Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Post by bats1903 »

Dark Tiger wrote:Als je 2de CF even goed is als je 2de CM, speel je dan best 5-3-2 of 5-4-1?
Dat hangt volgens mij af van de moraal en fitheid van de beide spelers. Als van je cf de moraal en fitheid hoger zijn zou ik 5-3-2 spelen. Als je cm beter zou presteren uiteraard 5-4-1.
ImageImageImage
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

bats1903 wrote:
Dark Tiger wrote:Als je 2de CF even goed is als je 2de CM, speel je dan best 5-3-2 of 5-4-1?
Dat hangt volgens mij af van de moraal en fitheid van de beide spelers. Als van je cf de moraal en fitheid hoger zijn zou ik 5-3-2 spelen. Als je cm beter zou presteren uiteraard 5-4-1.
En als ze allebeid juist even goed zouden presteren?
SB
Team Manager
Posts: 174
Joined: Sun Apr 16, 2006 9:22 am

Post by SB »

Wat weegt het meeste door? BP of Globale Klasse?
http://www.freewebs.com/diegemsportsb/
Over mijn team , maar ook ploegenbeoordelingen, A-reeks, Wedstrijdverslagen, Sportkrant, SP-magazine,..
Is wel nog niet helemaal af, maar ben er mee bezig ! :)

GA OP HET FORUM OP DE SITE :D
thomas_indahouse
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1300
Joined: Fri Jul 29, 2005 12:35 pm
Location: Merelbeke

Post by thomas_indahouse »

SB wrote:Wat weegt het meeste door? BP of Globale Klasse?
BP, als je bedoelt voor de linieratings
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
SB
Team Manager
Posts: 174
Joined: Sun Apr 16, 2006 9:22 am

Post by SB »

thomas_indahouse wrote:
SB wrote:Wat weegt het meeste door? BP of Globale Klasse?
BP, als je bedoelt voor de linieratings
Jep, dat bedoelde ik, Merci :wink:
http://www.freewebs.com/diegemsportsb/
Over mijn team , maar ook ploegenbeoordelingen, A-reeks, Wedstrijdverslagen, Sportkrant, SP-magazine,..
Is wel nog niet helemaal af, maar ben er mee bezig ! :)

GA OP HET FORUM OP DE SITE :D
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Post by bats1903 »

Dark Tiger wrote:
bats1903 wrote:
Dark Tiger wrote:Als je 2de CF even goed is als je 2de CM, speel je dan best 5-3-2 of 5-4-1?
Dat hangt volgens mij af van de moraal en fitheid van de beide spelers. Als van je cf de moraal en fitheid hoger zijn zou ik 5-3-2 spelen. Als je cm beter zou presteren uiteraard 5-4-1.
En als ze allebeid juist even goed zouden presteren?
Dan zou ik voor 2 spitsen gaan omdat je dan wat meer kans op een doelpunt hebt.
ImageImageImage
armstech
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3276
Joined: Wed Oct 26, 2005 11:47 am
Location: deiremonne.be
Contact:

Post by armstech »

bats1903 wrote:
Dark Tiger wrote:
bats1903 wrote: Dat hangt volgens mij af van de moraal en fitheid van de beide spelers. Als van je cf de moraal en fitheid hoger zijn zou ik 5-3-2 spelen. Als je cm beter zou presteren uiteraard 5-4-1.
En als ze allebeid juist even goed zouden presteren?
Dan zou ik voor 2 spitsen gaan omdat je dan wat meer kans op een doelpunt hebt.
Dat is volgens mij hét punt van SP dat op zijn minst is onderzocht moet worden, want het echte antwoord zou ik hier ook is graag op weten. Volgens mij is het dat het totaal niet uitmaakt, ofwel dat de linies procentueel berekent worden, zodat het er op zou neer komen dat het beter is om 1 linie met 4 te hebben en 1 met 1 (of omgekeerd natuurlijk :P ).

Anyway, moraal van het verhaal, ik weet het niet, maar zou het wel graag weten.
pelsen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1611
Joined: Tue Jul 20, 2004 8:48 pm
Location: Betekom

Post by pelsen »

armstech wrote:Dat is volgens mij hét punt van SP dat op zijn minst is onderzocht moet worden, want het echte antwoord zou ik hier ook is graag op weten.
Wanneer heb je is veel tijd :) (en geduld)?
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

armstech wrote:
bats1903 wrote:
Dark Tiger wrote: En als ze allebeid juist even goed zouden presteren?
Dan zou ik voor 2 spitsen gaan omdat je dan wat meer kans op een doelpunt hebt.
Dat is volgens mij hét punt van SP dat op zijn minst is onderzocht moet worden, want het echte antwoord zou ik hier ook is graag op weten. Volgens mij is het dat het totaal niet uitmaakt, ofwel dat de linies procentueel berekent worden, zodat het er op zou neer komen dat het beter is om 1 linie met 4 te hebben en 1 met 1 (of omgekeerd natuurlijk :P ).

