Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Sjalaam
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1131
Joined: Fri Jul 01, 2005 8:21 am
Location: Drongen (Baarle)
Contact:

Post by Sjalaam »

silverblast wrote:
matt wrote:Ik vermoed van niet, aangezien de voet van de speler er nog steeds niet toe doet.
Ter uwer informatie, linksvoetige RM's bestaan. :wink:

Maar ik had idd ook een vermoeden dat dit geen verschil maakt...

Aan de andere kant is de linkse CM positie toch één plaats verder verwijderd van de RM-positie dan de rechtse CM-positie...
de voet is net zoals hoogte en gewicht volledig random...
en linkse CM of rechtse CM maakt totaal niets uit. een positie is al en plaats op het veld, als je dan ook nog eens een formule moet uitdokkeren om te weten op welke plaats op welke positie ene speler moet staan ... :roll: . Een CM presteert bvb niet beter op de rechtse CM dan op de linkse CM positie, of omgekeerd... :wink: en BTW : mss speel je beter in 4-3-3 ... of laat SPMT de ideale opstelling maken!
season 7 : 3es in G
season 8 : 5es in G (allebij express blijven zitten voor de achterban)
season 9 : Eerstes met 87 punten
season 10 : ik hoop top-3 in F

Image
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

Sjalaam wrote:de voet is net zoals hoogte en gewicht volledig random...
en linkse CM of rechtse CM maakt totaal niets uit. een positie is al en plaats op het veld, als je dan ook nog eens een formule moet uitdokkeren om te weten op welke plaats op welke positie ene speler moet staan ... :roll: . Een CM presteert bvb niet beter op de rechtse CM dan op de linkse CM positie, of omgekeerd... :wink: en BTW : mss speel je beter in 4-3-3 ... of laat SPMT de ideale opstelling maken!
Die zegt 3-4-3 :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Sjalaam
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1131
Joined: Fri Jul 01, 2005 8:21 am
Location: Drongen (Baarle)
Contact:

Post by Sjalaam »

silverblast wrote:
Sjalaam wrote:de voet is net zoals hoogte en gewicht volledig random...
en linkse CM of rechtse CM maakt totaal niets uit. een positie is al en plaats op het veld, als je dan ook nog eens een formule moet uitdokkeren om te weten op welke plaats op welke positie ene speler moet staan ... :roll: . Een CM presteert bvb niet beter op de rechtse CM dan op de linkse CM positie, of omgekeerd... :wink: en BTW : mss speel je beter in 4-3-3 ... of laat SPMT de ideale opstelling maken!
Die zegt 3-4-3 :wink:
en dan zegt ie toch ook welke spelers op welke plaats het best presteren?
(en hb je rechts'blessures' aangeduid, ik wet niet precies alles want ik zit opPC waar SPMT niet werkt, op m'n andere werkt ie wel, maar die heeft geen internet want de router is kapot)
season 7 : 3es in G
season 8 : 5es in G (allebij express blijven zitten voor de achterban)
season 9 : Eerstes met 87 punten
season 10 : ik hoop top-3 in F

Image
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

Sjalaam wrote:en dan zegt ie toch ook welke spelers op welke plaats het best presteren?
(en hb je rechts'blessures' aangeduid, ik wet niet precies alles want ik zit opPC waar SPMT niet werkt, op m'n andere werkt ie wel, maar die heeft geen internet want de router is kapot)
De wedstrijd is al gespeeld hoor. :D

Ik verloor met 4-0, dus zoveel verschil ging het niet gemaakt hebben. :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Post by matt »

Het kan mss een domme vraag lijken maar eu: Stel dat je een competitiematch hebt de volgende dag en je A-Cm verliest juist een beetje rating op koppen. Máár, het blijkt dat die A-Cm als I.O. passen heeft en dus koppen beter laag is aangezien het 'tegenwerkt'. Is het dan beter om gewoon niet te trainen op koppen en zou de prestatie van de speler dan nog beter zijn?
Yves004
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2403
Joined: Fri Jul 09, 2004 4:11 pm
Location: Liverpool
Contact:

