Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by ward1995 »

Volgens SPINFO zou deze speler een loon van €5.874 moeten krijgen. Wanneer ik dit bedrag invul is het contract onvoldoende voor de speler. Klopt dit? Het huidig loon van de speler is 200.
https://www.soccerproject.com/spnewl_sp ... d=29977554

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by raoulio »

ward1995 wrote: Wed Dec 30, 2020 10:42 pm Volgens SPINFO zou deze speler een loon van €5.874 moeten krijgen. Wanneer ik dit bedrag invul is het contract onvoldoende voor de speler. Klopt dit? Het huidig loon van de speler is 200.
https://www.soccerproject.com/spnewl_sp ... d=29977554
Dit kan afwijken omdat de globale klasse die je invult een afgerond getal is.
Als ik zijn huidige waarde invul (79 klasse, 70 moraal, nieuwe speler) kom ik op 6.046 maar ook dat is nog steeds eens schatting.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Nike102
Coach
Posts: 38
Joined: Thu Feb 28, 2013 9:53 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Nike102 »

Is er een mogelijkheid om een sms te krijgen ofzo wanneer een speler met een koop meteen prijs word ingesteld?
of om spelers op de transferlijst als favoriet te merken ofziets ? om makkelijker te volgen.

ik ben net spfa geworden en ik vroeg me af welke nieuwe dingen er mogelijk zijn, die niet beschreven staan in de uitleg,
zo merkte ik dat ik bvb meerdere biedingen kon doen op spelers van eenzelfde team nu.
had ik dit maar eerder geweten :D

handige tips/weetjes zijn welkom :D zodat we het lidmaatschap ten volle kunnen benutten :P

grtzzzzz
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by rohalt »

-Namen van spelers veranderen
-Meer VrB-tornooien meespelen
-Meer spelers van zelfde team biedingen doen/aankopen
-Statistieken allerhande bekijken
-je kan langer je vakantie instellen (28 dagen ipv 14)
-zien wie er online is
-Favorieten (ploegen/managers) instellen. Bij deze kun je mij als favoriet ingeven.
-Prijzenkast
Eigenlijk kun je alles terugvinden, via menu Manager - SPFA - Wat is?

Veel plezier ermee...
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by remedy73 »

Nike102 wrote: Thu Dec 31, 2020 10:00 am Is er een mogelijkheid om een sms te krijgen ofzo wanneer een speler met een koop meteen prijs word ingesteld?
(...)
Nee, dat is ook niet mogelijk. Voorheen kreeg je wel een pm als er een IBP werd ingesteld, maar hier werd door handige managers misbruik van gemaakt. Nu krijg je enkel nog een pm als je ook daadwerkelijk een bieding hebt gedaan op de speler.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Gwuidoo
Coach
Posts: 28
Joined: Tue Dec 29, 2020 5:14 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Gwuidoo »

Is de kaartenlast die je krijgt met spelers met hoge agressie veel groter dan met spelers met een lage agressie?
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by remedy73 »

Gwuidoo wrote: Sun Jan 03, 2021 6:56 pm Is de kaartenlast die je krijgt met spelers met hoge agressie veel groter dan met spelers met een lage agressie?
Jazeker! Hoe agressiever je spelers, hoe meer kaarten je ontvangt.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Gwuidoo
Coach
Posts: 28
Joined: Tue Dec 29, 2020 5:14 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Gwuidoo »

remedy73 wrote: Mon Jan 04, 2021 10:13 am
Gwuidoo wrote: Sun Jan 03, 2021 6:56 pm Is de kaartenlast die je krijgt met spelers met hoge agressie veel groter dan met spelers met een lage agressie?
Jazeker! Hoe agressiever je spelers, hoe meer kaarten je ontvangt.
Bedankt voor het antwoord. Het al het topic gevonden ivm de agressie en de berekening erin. :)
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by mr charlie »

Gwuidoo wrote: Sun Jan 03, 2021 6:56 pm Is de kaartenlast die je krijgt met spelers met hoge agressie veel groter dan met spelers met een lage agressie?
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194

hier kan je enorm veel info vinden over kaarten en agressie
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Gwuidoo
Coach
Posts: 28
Joined: Tue Dec 29, 2020 5:14 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Gwuidoo »

mr charlie wrote: Mon Jan 04, 2021 11:36 am
Gwuidoo wrote: Sun Jan 03, 2021 6:56 pm Is de kaartenlast die je krijgt met spelers met hoge agressie veel groter dan met spelers met een lage agressie?
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194

hier kan je enorm veel info vinden over kaarten en agressie
Hartelijk dank voor uw snelle antwoord. Had het inderdaad al gevonden.

Raden jullie nieuwe spelers aan gewoon hun team even te trainen, of echt al transfers doen van iets oudere spelers die u toch al direct naar een niveau van 80-82 brengen?
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by visje69 »

Gwuidoo wrote: Mon Jan 04, 2021 11:50 am
mr charlie wrote: Mon Jan 04, 2021 11:36 am
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194

hier kan je enorm veel info vinden over kaarten en agressie
Hartelijk dank voor uw snelle antwoord. Had het inderdaad al gevonden.

