Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

maxyboy wrote:
maxyboy wrote:normaal gezien kan je toch 2M onder je budjet bieden op een speler??? :?
as er niemand op antwoord zal kem maar quoten zeker ... ;)
nee je boden samen kunnen maximum 2M onder je budget liggen(dacht ik) dus 8M bieden als je 6M hebt gaat niet maar wel 2 keer 4M
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
VdBDominique
Team President
Posts: 645
Joined: Fri Jul 02, 2004 7:53 pm
Location: Itegem

Post by VdBDominique »

broekitje wrote:vraagje: met hoeveel zakt je bp per procent dat je onder de 100moraal zit?
veel denk ik :wink:






sèg kunnen er nog mensen bevestigen dat bij een verlenging van een contract de vroeger gegeven tekenbonus nog meetelt in de nieuwe contractonderhandeling?

dus dat een speler minstens terug die tekenbonus wil, of die verrekend wil zien in het nieuwe contract
joball
Team Board Member
Posts: 336
Joined: Sat Apr 01, 2006 4:40 pm

Post by joball »

Ik weet het niet, maar een tekenbonus kan je bij elk contract geven. Dus een tekenbonus is een vervanging voor loon. Kijk maar na op SPMT.
Nu ga jij ook verder werken bij je baas, als hij je bij een nieuw krontrakt maar de helft bied? Ik niet, ik tracht nog zo een domme baas te vinden die mij zoveel wil betalen. That's life, de domme moeten met de slimme leven.

Joball

S11 - 1G
cherno
Team President
Posts: 604
Joined: Sun Jan 16, 2005 1:58 pm
Location: Ekeren

Post by cherno »

VdBDominique wrote: sèg kunnen er nog mensen bevestigen dat bij een verlenging van een contract de vroeger gegeven tekenbonus nog meetelt in de nieuwe contractonderhandeling?

dus dat een speler minstens terug die tekenbonus wil, of die verrekend wil zien in het nieuwe contract
Ik denk dat je hem de tekenbonus opnieuw zal moeten geven.
broekitje
Team Board Member
Posts: 328
Joined: Wed Oct 27, 2004 1:53 pm

Post by broekitje »

vraagje: met hoeveel zakt je bp van een speler per procent dat je onder de 100moraal zit?
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

broekitje wrote:vraagje: met hoeveel zakt je bp van een speler per procent dat je onder de 100moraal zit?
hangt af van de klasse van de speler
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
joball
Team Board Member
Posts: 336
Joined: Sat Apr 01, 2006 4:40 pm

Post by joball »

Veelal 4-5 voor liga
1 voor Vr

Joball

S11 - G1
pelsen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1611
Joined: Tue Jul 20, 2004 8:48 pm
Location: Betekom

Post by pelsen »

cherno wrote:
VdBDominique wrote: sèg kunnen er nog mensen bevestigen dat bij een verlenging van een contract de vroeger gegeven tekenbonus nog meetelt in de nieuwe contractonderhandeling?

dus dat een speler minstens terug die tekenbonus wil, of die verrekend wil zien in het nieuwe contract
Ik denk dat je hem de tekenbonus opnieuw zal moeten geven.
Voor de tweede maal, aan iedereen die weigert het te geloven:

die tekenbonus telt NIET mee.

(Als het echt moet wil ik dat ook nog een derde of vierde maal herhalen.)

Bekijk het zo: de tekenbonus geef je onmiddellijk om het contract te tekenen), dus die de speler krijgt dat geld meteen.
Op loon, winstpremie e.d. moet hij nog wachten tot de wedstrijden worden gespeeld.

