Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Prince88 »

Zou het niet weten Ben...

Heb zelf ook nog een vraagje; bij de SPFA statistieken bij de 'managers', heb je ook een kopje 'punten'. Op basis waarvan zijn deze punten verdiend?
Prince88, proud manager of Fresh
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by yockr »

Prince88 wrote:Heb zelf ook nog een vraagje; bij de SPFA statistieken bij de 'managers', heb je ook een kopje 'punten'. Op basis waarvan zijn deze punten verdiend?
Het totaal aantal behaalde punten in de liga.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by yockr »

B e n wrote:Klein vraagje :)

Mijn GK Rein Juska (http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1) zijn ervaring is sinds 2-3 weken (mss meer) al 100% en pas sinds gisteren of vandaag staat dat in het vet. Bij anderen staat dat na enkele wedstrijden al in het vet. Is hier een reden voor?
Omdat hij niet zo veel (liga) wedstrijden heeft gespeeld? Als de speler op 100% ervaring komt, moet er maximaal nog 0,5% bij om in het vet te staan.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

yockr wrote:
B e n wrote:Klein vraagje :)

Mijn GK Rein Juska (http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1) zijn ervaring is sinds 2-3 weken (mss meer) al 100% en pas sinds gisteren of vandaag staat dat in het vet. Bij anderen staat dat na enkele wedstrijden al in het vet. Is hier een reden voor?
Omdat hij niet zo veel (liga) wedstrijden heeft gespeeld? Als de speler op 100% ervaring komt, moet er maximaal nog 0,5% bij om in het vet te staan.
Hij is mijn A-GK dus hij speelt alle ligamatchen (die hij kan spelen) en ook friendly's :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Alex007
Assistant Manager
Posts: 81
Joined: Sat Jan 19, 2008 9:30 pm
Location: Belgium

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Alex007 »

Weet iemand misschien waar ik de plug-in kan vinden (en wat voor plug-in dat ik nodig heb) als ik bij de training de voltrainde skills in het rood wil krijgen (browser: firefox)?
Alvast bedankt
Linx
Team Board Member
Posts: 478
Joined: Sun Jun 01, 2008 6:13 pm

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Linx »

Het is maar een kleine vraag maar ik heb net een speler verkocht en zoals gewoonlijk gaat er 1% naar de vorige ploeg. Maar die ploeg bestaat niet meer en is vervangen door een andere ploeg, krijgt die dan dat geld of gaat dat geld dan naar niemand? En wat als het een gewoon sp-team is?
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Badbuffalo »

@Alex: ik denk niet dat dit voor Firefox bestaat.

@Linx: hetzelfde team, met een nieuwe manager aan het roer weliswaar, krijgt dat geld.
Kangaroo
Assistant Manager
Posts: 73
Joined: Fri Jul 03, 2009 10:41 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Kangaroo »

Hey,

Ik heb een vraagje. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik herinner me dat de laatste jeugdspeler die ik kreeg maar een contract voor 2 jaar kreeg. Heb je daar ook invloed op, of is dit ook puur random?

Groetjes Tabe.
Doel in seizoen 35: Kampioen worden in G 258
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by yockr »

Kangaroo wrote:Hey,

Ik heb een vraagje. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik herinner me dat de laatste jeugdspeler die ik kreeg maar een contract voor 2 jaar kreeg. Heb je daar ook invloed op, of is dit ook puur random?

Groetjes Tabe.
Dat is random, vaak is het rond 2 seizoenen. Maar je kunt zolang de speler niet meer dan 50% GK is, het contract verlengen voor zelfs een lager loon (of winstpremie) dan de oorspronkelijke 309.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
bend
Assistant Manager
Posts: 73
Joined: Wed Jan 16, 2008 9:17 pm

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by bend »

hoe lang duurt het tussen het einde van het seizoen en het begin van het nieuwe seizoen?
maw: hoe lang duurt het nu nog tot wanneer het nieuwe seizoen begint?
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Prince88 »

bend wrote:hoe lang duurt het tussen het einde van het seizoen en het begin van het nieuwe seizoen?
maw: hoe lang duurt het nu nog tot wanneer het nieuwe seizoen begint?
Zaterdag is de nieuwe simulatie van het nieuwe seizoen en maandag zal de eerste competitiewedstrijd gespeeld worden.
Prince88, proud manager of Fresh
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by The Amazing Spicy »

Volgende week maandag begint het nieuwe seizoen. Als het seizoen stopt (altijd op donderdag) duurt het dus 1,5 week vooraleer het nieuwe begint. In deze periode wordt de beker nog voortgespeeld en andere ploegen hebben een rustpauze voor vriendschappelijk wedstrijden en dergelijke.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
bend
Assistant Manager
Posts: 73
Joined: Wed Jan 16, 2008 9:17 pm

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by bend »

merci
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by The Amazing Spicy »

Stijgen
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,75% bij winst, +0,5% bij gelijkspel of verlies)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)

Dit is te lezen in het infotopic. Ik heb 2 transfers gedaan in het begin vd week en men teamspirit was 91% op woensdagmorgen. Dat betekent nog 12 matchen te spelen. Met nu nog 3 matchen te spelen staat men teamspirit op 95%. De vorige matchen waren 8 vriendschappelijke wedstrijden en 1 vriendschappelijke bekerwedstrijd. Ik heb 1 vr wedstr verloren. Als ik dat uitreken is het (0,75 x 7) + 0,5 + 1 = 6,75

Als we van het slechtste geval uitgaan was op woensdagmorgen mijn TS 90,5%. De som van 90,5% en 6,75% is bij mijn weten nog altijd 97,25% en niet 95% (of 95,4% in het beste geval). Kloppen deze cijfers dan niet? Ik had uitgerekend dat mijn TS op 100% zou staan na die 12 matchen, dat is nu niet meer mogelijk en geeft me een handicap voor het begin van de competitie. Als de cijfers niet kloppen zouden ze best uit dat topic genomen worden vind ik want het is valse informatie.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by T-man »

The Amazing Spicy wrote:Stijgen
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,75% bij winst, +0,5% bij gelijkspel of verlies)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)

Dit is te lezen in het infotopic. Ik heb 2 transfers gedaan in het begin vd week en men teamspirit was 91% op woensdagmorgen. Dat betekent nog 12 matchen te spelen. Met nu nog 3 matchen te spelen staat men teamspirit op 95%. De vorige matchen waren 8 vriendschappelijke wedstrijden en 1 vriendschappelijke bekerwedstrijd. Ik heb 1 vr wedstr verloren. Als ik dat uitreken is het (0,75 x 7) + 0,5 + 1 = 6,75

Als we van het slechtste geval uitgaan was op woensdagmorgen mijn TS 90,5%. De som van 90,5% en 6,75% is bij mijn weten nog altijd 97,25% en niet 95% (of 95,4% in het beste geval). Kloppen deze cijfers dan niet? Ik had uitgerekend dat mijn TS op 100% zou staan na die 12 matchen, dat is nu niet meer mogelijk en geeft me een handicap voor het begin van de competitie. Als de cijfers niet kloppen zouden ze best uit dat topic genomen worden vind ik want het is valse informatie.
Volgens mij moet je op 97 uitkomen: als je vertrekt van 90.5 en dan kom je uit op 96.78 :wink:
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”