Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

Timmyboy1 wrote:Ik speel morgen een topperke in mijn divisie en mijn tegenstander speelt bijna altijd met een 4-3-3.Welke opstelling zou ik dan nemen?
Ik heb meer globale klasse dan hem en mijn spelers zijn ook iets beter.
Zou ik dan aanvallend of meer verdedigend gaan spelen want hij speelt met 3 voorin
Je moet altijd de opstelling kiezen waarbij de totale prestatie van je spelers het hoogst is, ongeacht de opstelling van de tegenstander. En speel ook maar aanvallend als je beter bent.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
kikkerke
Team Manager
Posts: 111
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:44 am
Location: Roeselare

topic met opstellingen

Post by kikkerke »

ik had hier een topic gevonden waarbij bij alle opstellingen stond welke tactiek je best gebruikte en hoeveel aanvalspercentage en zovoort.

maar ik ben die pagina kwijt en vind hem niet echt terug, weet iemand deze topic zijn?
greetz :wink:
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Re: topic met opstellingen

Post by PiRLo »

kikkerke wrote:ik had hier een topic gevonden waarbij bij alle opstellingen stond welke tactiek je best gebruikte en hoeveel aanvalspercentage en zovoort.

maar ik ben die pagina kwijt en vind hem niet echt terug, weet iemand deze topic zijn?
greetz :wink:
Naar onder scrollen ;)

http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=48283
Image
kikkerke
Team Manager
Posts: 111
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:44 am
Location: Roeselare

Post by kikkerke »

bedankt!

dat is wat ik nodig had :D
real
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3372
Joined: Fri Jan 20, 2006 6:03 pm

Post by real »

wat is eiglijk het verschil van de lineratings als je 0 agressie en 100 agressie speelt (is eiglijk meer een weetje)
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

real wrote:wat is eiglijk het verschil van de lineratings als je 0 agressie en 100 agressie speelt (is eiglijk meer een weetje)
Heb ik ook ooit eens gevraagd, toch een 5 geloofde ik .. Kan ook meer zijn, weet het niet meer juist
Image
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

real wrote:wat is eiglijk het verschil van de lineratings als je 0 agressie en 100 agressie speelt (is eiglijk meer een weetje)
het scheelt ongeveer 12% op je linierrating als je met 0 of 100% speelt :!: Dit is niet precies maar wel vrij nauwkeurig.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

X-Tenzo wrote:
real wrote:wat is eiglijk het verschil van de lineratings als je 0 agressie en 100 agressie speelt (is eiglijk meer een weetje)
het scheelt ongeveer 12% op je linierrating als je met 0 of 100% speelt :!: Dit is niet precies maar wel vrij nauwkeurig.
Ik heb dat in 't tussenseizoen getest en bij mij scheelde het 8%.
Team = AC ManU (B2)
yapi yapo
Fan
Posts: 4
Joined: Mon Jan 08, 2007 8:28 am

Post by yapi yapo »

Ik heb een vraagje i.v.m. een schorsing,

een speler heeft in de competitie vanmorgen een rode kaart gekregen en is nu voor 5 matchen geschorst. Klopt dit? Ik dacht dat je altijd maar 1 dag schorsing krijgt voor een rode kaart, of ben ik mis?
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Post by rpg_gamer »

yapi yapo wrote:Ik heb een vraagje i.v.m. een schorsing,

een speler heeft in de competitie vanmorgen een rode kaart gekregen en is nu voor 5 matchen geschorst. Klopt dit? Ik dacht dat je altijd maar 1 dag schorsing krijgt voor een rode kaart, of ben ik mis?
Max 10 dagen schorsing
rpg_gamer F.223 (hervorming)
yapi yapo
Fan
Posts: 4
Joined: Mon Jan 08, 2007 8:28 am

Post by yapi yapo »

rpg_gamer wrote:
yapi yapo wrote:Ik heb een vraagje i.v.m. een schorsing,

een speler heeft in de competitie vanmorgen een rode kaart gekregen en is nu voor 5 matchen geschorst. Klopt dit? Ik dacht dat je altijd maar 1 dag schorsing krijgt voor een rode kaart, of ben ik mis?
Max 10 dagen schorsing
waar staat dat in het reglement, ik vind dat nergens terug? het reglement zegt :
Schorsingen: Als een speler tijdens een wedstrijd een rode kaart krijgt, wordt hij geschorst. Dit wil zeggen dat hij in de eerstkomende officiële wedstrijd niet kan aantreden. Ook wanneer een speler drie gele kaarten gekregen heeft in verschillende officiële wedstrijden zal hij een schorsingsdag moeten uitzitten.

en waar kan ik iemand van soccerproject contacteren?

grtz
OscarCookie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2601
Joined: Thu Sep 16, 2004 3:44 pm
Location: Hasselt (BE)

Post by OscarCookie »

yapi yapo wrote:
rpg_gamer wrote:
yapi yapo wrote:Ik heb een vraagje i.v.m. een schorsing,

een speler heeft in de competitie vanmorgen een rode kaart gekregen en is nu voor 5 matchen geschorst. Klopt dit? Ik dacht dat je altijd maar 1 dag schorsing krijgt voor een rode kaart, of ben ik mis?
Max 10 dagen schorsing


en waar kan ik iemand van soccerproject contacteren?

grtz
RPG, je vergist je met de blessures, het is max. 5 dagen bij een directe rode kaart. Bij 2x geel krijg je steeds 1 dag schorsing...

Waarom moet je iemand van soccerproject kunnen contacteren? Al je vragen kunnen hier beantwoord worden. Tenzij je een ban wil bespreken, dan kan je mailen naar sheriffs at soccerproject.com
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
yapi yapo
Fan
Posts: 4
Joined: Mon Jan 08, 2007 8:28 am

Post by yapi yapo »

OscarCookie wrote:
yapi yapo wrote:
rpg_gamer wrote: Max 10 dagen schorsing


en waar kan ik iemand van soccerproject contacteren?

grtz
RPG, je vergist je met de blessures, het is max. 5 dagen bij een directe rode kaart. Bij 2x geel krijg je steeds 1 dag schorsing...

Waarom moet je iemand van soccerproject kunnen contacteren? Al je vragen kunnen hier beantwoord worden. Tenzij je een ban wil bespreken, dan kan je mailen naar sheriffs at soccerproject.com
ah dat wist ik niet dat je hen niet kon contacteren met vragen.
maar waar staat dat nu in het reglement van de 5 dagen schorsing?
het gaat inderdaad wel degelijk om een directe rode kaart
koppes
Team President
Posts: 823
Joined: Wed Jan 25, 2006 10:02 pm
Location: Herzele

Post by koppes »

Hoeveel kan ik voor deze speler krijgen? Hij presteert zo'n 72% bij volle ervaring en wordt 88%

http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=5528081

(ik weet niet waar ik dit moet posten, dus zet ik het hier)
Proud manager of KSVS
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

koppes wrote:Hoeveel kan ik voor deze speler krijgen? Hij presteert zo'n 72% bij volle ervaring en wordt 88%

http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=5528081

(ik weet niet waar ik dit moet posten, dus zet ik het hier)
Dat hoort in de topic 'talenten en waardes': http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... start=4920
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”