Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Nieuwendam
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1588
Joined: Sun Mar 05, 2006 9:28 am
Location: Amsterdam Noord

Post by Nieuwendam »

Sukkel wrote:
Nieuwendam wrote:Ik heb een simpele privé-cup opgestart met 4 teams. De teams waren na 22:00 uur bekend. Wanneer kan ik dan een wedstrijdschema verwachten?
Als ze allemaal hebben ingeschreven
Ja daar was ik me al van bewust, maar ik het het over het proces nadat ze allemaal hebben ingeschreven.
bats1903 wrote:
Sukkel wrote:
Nieuwendam wrote:Ik heb een simpele privé-cup opgestart met 4 teams. De teams waren na 22:00 uur bekend. Wanneer kan ik dan een wedstrijdschema verwachten?
Als ze allemaal hebben ingeschreven
Waar slaat dit antwoord nou weer op..... Als je zijn vraag zou lezen zou je zien dat dat al gebeurt is.

Op het moment zijn er wat problemen met vr. bekers waardoor de bekers op dit moment niet automatisch opgestart kunnen worden. Dit staat ook in de spel berichten op SP zelf. Wanneer de beker opgestart gaat worden kan ik je dus niet zeggen.
Dan heb ik dat gedeelte over het hoofd gezien, maar nu ik het weer zo lees zie ik het inderdaad staan. Ik hoop dat deze bug dan maar snel verholpen wordt.
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Post by brever »

Goth wrote:gk?=globale klasse
bp?=beste prestatie

Hoeveel keer per week moet je een lening terugbetalen?
1x/week,de dag waarop je je lening aanging als ik me niet vergis.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Post by brever »

brever wrote:Hoe komt dit?
Je hebt bvb een speler van gk 90% en bp van 71,een andere speler heeft een gk van 87% en bp van 73 en allebei 100% fitheid en moraal.
niemand?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Nieuwendam
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1588
Joined: Sun Mar 05, 2006 9:28 am
Location: Amsterdam Noord

Post by Nieuwendam »

brever wrote:
brever wrote:Hoe komt dit?
Je hebt bvb een speler van gk 90% en bp van 71,een andere speler heeft een gk van 87% en bp van 73 en allebei 100% fitheid en moraal.
niemand?
Je vraag is pittig.

Als het niet aan de factoren moraal en fitheid ligt zou het eventueel aan de factoren leeftijd en niet de juiste individuele order invoeren kunnen liggen.
Spelen die twee spelers ook dezelfde match? Als het niet zo is zou het ook aan de agressie van de scheids kunnen liggen. Bij de ene scheids speel je wat rustiger dan bij een andere scheids, hierdoor kan de bp ook variëren.
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Post by brever »

Nieuwendam wrote:
brever wrote:
brever wrote:Hoe komt dit?
Je hebt bvb een speler van gk 90% en bp van 71,een andere speler heeft een gk van 87% en bp van 73 en allebei 100% fitheid en moraal.
niemand?
Je vraag is pittig.

Als het niet aan de factoren moraal en fitheid ligt zou het eventueel aan de factoren leeftijd en niet de juiste individuele order invoeren kunnen liggen.
Spelen die twee spelers ook dezelfde match? Als het niet zo is zou het ook aan de agressie van de scheids kunnen liggen. Bij de ene scheids speel je wat rustiger dan bij een andere scheids, hierdoor kan de bp ook variëren.
het gaat om spelers die al op leeftijd zijn,29 en 27,volledig getraind,bijna maxed ervaring en alle mogelijke wedsrijdomstandigheden hebben gespeeld.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Nieuwendam
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1588
Joined: Sun Mar 05, 2006 9:28 am
Location: Amsterdam Noord

Post by Nieuwendam »

Bodor is 30, dus die gaat minder presteren.
Belfast_Giants
Team President
Posts: 555
Joined: Fri Oct 06, 2006 12:13 am
Location: Nederland

Post by Belfast_Giants »

bats1903 wrote:
Sukkel wrote:
Nieuwendam wrote:Ik heb een simpele privé-cup opgestart met 4 teams. De teams waren na 22:00 uur bekend. Wanneer kan ik dan een wedstrijdschema verwachten?
Als ze allemaal hebben ingeschreven
Waar slaat dit antwoord nou weer op..... Als je zijn vraag zou lezen zou je zien dat dat al gebeurt is.

Op het moment zijn er wat problemen met vr. bekers waardoor de bekers op dit moment niet automatisch opgestart kunnen worden. Dit staat ook in de spel berichten op SP zelf. Wanneer de beker opgestart gaat worden kan ik je dus niet zeggen.

normaal gesproken is dit dan toch de na de eerstvolgende simulatie ?
of heb ik dat nu verkeerd?
Season 21: 11e in H.295
Nieuwendam
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1588
Joined: Sun Mar 05, 2006 9:28 am
Location: Amsterdam Noord

Post by Nieuwendam »

Belfast_Giants wrote:
bats1903 wrote:
Sukkel wrote: Als ze allemaal hebben ingeschreven
Waar slaat dit antwoord nou weer op..... Als je zijn vraag zou lezen zou je zien dat dat al gebeurt is.