Een tekenbonus wordt dus niet meegerekend wanneer je een contract moet vernieuwen.
Birdie
Assistant Manager
Posts: 70
Joined: Fri May 05, 2006 3:27 pm
Location: Wezep
Contact:

Post by Birdie »

win je altijd tegen een FC TEAM van soccerproject zelf? anders zet ik mijn B ploeg daarop
Club Flying Bird's div. G253 (friendly's welkom!)

seizoen 11: 8e in div. G 253
seizoen 12: 1e in div. G 253+topschutter 1e+2e

4e ronde vd beker uitgeschakeld
purple_white
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3477
Joined: Wed Apr 05, 2006 6:23 pm
Location: Merelbeke (Born in Brussels)
Contact:

Post by purple_white »

Birdie wrote:win je altijd tegen een FC TEAM van soccerproject zelf? anders zet ik mijn B ploeg daarop
hangt af van hoe goed je ploeg is hé :D ...
als dat FC team niet genoeg spelers heeft om op te stellen dan geven ze natuurlijk forfait :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Maarten123
Team President
Posts: 771
Joined: Mon Oct 03, 2005 12:37 pm
Location: Aarschot

Post by Maarten123 »

Ik zou graag weten wie de twee finalisten waren van een cup die ik zelf ooit heb georganiseerd. Hoe kan ik dat opzoeken? Ik deed zelf niet mee dus via bekers raak ik er niet aan...
Manager van Metalheads United
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

Maarten123 wrote:Ik zou graag weten wie de twee finalisten waren van een cup die ik zelf ooit heb georganiseerd. Hoe kan ik dat opzoeken? Ik deed zelf niet mee dus via bekers raak ik er niet aan...
ik weet niet of het kan(ik doe altijd zelf mee aan mijn cups) maar staat er niets van in je geschiedenis?
en anders zoek je een manager die zeker in de cup zat(niet perse finale) en dan zoek je bij bekers
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Maarten123
Team President
Posts: 771
Joined: Mon Oct 03, 2005 12:37 pm
Location: Aarschot

Post by Maarten123 »

wannesvdh wrote:
Maarten123 wrote:Ik zou graag weten wie de twee finalisten waren van een cup die ik zelf ooit heb georganiseerd. Hoe kan ik dat opzoeken? Ik deed zelf niet mee dus via bekers raak ik er niet aan...
ik weet niet of het kan(ik doe altijd zelf mee aan mijn cups) maar staat er niets van in je geschiedenis?
en anders zoek je een manager die zeker in de cup zat(niet perse finale) en dan zoek je bij bekers
Er staat niks van in men geschiedenis en ik weet niet wie er aan deel nam. Het was een open beker, dat maakt het net zo moeilijk. Je zou dat op één of andere manier toch moeten kunnen opzoeken.
Manager van Metalheads United
balzak
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2005
Joined: Mon Jan 30, 2006 9:16 pm
Location: destelbergen-heusden Official SPC Member

Post by balzak »

Maarten123 wrote:
wannesvdh wrote:
Maarten123 wrote:Ik zou graag weten wie de twee finalisten waren van een cup die ik zelf ooit heb georganiseerd. Hoe kan ik dat opzoeken? Ik deed zelf niet mee dus via bekers raak ik er niet aan...
ik weet niet of het kan(ik doe altijd zelf mee aan mijn cups) maar staat er niets van in je geschiedenis?
en anders zoek je een manager die zeker in de cup zat(niet perse finale) en dan zoek je bij bekers
Er staat niks van in men geschiedenis en ik weet niet wie er aan deel nam. Het was een open beker, dat maakt het net zo moeilijk. Je zou dat op één of andere manier toch moeten kunnen opzoeken.
het staat pas in je geschiedenis als je de halve finales halt :wink:
Sportsmanager Football Pool Registreer nu!
Klik op het logo :
Image
Maarten123
Team President
Posts: 771
Joined: Mon Oct 03, 2005 12:37 pm
Location: Aarschot

Post by Maarten123 »

Maarten123 wrote:
wannesvdh wrote:
Maarten123 wrote:Ik zou graag weten wie de twee finalisten waren van een cup die ik zelf ooit heb georganiseerd. Hoe kan ik dat opzoeken? Ik deed zelf niet mee dus via bekers raak ik er niet aan...
ik weet niet of het kan(ik doe altijd zelf mee aan mijn cups) maar staat er niets van in je geschiedenis?
en anders zoek je een manager die zeker in de cup zat(niet perse finale) en dan zoek je bij bekers
Er staat niks van in men geschiedenis en ik weet niet wie er aan deel nam. Het was een open beker, dat maakt het net zo moeilijk. Je zou dat op één of andere manier toch moeten kunnen opzoeken.
Niemand?
Manager van Metalheads United
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”