Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

MaartenK
Fan
Posts: 1
Joined: Sun Feb 14, 2010 10:29 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by MaartenK »

Hey,

ben vrij nieuw hier en ik zou graag een speler van mij verkopen. Alleen weet ik niet hoeveel ik zou moeten vragen. Iemand die me kan helpen? :)

Het is een Linksback van 18 jaar. Globale klasse is 57% en agressie 45%. Ervaring momenteel 17%.

Hebben jullie aan deze gegevens genoeg om mij een deftige prijs te kunnen zeggen?

Alvast bedankt ;)
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

MaartenK wrote:Hey,

ben vrij nieuw hier en ik zou graag een speler van mij verkopen. Alleen weet ik niet hoeveel ik zou moeten vragen. Iemand die me kan helpen? :)

Het is een Linksback van 18 jaar. Globale klasse is 57% en agressie 45%. Ervaring momenteel 17%.

Hebben jullie aan deze gegevens genoeg om mij een deftige prijs te kunnen zeggen?

Alvast bedankt ;)
Allereerst welkom bij Soccerproject, het beste managinggame van onze aardbol! :D

Ik zie dat je hem gratis hebt binnengehaald, best nooit meer doen! Om jonge spelers gratis binnen te halen moet je hen 20 of 30K loon geven. Dat is heel veel voor zo'n speler (normaal gezien een loon van 1000 of 1500 schat ik bij zo'n speler). 20 of 30K loon moet je pas geven aan de echte toppers met GR 93 of 94 ;). Btw loon wordt gebaseerd op GR. Als je hem op de TL zet met zo'n loon zal je hem normaal gezien niet verkopen, heel mss voor een bodemprijsje. Probeer jonge spelers voor weinig geld binnen te halen en te verkopen voor meer geld (en dan bedoel ik geen gratis spelers :P).
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by remedy73 »

B e n wrote:
MaartenK wrote:Hey,

ben vrij nieuw hier en ik zou graag een speler van mij verkopen. Alleen weet ik niet hoeveel ik zou moeten vragen. Iemand die me kan helpen? :)

Het is een Linksback van 18 jaar. Globale klasse is 57% en agressie 45%. Ervaring momenteel 17%.

Hebben jullie aan deze gegevens genoeg om mij een deftige prijs te kunnen zeggen?

Alvast bedankt ;)
Allereerst welkom bij Soccerproject, het beste managinggame van onze aardbol! :D

Ik zie dat je hem gratis hebt binnengehaald, best nooit meer doen! Om jonge spelers gratis binnen te halen moet je hen 20 of 30K loon geven. Dat is heel veel voor zo'n speler (normaal gezien een loon van 1000 of 1500 schat ik bij zo'n speler). 20 of 30K loon moet je pas geven aan de echte toppers met GR 93 of 94 ;). Btw loon wordt gebaseerd op GR. Als je hem op de TL zet met zo'n loon zal je hem normaal gezien niet verkopen, heel mss voor een bodemprijsje. Probeer jonge spelers voor weinig geld binnen te halen en te verkopen voor meer geld (en dan bedoel ik geen gratis spelers :P).
Ik voel de vraag opkomen hoe je dan van die speler af moet komen... :)
Antwoord: Zet hem te koop voor € 1,00. Wellicht is er iemand die dat voor deze speler over heeft. Anders geef je hem een nieuw contract met enkel winstpremie en vervolgens laat je hem 3 seizoenen lang geen liga- of bekermatch spelen. Zo hoef je hem dus in de praktijk niet te betalen. Aan het eind van zijn contract ben je gratis van hem af.

Nog even over de betreffende speler: Een voltrainde speler met een globale klasse van 57% is echt een waardeloze speler. Leg de lat wat hoger: Ga om te beginnen voor spelers die minimaal een GK van 75% halen. Dat is echt de onderkant van wat acceptabel en voor beginners betaalbaar is.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Kowalskii
Team President
Posts: 825
Joined: Fri Jan 15, 2010 5:07 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Kowalskii »

Hoeveel transfers mag je per seizoen doen? Heb er nu 49 in totaal..
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