Op het moment zijn er wat problemen met vr. bekers waardoor de bekers op dit moment niet automatisch opgestart kunnen worden. Dit staat ook in de spel berichten op SP zelf. Wanneer de beker opgestart gaat worden kan ik je dus niet zeggen.

normaal gesproken is dit dan toch de na de eerstvolgende simulatie ?
of heb ik dat nu verkeerd?
Normaal gesproken wel.
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

Nieuwendam wrote:Bodor is 30, dus die gaat minder presteren.
spelers presteren pas minder vanaf 31 jaar :wink:

@Brever: het verschil tussen die bp's van je spelers en hun globale klasse is wrs door een verschillende individuele order en de hidden skill :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Post by brever »

el stino wrote:
Nieuwendam wrote:Bodor is 30, dus die gaat minder presteren.
spelers presteren pas minder vanaf 31 jaar :wink:

@Brever: het verschil tussen die bp's van je spelers en hun globale klasse is wrs door een verschillende individuele order en de hidden skill :wink:
@nieuwendam;het gaat over bp,dus over de ganse carriere,bodor heeft een grotere globale klasse,meer ervaring maar zijn BP ooit is lager dan een andere speler in mijn selectie yi met bp 73 met dus een lagere GK en ervaring :arrow: strange

@el stino,de i.o. komen van spmt hoor,hidden skill zit toch verwerkt in de gk!
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
pelsen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1611
Joined: Tue Jul 20, 2004 8:48 pm
Location: Betekom

Post by pelsen »

brever wrote:Hoe komt dit?
Je hebt bvb een speler van gk 90% en bp van 71,een andere speler heeft een gk van 87% en bp van 73 en allebei 100% fitheid en moraal.
Individuele order.

Zonder IO haalt je CM iets meer dan 69, met de IO Passen komen daar ongeveer 4 punten bij. Er is namelijk een groot verschil tussen de skillls Passen en Spelopbouw enerzijds, en Koppen en Schieten anderzijds (namelijk 77 punten).

Bij je RF is de enige interessante IO Eigen kans, maar wanneer je daar naar het verschil tussen de bepalende skills kijkt (Schieten en Tackelen enerzijds, en Koppen en Passen anderzijds) dan levert dit slechts een verschil op van 2 punten. Met de juiste IO spelen levert hier slechts een boost van 0,1 prestatiepunt, dus presteert hij ongeveer evenveel als wanneer hij zonder IO zou spelen. En da's ongeveer 72 voor een speler van 90%.
Nieuwendam
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1588
Joined: Sun Mar 05, 2006 9:28 am
Location: Amsterdam Noord

Post by Nieuwendam »

brever wrote:
el stino wrote:
Nieuwendam wrote:Bodor is 30, dus die gaat minder presteren.
spelers presteren pas minder vanaf 31 jaar :wink:

@Brever: het verschil tussen die bp's van je spelers en hun globale klasse is wrs door een verschillende individuele order en de hidden skill :wink:
@nieuwendam;het gaat over bp,dus over de ganse carriere,bodor heeft een grotere globale klasse,meer ervaring maar zijn BP ooit is lager dan een andere speler in mijn selectie yi met bp 73 met dus een lagere GK en ervaring :arrow: strange
Individuele order, dat is dan nog het enige wat ik kan bedenken. Als je dat zelfs juist hebt ingevoerd tijdens zijn carriere dan vind ik het dus ook vreemd.

En je hebt gelijk el stino.
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Post by Bombay »

Ik speel vrijdag een belangrijke wedstrijd, en heb even wat raad nodig! Vandaag speel ik geen wedstrijd, zodat mijn spelers morgen terug allemaal 100% fitheid hebben! Mijn liga wedstrijd van donderdag zou ik met mijn B-team willen spelen, en mijn laatste wedstrijd op donderdag met mijn A-team.Ik speel donderdag 3 wedstrijden! Het laagste moraal van één van mijn A-spelers is op dit moment 98%. Door donderdag hen dus geen liga-wedstijd te laten spelen, maar wel mijn laatste VR wil ik het dus op 100% krijgen! Nu is mijn vraag;lukt dat of zakt het net iets te laag door geen liga-wedstrijd te spelen?
TEAM : Djerba
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

Bombay wrote:Ik speel vrijdag een belangrijke wedstrijd, en heb even wat raad nodig! Vandaag speel ik geen wedstrijd, zodat mijn spelers morgen terug allemaal 100% fitheid hebben! Mijn liga wedstrijd van donderdag zou ik met mijn B-team willen spelen, en mijn laatste wedstrijd op donderdag met mijn A-team.Ik speel donderdag 3 wedstrijden! Het laagste moraal van één van mijn A-spelers is op dit moment 98%. Door donderdag hen dus geen liga-wedstijd te laten spelen, maar wel mijn laatste VR wil ik het dus op 100% krijgen! Nu is mijn vraag;lukt dat of zakt het net iets te laag door geen liga-wedstrijd te spelen?
Je spelers hun moraal gaat zakken omdat je B-spelers morgen de league spelen, ze gaan dus met 5 moraal allemaal zakken, die 5 moraal moet je normaal wel terug kunnen halen in die friendly.. Mss 2 friendly's spelen, één voor je C's en wat A-spelers met minder moraal en één voor de je A's, zoveel fitheid gaan ze toch niet verliezen aan die friendly's..
Image
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Post by Bombay »

PiRLo wrote:
Je spelers hun moraal gaat zakken omdat je B-spelers morgen de league spelen, ze gaan dus met 5 moraal allemaal zakken, die 5 moraal moet je normaal wel terug kunnen halen in die friendly.. Mss 2 friendly's spelen, één voor je C's en wat A-spelers met minder moraal en één voor de je A's, zoveel fitheid gaan ze toch niet verliezen aan die friendly's..
Oké! Bedankt!
TEAM : Djerba
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”