Raden jullie nieuwe spelers aan gewoon hun team even te trainen, of echt al transfers doen van iets oudere spelers die u toch al direct naar een niveau van 80-82 brengen?
Trainen en traden is steeds de betere keuze. Oudere spelers gaan slechts even mee maar kosten je ook een pak meer aan loon van bij het begin. Ik zou rustig trainen en ondertussen wat traden :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Gwuidoo
Coach
Posts: 28
Joined: Tue Dec 29, 2020 5:14 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Gwuidoo »

visje69 wrote: Mon Jan 04, 2021 12:14 pm
Gwuidoo wrote: Mon Jan 04, 2021 11:50 am
mr charlie wrote: Mon Jan 04, 2021 11:36 am
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194

hier kan je enorm veel info vinden over kaarten en agressie
Hartelijk dank voor uw snelle antwoord. Had het inderdaad al gevonden.

Raden jullie nieuwe spelers aan gewoon hun team even te trainen, of echt al transfers doen van iets oudere spelers die u toch al direct naar een niveau van 80-82 brengen?
Trainen en traden is steeds de betere keuze. Oudere spelers gaan slechts even mee maar kosten je ook een pak meer aan loon van bij het begin. Ik zou rustig trainen en ondertussen wat traden :)
Misschien een dwaze vraag, maar wat wordt er precies bedoeld met traden?
Tomverveld
Team President
Posts: 601
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Tomverveld »

Verkopen op de transfermarkt.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by remedy73 »

Traden = handelen, oftewel goedkoop kopen en voor méér verkopen.
Dit kan je pas écht succesvol doen als je gevoel bij en kennis hebt van de marktprijzen.

Oudere spelers zijn in aanschaf wel goedkoop, maar worden per dag een heel stuk minder waard dan een jongere speler. Je mag er van uit gaan dat een speler van 31/32 jaar oud NIETS meer waard is.

Ik zou beginners adviseren om enkel jonge onvoltrainde spelers te kopen, ze vast te leggen tegen 0 loon en 600 winstpremie en deze spelers voor 3 jaar een contract geven. Zo ben je de eerste 3 jaar verzekerd van lage loonkosten. Let bij de aankoop van jeugdspelers op 2 zaken:
- Zorg ervoor dat ze zijn opgeleid in een jeugdcentrum. Dat zie je in e geschiedenis van de speler. Als de oudste regel van de geschiedenis 'gepromoveerd naar het eerste' staat, dan komt ie uit een jeugdcentrum. Als daar staat 'werd profvoetballer', dan komt ie niet uit een jeugdcentrum en zal hij kwalitatief heel wat minder goed worden.
- Dat de agressies van de jeugdspelers een beetje bij elkaar in de buurt zitten.

En ga met deze jeugdspelers héél veel wedstrijden spelen! Hiermee groeit de ervaring (en dus de kwaliteit en de waarde) van de spelers, maar ook je achterban zal hierdoor snel gaan toenemen. En hoe meer achterban, hoe meer inkomsten uit ticketverkoop!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Gwuidoo
Coach
Posts: 28
Joined: Tue Dec 29, 2020 5:14 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Gwuidoo »

remedy73 wrote: Mon Jan 04, 2021 1:10 pm Traden = handelen, oftewel goedkoop kopen en voor méér verkopen.
Dit kan je pas écht succesvol doen als je gevoel bij en kennis hebt van de marktprijzen.

Oudere spelers zijn in aanschaf wel goedkoop, maar worden per dag een heel stuk minder waard dan een jongere speler. Je mag er van uit gaan dat een speler van 31/32 jaar oud NIETS meer waard is.

Ik zou beginners adviseren om enkel jonge onvoltrainde spelers te kopen, ze vast te leggen tegen 0 loon en 600 winstpremie en deze spelers voor 3 jaar een contract geven. Zo ben je de eerste 3 jaar verzekerd van lage loonkosten. Let bij de aankoop van jeugdspelers op 2 zaken:
- Zorg ervoor dat ze zijn opgeleid in een jeugdcentrum. Dat zie je in e geschiedenis van de speler. Als de oudste regel van de geschiedenis 'gepromoveerd naar het eerste' staat, dan komt ie uit een jeugdcentrum. Als daar staat 'werd profvoetballer', dan komt ie niet uit een jeugdcentrum en zal hij kwalitatief heel wat minder goed worden.
- Dat de agressies van de jeugdspelers een beetje bij elkaar in de buurt zitten.

En ga met deze jeugdspelers héél veel wedstrijden spelen! Hiermee groeit de ervaring (en dus de kwaliteit en de waarde) van de spelers, maar ook je achterban zal hierdoor snel gaan toenemen. En hoe meer achterban, hoe meer inkomsten uit ticketverkoop!
Dankuwel voor de tips.
Ik ben bij deze op zoek naar heel erg veel vriendschappelijke wedstrijden. Wie wil mag me een uitnodiging sturen.

Nu nog nadenken en twijfelen op welke agressie-range ik ga mikken.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”