Post by Yves004 »

matt wrote:Het kan mss een domme vraag lijken maar eu: Stel dat je een competitiematch hebt de volgende dag en je A-Cm verliest juist een beetje rating op koppen. Máár, het blijkt dat die A-Cm als I.O. passen heeft en dus koppen beter laag is aangezien het 'tegenwerkt'. Is het dan beter om gewoon niet te trainen op koppen en zou de prestatie van de speler dan nog beter zijn?
Hoe weet je dat koppen tegenwerkt bij passen? :?
You'll never walk alone
Marsu
Team Manager
Posts: 101
Joined: Sat Oct 08, 2005 2:16 pm

Post by Marsu »

Fuck man, die reclameborden zijn zwaar kut nu, 2 reclameborden die geld opleveren. <_< Ik hoop dat daar snel verandering inkomt en dat die domme soccerprject.com borden weg gaan.
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Post by matt »

Yves004 wrote:
matt wrote:Het kan mss een domme vraag lijken maar eu: Stel dat je een competitiematch hebt de volgende dag en je A-Cm verliest juist een beetje rating op koppen. Máár, het blijkt dat die A-Cm als I.O. passen heeft en dus koppen beter laag is aangezien het 'tegenwerkt'. Is het dan beter om gewoon niet te trainen op koppen en zou de prestatie van de speler dan nog beter zijn?
Hoe weet je dat koppen tegenwerkt bij passen? :?
Uit de Faq: o Passen : Alle middenvelders
+ : Passen, spelmaken
- : Koppen, schieten
Het is niet echt tegenwerken, maar het wordt als het ware verzwakt, ik weet ook niet precies hoe het te zeggen.
Maar is mijn vraag enigszins mogelijk?
Last edited by matt on Mon Dec 05, 2005 5:49 pm, edited 1 time in total.
jokke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1169
Joined: Sun Oct 23, 2005 12:24 am

Post by jokke »

Vraagje: Vanaf welk percentage van je veld geef je forfait?
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Javier
Team President
Posts: 650
Joined: Tue Sep 27, 2005 5:10 pm
Location: Tielt-Winge
Contact:

Post by Javier »

20% dacht ik, maar ik kan er naast zitte...
Image Image
Gadfly FC
Team Board Member
Posts: 311
Joined: Mon Jun 20, 2005 9:10 pm

Post by Gadfly FC »

Ik vroeg mij eigenlijk iets af.
Keepers presteren vanaf hun 23 tot hun 33 op hun best.
Maar hoe zit dat met hun fitheid?
Is dat hetzelfde als bij veldspelers?
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

Javier wrote:20% dacht ik, maar ik kan er naast zitte...
Volgens mij krijg je een boete vanaf 20%. Als het plein 0% is krijg je pas forfait.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Post by matt »

matt wrote:
Yves004 wrote:
matt wrote:Het kan mss een domme vraag lijken maar eu: Stel dat je een competitiematch hebt de volgende dag en je A-Cm verliest juist een beetje rating op koppen. Máár, het blijkt dat die A-Cm als I.O. passen heeft en dus koppen beter laag is aangezien het 'tegenwerkt'. Is het dan beter om gewoon niet te trainen op koppen en zou de prestatie van de speler dan nog beter zijn?
Hoe weet je dat koppen tegenwerkt bij passen? :?
Uit de Faq: o Passen : Alle middenvelders
+ : Passen, spelmaken
- : Koppen, schieten
Het is niet echt tegenwerken, maar het wordt als het ware verzwakt, ik weet ook niet precies hoe het te zeggen.
Maar is mijn vraag enigszins mogelijk?
Phanters
Team Board Member
Posts: 262
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:16 pm

Post by Phanters »

Het is zeker niet tegenwerken, volgens mij is het zo dat het in de wedstrijd gewoon minder wordt 'gebruikt'. Dus ik denk dat de skill alsnog het beste zo hoog mogelijk kan zijn.
No offense! :wink:
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Post by matt »

Dat is het 'm juist. Hoe hoger die bepaalde skill, hoe beter de globale klasse en dus ook de prestatie. Maar hoe groter het verschil tussen de + en - skills, hoe sterker de individuele order en dus ook de prestatie.
Mijn vraag is gewoon of deze twee elkaar in evenwicht houden of dat het voordeliger is om een van beide uit te buiten?
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”