Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Tits
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1056
Joined: Fri Oct 28, 2005 7:27 pm
Location: Kortessem

Post by Tits »

MARKLUIJTEN wrote:
real wrote:ja ik heb nog een vraag ik heb nu 9 M en zou iemand eens kunnen kijken naar mn team wat ik het best zou doen stadion uitbreiden of nieuwe spelers kopen :?:
Ik kan nu niet kijken maar als je spelers koopt voor de handel, zou ik via spelers handelen je geld proberen te verdienen. Ik ben een van de weinigen die een stadion zonde van het geld vind. Ik zorg gewoon dat ik met mijn stadion mijn lonen kan betalen. Als je er voor kiest je stadion uit te bouwen, houd er dan rekening mee dat je per duizend zites maar 25.000 tot 30.000 per wedstrijd extra inkomsten hebt. Het is dus ongeveer 60.000 per week omdat je maar 2 x thuis speeldt. Je verdient dan maar 900.000 per seizoen. Als je een goede deal sluit met iemand over een transfer, kan je makkelijk die 900.000 winst maken bij de verkoop van je gekochte speler. En nog veel meer ook als je het goed doet. Ik zou gaan voor handelen.
je vergeet je reclameopbrengsten, die stijgen als je team een klasse hoger gaat ook nog stijgt...
met één miljoen heb je nu ook weer een topspeler gekocht hé:)
als je zegt dat je 900 000 per seizoen verdient, zou ik drek mijn stadion nog groter maken, want 1 miljoen zitjes kost slechts 1,25 dacht ik ( 5000 zitjes voor 5 M)
Image
Bundie
Assistant Coach
Posts: 15
Joined: Tue Jan 16, 2007 12:16 am

Post by Bundie »

Als je nu een handeltje wilt opstarten. En je hebt een speler gekocht een hoofdskill van 11% en van 62%. Ben je dan best om die dan eerst te trainen en dan door te verkopen of verkoop je hem best direct.
real
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3372
Joined: Fri Jan 20, 2006 6:03 pm

Post by real »

Bundie wrote:Als je nu een handeltje wilt opstarten. En je hebt een speler gekocht een hoofdskill van 11% en van 62%. Ben je dan best om die dan eerst te trainen en dan door te verkopen of verkoop je hem best direct.
eerst hoofdskills probere trainen mss worden die door de 90 en krijg je er meer geld voor
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
tommareydt
Team Manager
Posts: 115
Joined: Tue Apr 25, 2006 9:44 pm
Location: Knokke

Post by tommareydt »

zoniet laat je hem best voltrainen om er toch nog iets aan te verdienen als hij bijvoorbeeld 75 wordt...
Cercle Brugge
s 6: kampioen F223
s 7: kampioen E75
s 9: kampioen D25
s 15: 13e ronde SP beker
s 16: C9
Image
Bundie
Assistant Coach
Posts: 15
Joined: Tue Jan 16, 2007 12:16 am

Post by Bundie »

Ik heb nog een vraagje ivm de reclame.

Ik heb nu 3 panelen bezet. Heb die meer dan 100K gekregn. Ma wanneer komen er nog zo van die goeie panelen voor weinig dagen? Want die 3 waren voor lang (meer dan 20 dagen).
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Post by visje69 »

Bundie wrote:Ik heb nog een vraagje ivm de reclame.

Ik heb nu 3 panelen bezet. Heb die meer dan 100K gekregn. Ma wanneer komen er nog zo van die goeie panelen voor weinig dagen? Want die 3 waren voor lang (meer dan 20 dagen).
daar moet je geluk mee hebben, het aantal dagen verandert elke dag maar slechts 1 keer, dus het aantal dagen is de hele dag hetzelfde

de dure borden voor weinig dagen is een kwestie van geluk hebben als je net die dag kijkt, en je hebt ook maar 2 of 3 "dure" panelen, al de rest zijn goedkope panelen
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Bundie
Assistant Coach
Posts: 15
Joined: Tue Jan 16, 2007 12:16 am

Post by Bundie »

En hoe zit dat met de persberichten. Waavoor dienen die, en hoe kan je die plaatsen?
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Post by visje69 »

Bundie wrote:En hoe zit dat met de persberichten. Waavoor dienen die, en hoe kan je die plaatsen?
een persbericht kan je plaatsen als je SPFA hebt, dat is een optie waardoor je dus een klein stukje tekst in je overzicht kan achterlaten dat alle managers die je club bezoeken kunnen lezen, het heeft geen waarde of heeft geen extra waarde voor je ploeg, het is louter een optie :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
klenne
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1654
Joined: Thu Nov 23, 2006 10:12 pm
Location: Gelinden - Sint-truiden - België
Contact:

Post by klenne »

weet er iemand van wanneer tot wanneer seizoen 16 zal gaan, zit er enige logica in het opeen volgen van seizoenen?

ben een geld-database aant maken voor mijn team zodat ik kan zien hoeveel winst ik maak enzo, en dan kan ik de datums al op voorhand ingeven
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
Sybke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1402
Joined: Sat Apr 29, 2006 3:32 pm

Post by Sybke »

klenne wrote:weet er iemand van wanneer tot wanneer seizoen 16 zal gaan, zit er enige logica in het opeen volgen van seizoenen?

ben een geld-database aant maken voor mijn team zodat ik kan zien hoeveel winst ik maak enzo, en dan kan ik de datums al op voorhand ingeven
Een seizoen duurt 2 maanden, ongeveer 60 dagen. Wanneer het begint en eindigt ga ik niet voor je uitrekenen, sorry. :P
klenne
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1654
Joined: Thu Nov 23, 2006 10:12 pm
Location: Gelinden - Sint-truiden - België
Contact:

Post by klenne »

ok bedankt, hoeveel dagen zitten er tss 2 seizoenen, dan kan k het uitrekenen
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

Sybke wrote:
klenne wrote:weet er iemand van wanneer tot wanneer seizoen 16 zal gaan, zit er enige logica in het opeen volgen van seizoenen?

ben een geld-database aant maken voor mijn team zodat ik kan zien hoeveel winst ik maak enzo, en dan kan ik de datums al op voorhand ingeven
Een seizoen duurt 2 maanden, ongeveer 60 dagen. Wanneer het begint en eindigt ga ik niet voor je uitrekenen, sorry. :P
Ik dacht dat een seizoen precies 63 dagen duurt (2 dagen + 8 weken + 5 dagen).

Seizoen 16 start 3 februari als ik het goed heb, je moet er zelf dan maar 63 dagen bijtellen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
real
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3372
Joined: Fri Jan 20, 2006 6:03 pm

Post by real »

wat is de site van de nieuwsbrief ben die altijd kwijt :D
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

real wrote:wat is de site van de nieuwsbrief ben die altijd kwijt :D
http://www.cicco.opateam.com/
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
MARKLUIJTEN
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1487
Joined: Mon Nov 07, 2005 9:44 pm
Location: Rijen N.B. (N.L.)

Post by MARKLUIJTEN »

Tits wrote:
MARKLUIJTEN wrote:
real wrote:ja ik heb nog een vraag ik heb nu 9 M en zou iemand eens kunnen kijken naar mn team wat ik het best zou doen stadion uitbreiden of nieuwe spelers kopen :?:
Ik kan nu niet kijken maar als je spelers koopt voor de handel, zou ik via spelers handelen je geld proberen te verdienen. Ik ben een van de weinigen die een stadion zonde van het geld vind. Ik zorg gewoon dat ik met mijn stadion mijn lonen kan betalen. Als je er voor kiest je stadion uit te bouwen, houd er dan rekening mee dat je per duizend zites maar 25.000 tot 30.000 per wedstrijd extra inkomsten hebt. Het is dus ongeveer 60.000 per week omdat je maar 2 x thuis speeldt. Je verdient dan maar 900.000 per seizoen. Als je een goede deal sluit met iemand over een transfer, kan je makkelijk die 900.000 winst maken bij de verkoop van je gekochte speler. En nog veel meer ook als je het goed doet. Ik zou gaan voor handelen.
je vergeet je reclameopbrengsten, die stijgen als je team een klasse hoger gaat ook nog stijgt...
met één miljoen heb je nu ook weer een topspeler gekocht hé:)
als je zegt dat je 900 000 per seizoen verdient, zou ik drek mijn stadion nog groter maken, want 1 miljoen zitjes kost slechts 1,25 dacht ik ( 5000 zitjes voor 5 M)
Klopt idd niet, ik zei per 1000 zitjes maar het is per 2000 zitjes. Ik bouw altijd per 2000 zitjes uit en heb me dus vergist. Je heb dus zo'n 450 k max uit je stadion per 1000 zitjes per seizoen. het nadeel is dat de salarissen er nog afgehaald worden zodat je er bijna niets aan overhoud bij een thuismatch. Bij een uitmatch maak je zelf dik verlies.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”