Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

zamoT
Team Manager
Posts: 188
Joined: Sat Feb 27, 2010 2:26 pm
Location: Wilrijk

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by zamoT »

als je nu bv een achterban van 20.000 man hebt hoeveel plaatsen int stadion heb je dan voor goed te zijn nodig??? daarmee bedoel ik kwa financieel rendement dus winst/verlies en investeringswaarde??? want tijdens vrb en vriendschappelijke wedstrijden krijg je nooit veel volk bij elkaar dus zou bv 5000 zitjes genoeg zijn maar voor de compititie zou dit veel te weinig zijn dus...!!! laat ons ervan uitgaan dat je teamspirit en fan tevredenheid 100%

mvg
Was het BLONDEL, dan was het ROOD, Was het BLONDEL, dan was het ROOD!!!!! FCB olé olé

Image
By null at 2010-05-08

No Sweat No Glory
Wursten
Team President
Posts: 673
Joined: Thu Aug 24, 2006 3:58 pm
Location: IJsselmuiden

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Wursten »

zamoT wrote:als je nu bv een achterban van 20.000 man hebt hoeveel plaatsen int stadion heb je dan voor goed te zijn nodig??? daarmee bedoel ik kwa financieel rendement dus winst/verlies en investeringswaarde??? want tijdens vrb en vriendschappelijke wedstrijden krijg je nooit veel volk bij elkaar dus zou bv 5000 zitjes genoeg zijn maar voor de compititie zou dit veel te weinig zijn dus...!!! laat ons ervan uitgaan dat je teamspirit en fan tevredenheid 100%

mvg
Ik denk dat het er ook een beetje van af hangt hoeveel loonkost/winstpremie's hebt. Wat ik altijd probeer is redelijk met mn achterban mee uit te breiden zodat mn stadion altijd vol zit. Lukt dat niet, dan schroef ik de ticketprijs iets op :)

Maar als je in een hogere divisie speelt, en je loonkost is vrij hoog, dan is het wel handig om je stadion uit te breiden om die kosten te dekken ;)

En opzich kan je met thuis vr's en vrb's best wel wat winst halen. Dat hangt ook weer af van hoe groot jou en andermans achterban is.. Maar normalitair zal je je stadion niet gauw vol krijgen tijdens zo'n wedstrijd ;)
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F

Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by yockr »

zamoT wrote:als je nu bv een achterban van 20.000 man hebt hoeveel plaatsen int stadion heb je dan voor goed te zijn nodig??? daarmee bedoel ik kwa financieel rendement dus winst/verlies en investeringswaarde??? want tijdens vrb en vriendschappelijke wedstrijden krijg je nooit veel volk bij elkaar dus zou bv 5000 zitjes genoeg zijn maar voor de compititie zou dit veel te weinig zijn dus...!!! laat ons ervan uitgaan dat je teamspirit en fan tevredenheid 100%

mvg
Ik vind 3/4 van je achterban een goede aanduiding voor het aantal zitplaatsen in je stadion. Dus 15000 plaatsen bij een achterban van 20000.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3143
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by rohalt »

Klopt het wat ik denk :
Voorlaatste transfert 2 dagen terug : verkoop speler voor 500.000 EUR (waarvan 15.000 voor makelaar en nog eens 5.000 voor vorige ploeg).
Laatste transfert vandaag : verkoop speler 2.200.000 EUR (waarvan 220.000 voor makelaar en nog eens 100.000 voor vorige ploeg).

Mijn scout had zijn contract uitgedaan en vanmorgen (4u) zat ik dus zonder scout. Is dat de reden waarom de prijs voor makelaar en vorige ploeg serieus opgedreven werden? Of is er een andere reden?
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by yockr »

rohalt wrote:Klopt het wat ik denk :
Voorlaatste transfert 2 dagen terug : verkoop speler voor 500.000 EUR (waarvan 15.000 voor makelaar en nog eens 5.000 voor vorige ploeg).
Laatste transfert vandaag : verkoop speler 2.200.000 EUR (waarvan 220.000 voor makelaar en nog eens 100.000 voor vorige ploeg).

