Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Phanters
Team Board Member
Posts: 262
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:16 pm

Post by Phanters »

Phanters wrote:Als je een speler gratis op de transfermarkt zet, na hoeveel dagen gaat hij dan weg?
No offense! :wink:
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

Phanters wrote:Als je een speler gratis op de transfermarkt zet, na hoeveel dagen gaat hij dan weg?
De eerstvolgende ochtendsimulatie.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Phanters
Team Board Member
Posts: 262
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:16 pm

Post by Phanters »

silverblast wrote:
Phanters wrote:Als je een speler gratis op de transfermarkt zet, na hoeveel dagen gaat hij dan weg?
De eerstvolgende ochtendsimulatie.
Zo snel? :shock: Ik dacht eigenlijk dat dat wel wat langer zou duren. :P
No offense! :wink:
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

Phanters wrote:Zo snel? :shock: Ik dacht eigenlijk dat dat wel wat langer zou duren. :P
Tjah, feit is dat als je die speler kwijt wilt, hij niet nog 6 dagen op de TL moet staan eh. :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
didisvzw
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1489
Joined: Sat Apr 30, 2005 4:05 pm
Location: Harelbeke

Post by didisvzw »

silverblast wrote:
Phanters wrote:Zo snel? :shock: Ik dacht eigenlijk dat dat wel wat langer zou duren. :P
Tjah, feit is dat als je die speler kwijt wilt, hij niet nog 6 dagen op de TL moet staan eh. :wink:
na hoeveel dagen is dat dan precies?
Phanters
Team Board Member
Posts: 262
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:16 pm

Post by Phanters »

De eerstvolgende ochtendsimulatie zei hij... Dat is dus vaak minder dan een dag... :P
No offense! :wink:
didisvzw
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1489
Joined: Sat Apr 30, 2005 4:05 pm
Location: Harelbeke

Post by didisvzw »

Phanters wrote:De eerstvolgende ochtendsimulatie zei hij... Dat is dus vaak minder dan een dag... :P
:shock: :o :o daar ben ik toch niet zo van overtuigd, want heb gisteren op een gratis speler geboden en die is nu toch nog niet weg.
The Iceman
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3056
Joined: Mon Jul 05, 2004 3:40 pm
Location: Vilvoorde(kassei)

Post by The Iceman »

didisvzw wrote:
Phanters wrote:De eerstvolgende ochtendsimulatie zei hij... Dat is dus vaak minder dan een dag... :P
:shock: :o :o daar ben ik toch niet zo van overtuigd, want heb gisteren op een gratis speler geboden en die is nu toch nog niet weg.
ik denk 2 dagen
Image
RSCA: te groot voor België, soms niet groot genoeg voor Europa
Phanters
Team Board Member
Posts: 262
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:16 pm

Post by Phanters »

Ik had ook zo'n vermoeden dat het wel iets langer zou duren... :roll:
No offense! :wink:
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

matt wrote:Dat is het 'm juist. Hoe hoger die bepaalde skill, hoe beter de globale klasse en dus ook de prestatie. Maar hoe groter het verschil tussen de + en - skills, hoe sterker de individuele order en dus ook de prestatie.
Mijn vraag is gewoon of deze twee elkaar in evenwicht houden of dat het voordeliger is om een van beide uit te buiten?
het zal niet beter zijn als hij op die skill lager heeft dan zijn max, het effect van de skill verdwijnt niet helemaal(denk ik), en dus zal het beter zijn als die skill volledig getrained is
maar om de grootte van het effect van de I.O,s te testen, zou je een speler moetten trainen op alle skills, behalve op degene die negatief beinvloed worden door de I.O.
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

Welke speler zou ik morgen opstellen?

let op leeftijd en fitheid


jonge RF

of

een oudje
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Phanters
Team Board Member
Posts: 262
Joined: Fri Dec 02, 2005 5:16 pm

Post by Phanters »

Ik zou zeggen de jonge zodat hij ook meer ervaring kan krijgen.
No offense! :wink:
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

The Iceman wrote:ik denk 2 dagen
Ik dacht 1 dag...
Hm, waar zou dit te vinden zijn?
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Gadfly FC
Team Board Member
Posts: 311
Joined: Mon Jun 20, 2005 9:10 pm

Post by Gadfly FC »

Simpel die jonge rf, die oude mag dan 1 globale punt meer hebben, die jonge heeft een betere prestatie en 95% fitheid of 100% die oude krijgt na die wedstrijd er maar 10 bij, die jonge 15%.
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

Gadfly FC wrote:die jonge heeft een betere prestatie.
ik zou ook voor de jongere gaan, maar hun prestatie's zijn toch gelijk(beide 65 de vorige match)
het enige aspect dat te overwegen zou kunnen zijn, is dat de agressie van de jonge speler een beetje hoger is, dus als hij dicht bij een schorsing staat(heeft 2 gele kaarten zie ik) en je hebt hem de match erna echt nodig, dan zou ik voor de oude gaan
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”