Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

DeathGrip
Team Manager
Posts: 174
Joined: Fri May 20, 2005 5:55 pm

Post by DeathGrip »

Andere teams kan je opzoeken, andere managers kan je opzoeken, Maar kan je ook spelers opzoeken? Ik wil zo wel es graag zien of er zo spelers zijn boven 90% GK, lijkt me sjiek om te zien, ook de teams die die bezitten enz, maar kan je dat ergens opzoeken?
Peja
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4383
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:58 am
Location: Genk (Belgium)

Post by Peja »

DeathGrip wrote:Andere teams kan je opzoeken, andere managers kan je opzoeken, Maar kan je ook spelers opzoeken? Ik wil zo wel es graag zien of er zo spelers zijn boven 90% GK, lijkt me sjiek om te zien, ook de teams die die bezitten enz, maar kan je dat ergens opzoeken?
Bij de SPFA-statistieken kan je dat nagaan. Daarvoor moet je dus wel betalend lid zijn ;)

Of wachten tot iemand van de SPFA-leden het even voor je kopieert naar het forum ;)
Image
OscarCookie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2601
Joined: Thu Sep 16, 2004 3:44 pm
Location: Hasselt (BE)

Post by OscarCookie »

DeathGrip wrote:Andere teams kan je opzoeken, andere managers kan je opzoeken, Maar kan je ook spelers opzoeken? Ik wil zo wel es graag zien of er zo spelers zijn boven 90% GK, lijkt me sjiek om te zien, ook de teams die die bezitten enz, maar kan je dat ergens opzoeken?
Vroeger kon je dat als SPFA, maar die functie is gedisabled, owv teveel database belasting...

Het kan dus op dit moment niet.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Peja
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4383
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:58 am
Location: Genk (Belgium)

Post by Peja »

OscarCookie wrote:
DeathGrip wrote:Andere teams kan je opzoeken, andere managers kan je opzoeken, Maar kan je ook spelers opzoeken? Ik wil zo wel es graag zien of er zo spelers zijn boven 90% GK, lijkt me sjiek om te zien, ook de teams die die bezitten enz, maar kan je dat ergens opzoeken?
Vroeger kon je dat als SPFA, maar die functie is gedisabled, owv teveel database belasting...

Het kan dus op dit moment niet.
Ah, nog niet gemerkt.

@ DeathGrip: Sorry voor m'n (op dit moment) verkeerde uitleg dus ;)
Image
DeathGrip
Team Manager
Posts: 174
Joined: Fri May 20, 2005 5:55 pm

Post by DeathGrip »

cava hoor :)
Bedankt voor reacties, niemand weet toevallig echt zo een MEGAgoeie spelers ofzo, in welke ploeg die speelt, zo boven 90%, ik wil da es zien :D
Daan.//
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4451
Joined: Wed Mar 16, 2005 6:55 pm
Location: Rillaar

Post by Daan.// »

patrice delbroeck, speelt bij rsca arthur, maar dit is wel niet juist geschreven. zoek maar in de geschiedenis van fc ler of soccerlover, zij hebben hem allebei gehad
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
DeathGrip
Team Manager
Posts: 174
Joined: Fri May 20, 2005 5:55 pm

Post by DeathGrip »

mss dat dit al ergens staat maar per hoeveel % van een gewone skill stijgt je GK met 1 %, per 15% van een gewone klasse 1 % GK?
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Birger Berquemanne speelt bij Belgist.

Maar je hebt ook die nieuwe 90'er, speelt sinds kort bij Mortimer, the NewFCB, ben zijne naam kwijt...
jeetn
Fan
Posts: 2
Joined: Mon May 16, 2005 8:57 am

Post by jeetn »

Ik speel nu al 3-4 seizoenen soccerproject en het is het eerste seizoen dat de fitheid van mijn spelers plots zo vlug daalt. Weten jullie waarom dit zo is?
DeathGrip
Team Manager
Posts: 174
Joined: Fri May 20, 2005 5:55 pm

Post by DeathGrip »

RE: mss dat dit al ergens staat maar per hoeveel % van een gewone skill stijgt je GK met 1 %, per 15% van een gewone klasse 1 % GK?
Floris
Team President
Posts: 577
Joined: Sat Jan 15, 2005 2:56 pm

Post by Floris »

DeathGrip wrote:RE: mss dat dit al ergens staat maar per hoeveel % van een gewone skill stijgt je GK met 1 %, per 15% van een gewone klasse 1 % GK?
idd
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
The Iceman
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3056
Joined: Mon Jul 05, 2004 3:40 pm
Location: Vilvoorde(kassei)

Post by The Iceman »

silverblast wrote:
bLo0dHuNt3r wrote:
silverblast wrote:Tranecid heeft ook een degelijke CM lopen :wink:
idd, Roberto Van Impe :D
en zn CF Cornelis is ook niet mis ;)
Héhé, Tranecid heeft nog steeds in z'n onderschrift staan dat ie de beste CM heeft, terwijl Kraoche van Leraimy even goed is :wink:
en deze Dindane Mutavdzic heeft ook 89% bij mij :P
Image
RSCA: te groot voor België, soms niet groot genoeg voor Europa
DiLucca
Team Manager
Posts: 119
Joined: Mon Jan 10, 2005 4:05 pm

Post by DiLucca »

Hoeveel punten moet je ongeveer hebben om niet te degraderen?
Peja
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4383
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:58 am
Location: Genk (Belgium)

Post by Peja »

DiLucca wrote:Hoeveel punten moet je ongeveer hebben om niet te degraderen?
Meer dan de elfde. Volstaat dat? ;)
Image
daanvhw
Team President
Posts: 608
Joined: Wed Apr 27, 2005 1:28 pm

Post by daanvhw »

DiLucca wrote:Hoeveel punten moet je ongeveer hebben om niet te degraderen?
lol, gij staat toch eerste? t zou maar straf zijn als gij nog zou degraderen :wink: .
k denk da ge met 30-35 punten toch al tegenslag zult moeten hebben om te degraderen. tenzij dat er natuurlijk veel fc teams in u reeks zitten waar iedereen punten tegen pakt he :wink: .

waarom vraag je da eigenlijk?
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”