Kowalskii wrote:Hoeveel transfers mag je per seizoen doen? Heb er nu 49 in totaal..
Normaal gezien 50 inkomende en 50 uitgaande transfers MAAR je kan nog spelers kopen/op de TL zetten wanneer je 49 inkomende/uitgaande transfers hebt. Het maximum spelers dat je er dan nog op kan zetten hangt af van je team, je moet steeds minstens 16 spelers hebben. Als je 49 inkomende transfers hebt gedaan kan je maximum nog 11 spelers binnenhalen (als je scout 100% is). Ik heb een keer iets van een 57-54 gehad ;)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by bats1903 »

Kowalskii wrote:Hoeveel transfers mag je per seizoen doen? Heb er nu 49 in totaal..
39 totaal. 21 uitgaand en 18 inkomend. Je kan er dus nog een paar doen aangezien 50 om 50 het maximum is.
ImageImageImage
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3143
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by rohalt »

In het verslag van de laatste ligamatch van Ben staat het volgende :
"De pijnlijke kreet was in heel het stadion te horen. Steffen 'Stef' Jensen wordt door het rode kruis afgevoerd, en zal de komende weken geen grasveld meer betreden."

De speler speelt bij de tegenstander van Ben. Wanneer de de speler zelf bekijkt, is die geen enkele dag gekwetst!
Misschien kan deze tekst in het verslag enkel komen voor spelers die effectief lange tijd gekwetst zijn.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
meangreen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1339
Joined: Mon Jul 27, 2009 8:53 pm
Location: Zuid Holland

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by meangreen »

rohalt wrote:In het verslag van de laatste ligamatch van Ben staat het volgende :
"De pijnlijke kreet was in heel het stadion te horen. Steffen 'Stef' Jensen wordt door het rode kruis afgevoerd, en zal de komende weken geen grasveld meer betreden."

De speler speelt bij de tegenstander van Ben. Wanneer de de speler zelf bekijkt, is die geen enkele dag gekwetst!
Misschien kan deze tekst in het verslag enkel komen voor spelers die effectief lange tijd gekwetst zijn.
zo heb ik ook weleens een training rapport ontvangen waarbij er een speler misschien wel weer fit is voor de volgende wedstrijd; ga ik kijken heeft hij een zware hersenschudding --> 8 dagen eruit....
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

rohalt wrote:In het verslag van de laatste ligamatch van Ben staat het volgende :
"De pijnlijke kreet was in heel het stadion te horen. Steffen 'Stef' Jensen wordt door het rode kruis afgevoerd, en zal de komende weken geen grasveld meer betreden."

De speler speelt bij de tegenstander van Ben. Wanneer de de speler zelf bekijkt, is die geen enkele dag gekwetst!
Misschien kan deze tekst in het verslag enkel komen voor spelers die effectief lange tijd gekwetst zijn.
Broccoli is gewoon een gelukzakske ja! Hij haalt ook nog een onverdiend punt :evil:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
meangreen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1339
Joined: Mon Jul 27, 2009 8:53 pm
Location: Zuid Holland

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by meangreen »

SP bij jullie ook niet bereikbaar?
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by yockr »

meangreen wrote:SP bij jullie ook niet bereikbaar?
Ja, "Unable to connect to database".
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by rpg_gamer »

Heb 10 dagen al geen SPFA. Vanavond naar de bank en bestellen. Nu vroeg ik me af behou ik alles (persberichten, teams die mij volgen, gastenboek berichten enz) of ben ik alles kwijt :?:
rpg_gamer F.223 (hervorming)
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

rpg_gamer wrote:Heb 10 dagen al geen SPFA. Vanavond naar de bank en bestellen. Nu vroeg ik me af behou ik alles (persberichten, teams die mij volgen, gastenboek berichten enz) of ben ik alles kwijt :?:
Je behoudt alles.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by rpg_gamer »

Als je spfa hebt dan verdwijnen de banners in het spel. Maar is er een optie waardoor is dat wel kan behouden want af en toe zijn er leuke games bij die ik eens wil proberen.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Sjarel
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6169
Joined: Tue Feb 17, 2004 8:06 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Sjarel »

rpg_gamer wrote:Als je spfa hebt dan verdwijnen de banners in het spel. Maar is er een optie waardoor is dat wel kan behouden want af en toe zijn er leuke games bij die ik eens wil proberen.
Neen, zo'n optie is er niet.
SoccerProject: Can you manage it ?
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”