Anyway, moraal van het verhaal, ik weet het niet, maar zou het wel graag weten.
Bedoel je dat je denkt dat het niet uitmaakt hoeveel doelpunten je voor en tegen krijgt met welke linies je ook speelt?
Volgens mij heeft de linie weldegelijk invloed! Een club in mijn divisie heeft erg goede achterhoede spelers en speelt ook zeer defensief. Hij scoort amper, maar krijgt ook amper tegen. Hij staat 9e ofzo, maar heeft wel de minste doelpunten tegen van de hele divisie!
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Ik ben nogal eens actief op het Duitse forum, waar het betrekkelijk rustig is.

Er is nu echter een spamgeval. Dit wil ik melden, want ik ben geen mod. Maar bij wie kan ik dat doen?! De nederlandse mods?
armstech
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3276
Joined: Wed Oct 26, 2005 11:47 am
Location: deiremonne.be
Contact:

Post by armstech »

sjoerd wrote: Bedoel je dat je denkt dat het niet uitmaakt hoeveel doelpunten je voor en tegen krijgt met welke linies je ook speelt?
Volgens mij heeft de linie weldegelijk invloed! Een club in mijn divisie heeft erg goede achterhoede spelers en speelt ook zeer defensief. Hij scoort amper, maar krijgt ook amper tegen. Hij staat 9e ofzo, maar heeft wel de minste doelpunten tegen van de hele divisie!
Ik hoop allesinds dat het effect heeft, maar volgens mij is dat effect maar zeer weining, of zelfs geen.

Je moet maar is naar westel zien in de A: hij scoort niet opvallend weinig doelpunten, en hij krijgt er ook niet opvallend weinig binnen, wat volgens het systeem dat hij speelt (532) eigelijk wel zou moeten.
arimona
Fan
Posts: 1
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:03 pm

Post by arimona »

wa betekent 'splash screen' bij SPMT???
en 'stel connectie timeout'? en genereer .bat file?
Glen DV
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1773
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:48 am
Location: Leuven, Belgium

Post by Glen DV »

Glen DV wrote:Ja want ik vraag mij dan ook af of dit een gevolg heeft op het spelverloop. Speelt uw ploeg slechter als er geen supporters komen kijken? Maar ik zal het bij de bugs posten.
Ik wil nog maar eens mijn vraag upen aangezien ze nog steeds niet beantwoord is. Dit bewijst nog maar eens dat dit topic gewoon een warboel is. Hiermee verwijs ik graag naar de mensen die constant zitten te vitten op mensen die een nieuw topic openen om hun vraag te stellen en dat die mensen dan zeggen dat ze dit in dit topic moeten doen. Is dus totale onzin! Dus stop ook met op die mensen hun kap te zitten als dit topic geen enkel nut heeft.
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

Glen DV wrote:
Glen DV wrote:Ja want ik vraag mij dan ook af of dit een gevolg heeft op het spelverloop. Speelt uw ploeg slechter als er geen supporters komen kijken? Maar ik zal het bij de bugs posten.
Ik wil nog maar eens mijn vraag upen aangezien ze nog steeds niet beantwoord is. Dit bewijst nog maar eens dat dit topic gewoon een warboel is. Hiermee verwijs ik graag naar de mensen die constant zitten te vitten op mensen die een nieuw topic openen om hun vraag te stellen en dat die mensen dan zeggen dat ze dit in dit topic moeten doen. Is dus totale onzin! Dus stop ook met op die mensen hun kap te zitten als dit topic geen enkel nut heeft.
Niemand antwoord omdat niemand het antwoord weet. Enkel Sjarel zal hierop een 100% juist antwoord kunnen geven, wij kunnen alleen maar raden.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Glen DV
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1773
Joined: Sun Jun 04, 2006 10:48 am
Location: Leuven, Belgium

Post by Glen DV »

Ja ik heb hem hierover al een bericht gestuurd en hij heeft het gelezen, maar hij antwoord er niet op. Maar ik vind dit eerder belangrijk omdat er een manier is om supporters van de andere ploeg niet in uw stadion te laten binnen komen.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”