wel logisch.


38 j.
:|
:(
This is not a riot!!!!
Wait.
It is.

Grasgroene Winkelhaakjes
S28 --- H747, 2e
S29 --- G249, 3e
S30 --- G249, 1e

Zoekt vooral:
Jonge CM en CB, "zacht prijsje".
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by sjoerd »

B e n wrote:Het zou wel een beetje logisch zijn moest een oude jeugdcoördinator betere jeugdspelers doorlaten dan een jonge jeudcoördinator omdat hij al meer ervaring heeft.
Ben ik niet met je eens. Oud betekent niet beter he!
Ronnyenal
Assistant Manager
Posts: 90
Joined: Sat Jun 20, 2009 11:12 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Ronnyenal »

sjoerd wrote:
B e n wrote:Het zou wel een beetje logisch zijn moest een oude jeugdcoördinator betere jeugdspelers doorlaten dan een jonge jeudcoördinator omdat hij al meer ervaring heeft.
Ben ik niet met je eens. Oud betekent niet beter he!
Is het spel zo wicked dat er een ervaringsskill voor de jeugdcoördinators inzit?
This is not a riot!!!!
Wait.
It is.

Grasgroene Winkelhaakjes
S28 --- H747, 2e
S29 --- G249, 3e
S30 --- G249, 1e

Zoekt vooral:
Jonge CM en CB, "zacht prijsje".
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

sjoerd wrote:
B e n wrote:Het zou wel een beetje logisch zijn moest een oude jeugdcoördinator betere jeugdspelers doorlaten dan een jonge jeugdcoördinator omdat hij al meer ervaring heeft.
Ben ik niet met je eens. Oud betekent niet beter he!
Niet meteen nee :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by raoulio »

Ik ga het eens bekijken. Heb nu een jeugdcoordinator van 38. En ik ga gewoon om de paar seizoenen switchen tussen oude en jonge coordinators.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
de_lorre
Team Board Member
Posts: 426
Joined: Thu Aug 07, 2008 8:20 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by de_lorre »

om eerlijk te zijn, ik denk dat het allemaal puur random is.
waarom zetten mensen hun jeugdcoordinator aan de deur?Omdat hij niet genoeg spelers aflevert. Ik heb mijn ex JC ook buiten gegooid en wat blijkt?bij zijn nieuwe ploeg levert hij de ene na de andere speler af. Mijn huidige JC was ook ontslagen door zijn ploeg en bij mij heeft hij ook al 3/3 jeugdspelers afgeleverd.
Smiley
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4354
Joined: Mon May 01, 2006 1:01 pm
Location: Gelrode

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Smiley »

de_lorre wrote:om eerlijk te zijn, ik denk dat het allemaal puur random is.
waarom zetten mensen hun jeugdcoordinator aan de deur?Omdat hij niet genoeg spelers aflevert. Ik heb mijn ex JC ook buiten gegooid en wat blijkt?bij zijn nieuwe ploeg levert hij de ene na de andere speler af. Mijn huidige JC was ook ontslagen door zijn ploeg en bij mij heeft hij ook al 3/3 jeugdspelers afgeleverd.
hoe kunde de geschiedenis van u jeugdcoordinator zien?
Image
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

Smiley wrote:
de_lorre wrote:om eerlijk te zijn, ik denk dat het allemaal puur random is.
waarom zetten mensen hun jeugdcoordinator aan de deur?Omdat hij niet genoeg spelers aflevert. Ik heb mijn ex JC ook buiten gegooid en wat blijkt?bij zijn nieuwe ploeg levert hij de ene na de andere speler af. Mijn huidige JC was ook ontslagen door zijn ploeg en bij mij heeft hij ook al 3/3 jeugdspelers afgeleverd.
hoe kunde de geschiedenis van u jeugdcoordinator zien?
Je kijkt in je eigen geschiedenis en klikt op zijn naam (moet je even zoeken wanneer je hem hebt ontslaan) en dan kan je zien waar hij nu zit en hoe het er vanaf brengt.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by The Amazing Spicy »

Mijn jeugdcoördinator is nu een paar seizoenen bij mij en er zijn nog maar 2 spelers niet goed genoeg bevonden. Ik weet niet meer hoeveel er wel naar mijn ploeg gekomen zijn maar als ik spreek over 80% overdrijf ik zeker niet. Random of niet, leve Henk Marten mijn JC :mrgreen:
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

The Amazing Spicy wrote:Mijn jeugdcoördinator is nu een paar seizoenen bij mij en er zijn nog maar 2 spelers niet goed genoeg bevonden. Ik weet niet meer hoeveel er wel naar mijn ploeg gekomen zijn maar als ik spreek over 80% overdrijf ik zeker niet. Random of niet, leve Henk Marten mijn JC :mrgreen:
Ik heb er 1 of 2 van de 12 of 13 niet gehad, ook tevreden mee :). En ik heb al een paar jeugdcoördinators gehad om eens af te wisselen van nationaliteit.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ronnyenal
Assistant Manager
Posts: 90
Joined: Sat Jun 20, 2009 11:12 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Ronnyenal »

Een vraagje:

(omdat dit nu eenmaal het vraagjestopic is)

Ik heb een stadion van 7000 man.
Dus 7 reclameborden.
Allemaal goed en wel, maar als ik ze vul met reclames kan ik er altijd maar zes vullen. De zevende is het van "Er zijn geen nieuwe firma's die in uw stadion een reclamecampagne willen starten"... Wat nogal een dompertje is.
Is dit omdat ik in G speel?
This is not a riot!!!!
Wait.
It is.

Grasgroene Winkelhaakjes
S28 --- H747, 2e
S29 --- G249, 3e
S30 --- G249, 1e

Zoekt vooral:
Jonge CM en CB, "zacht prijsje".
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

Ronnyenal wrote:Een vraagje:

(omdat dit nu eenmaal het vraagjestopic is)

Ik heb een stadion van 7000 man.
Dus 7 reclameborden.
Allemaal goed en wel, maar als ik ze vul met reclames kan ik er altijd maar zes vullen. De zevende is het van "Er zijn geen nieuwe firma's die in uw stadion een reclamecampagne willen starten"... Wat nogal een dompertje is.
Is dit omdat ik in G speel?
Dit is bij iedereen zo, op vlak van reclameborden gaat het momenteel zeer slecht. We kunnen enkel wachten tot er nieuwe reclameborden worden geplaatst. Btw op het moment kan ik zelf maar 5 reclameborden vullen.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ronnyenal
Assistant Manager
Posts: 90
Joined: Sat Jun 20, 2009 11:12 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Ronnyenal »

B e n wrote:
Ronnyenal wrote:Een vraagje:

(omdat dit nu eenmaal het vraagjestopic is)

Ik heb een stadion van 7000 man.
Dus 7 reclameborden.
Allemaal goed en wel, maar als ik ze vul met reclames kan ik er altijd maar zes vullen. De zevende is het van "Er zijn geen nieuwe firma's die in uw stadion een reclamecampagne willen starten"... Wat nogal een dompertje is.
Is dit omdat ik in G speel?
Dit is bij iedereen zo, op vlak van reclameborden gaat het momenteel zeer slecht. We kunnen enkel wachten tot er nieuwe reclameborden worden geplaatst. Btw op het moment kan ik zelf maar 5 reclameborden vullen.
Dat is idd wel jammer...
Bedankt!
This is not a riot!!!!
Wait.
It is.

Grasgroene Winkelhaakjes
S28 --- H747, 2e
S29 --- G249, 3e
S30 --- G249, 1e

Zoekt vooral:
Jonge CM en CB, "zacht prijsje".
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”