Mijn scout had zijn contract uitgedaan en vanmorgen (4u) zat ik dus zonder scout. Is dat de reden waarom de prijs voor makelaar en vorige ploeg serieus opgedreven werden? Of is er een andere reden?
De rating van de scout bepaalt inderdaad het percentage voor de makelaar. Bij een scout van 100% is het 3% voor de makelaar en zonder scout blijkbaar 10%.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3608
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by mr charlie »

wanneer wordt het financieel overzicht gemaakt van seizoen 37?
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by yockr »

mr charlie wrote:wanneer wordt het financieel overzicht gemaakt van seizoen 37?
volgend seizoen
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Noppp »

yockr wrote:
rohalt wrote:Klopt het wat ik denk :
Voorlaatste transfert 2 dagen terug : verkoop speler voor 500.000 EUR (waarvan 15.000 voor makelaar en nog eens 5.000 voor vorige ploeg).
Laatste transfert vandaag : verkoop speler 2.200.000 EUR (waarvan 220.000 voor makelaar en nog eens 100.000 voor vorige ploeg).

Mijn scout had zijn contract uitgedaan en vanmorgen (4u) zat ik dus zonder scout. Is dat de reden waarom de prijs voor makelaar en vorige ploeg serieus opgedreven werden? Of is er een andere reden?
De rating van de scout bepaalt inderdaad het percentage voor de makelaar. Bij een scout van 100% is het 3% voor de makelaar en zonder scout blijkbaar 10%.
Bovenstaande klopt inderdaad, ben er ook een keer de boot mee ingegaan.
Mijn scout zijn contract lipe af, had op dat moment iets van 40 spelers en dacht... oh ik kan toch niemand kopen, dus laat maar. Na de eerste transfer maar direct weer een scout van 100% aangenomen...
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Snerff
Coach
Posts: 31
Joined: Tue Nov 23, 2010 2:36 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Snerff »

hallo, ik heb al een team gehad maar wil opnieuw beginnen! kan ik dan een nieuwe aanmaken als ik gewoon niet meer op oude inlog?

alvast bedankt snerff
Manager: Snerff
Team: Snerf_United
Seizoen 38: kampioen in H. 1400
Seizoen 39: kampioen in G. 467
Seizoen 40: Spelend in F.156
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by The Amazing Spicy »

Snerff wrote:hallo, ik heb al een team gehad maar wil opnieuw beginnen! kan ik dan een nieuwe aanmaken als ik gewoon niet meer op oude inlog?

alvast bedankt snerff
Ja dat mag maar zoals je zegt alleen als je niet meer inlogt op je oude account.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by rpg_gamer »

Zou graag weten hoeveel ik kan krijgen voor mij jeugdspeler LF 17 jaar en 5 agressie ?
rpg_gamer F.223 (hervorming)
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by B e n »

rpg_gamer wrote:Zou graag weten hoeveel ik kan krijgen voor mij jeugdspeler LF 17 jaar en 5 agressie ?
Heel mooie jeugdspeler, hij is zo'n 3-3,5M waard ;)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Snerff
Coach
Posts: 31
Joined: Tue Nov 23, 2010 2:36 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Snerff »

hallo, kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met transfers? als ik bijvoorbeeld het hoogste bod op een cf heb staan en een manager accepteerd nog niet hoelang blijft de speler dan staan? en komt er bij een laat bod nog tijd bij?

alvast bedankt
snerff
Manager: Snerff
Team: Snerf_United
Seizoen 38: kampioen in H. 1400
Seizoen 39: kampioen in G. 467
Seizoen 40: Spelend in F.156
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by yockr »

Snerff wrote:hallo, kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met transfers? als ik bijvoorbeeld het hoogste bod op een cf heb staan en een manager accepteerd nog niet hoelang blijft de speler dan staan? en komt er bij een laat bod nog tijd bij?

alvast bedankt
snerff
Een speler wordt automatisch verkocht tijdens de eerstvolgende simulatie van 4u, 3 dagen nadat hij beschikbaar werd. Als er in de laatste 24u geboden is, wordt het een dag verlengd.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
zeroxio
Fan
Posts: 2
Joined: Tue Nov 30, 2010 5:30 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by zeroxio »

word hier nog wel eens op gekeken???? zoja wat betekent VS skills ofzo?

Zeroxio

Seizoen 37: 5e ( niet gespeeld)
Seizoen 38: 1e ( tot nu toe)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”