Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Coug@r
Assistant Manager
Posts: 61
Joined: Mon Aug 22, 2005 1:03 pm
Location: Zaventem

Post by Coug@r »

Coug@r wrote:ik heb sinds deze middag in Firefox geen menubalk meer :?: (sorry als het al ergens gepost werd ik vond het niet direct) Is dit normaal :?:
het werkt weer :wink:
FC Coug@r
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Ik speel 5-3-2, maar het probleem is dat de gemiddelde van de BP's per linie ongeveer evenveel zijn!? Ik speel daarom "Zonder tactiek", zou het beter zijn om op "Verdedigende muur" te spelen of moet ik het zo houden?
El buffalolo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3612
Joined: Mon Mar 13, 2006 8:06 pm
Location: Gent city
Contact:

Post by El buffalolo »

Verdedigende muur krijgt je verdediging nog een extraboost natuurlijk zal je aanval en middenveld er onderleiden , de gevolgen van zonder tactiek weet ik niet echt :?
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

Ik geef nu al mijn spelers alleen loon. Ik betaal nu zo'n 350.000 euro aan lonen en maak zo'n 700.000 euro verlies per week. Als ik nu de spelers die ik nooit opstel voor een liga match alleen winstpremie geef, zullen mijn loonkosten dan dalen per liga wedstrijd :?:

Betaal je ook winstpremie in vr en vrb's :?:

Ik heb vrijwel geen ervaring met verdeling van lonen, dus ik weet niet precies wat de beste mogelijkheid is om zo laag mogelijk loonkosten te hebben.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
*Kerkhofs*
Team President
Posts: 710
Joined: Tue Nov 07, 2006 4:13 pm
Location: Zoutleeuw

Post by *Kerkhofs* »

heb ik ook al eens geprobeerd en ik dacht alles is hier oké spelers die niet spelen had ik zéér grote wp gegeven MAAR als je wint moet je de winstpremie van iedereen in je team betalen, als je 1ste staat en veel wint is dit dus af te raden
Image Image
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

X-Tenzo wrote:Ik geef nu al mijn spelers alleen loon. Ik betaal nu zo'n 350.000 euro aan lonen en maak zo'n 700.000 euro verlies per week. Als ik nu de spelers die ik nooit opstel voor een liga match alleen winstpremie geef, zullen mijn loonkosten dan dalen per liga wedstrijd :?:
Ja, je betaalt alleen maar een winstpremie voor de 16 geselecteerde spelers in een ligamatch (bij winst natuurlijk).

@ kerkhofs: Totally wrong :!:
X-Tenzo wrote:Betaal je ook winstpremie in vr en vrb's :?:
Ik denk van niet. Na de simulatie kan ik het bevestigen.
EDIT: inderdaad niet.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

yockr wrote:
X-Tenzo wrote:Ik geef nu al mijn spelers alleen loon. Ik betaal nu zo'n 350.000 euro aan lonen en maak zo'n 700.000 euro verlies per week. Als ik nu de spelers die ik nooit opstel voor een liga match alleen winstpremie geef, zullen mijn loonkosten dan dalen per liga wedstrijd :?:
Ja, je betaalt alleen maar een winstpremie voor de 16 geselecteerde spelers in een ligamatch (bij winst natuurlijk).

@ kerkhofs: Totally wrong :!:
X-Tenzo wrote:Betaal je ook winstpremie in vr en vrb's :?:
Ik denk van niet. Na de simulatie kan ik het bevestigen.
EDIT: inderdaad niet.
Ok thanks yockr, ik zal eens rap mijn spelers een nieuw contract aan gaan bieden, 700.000 euro verlies per week is toch best veel.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Post by Ron Jeremy »

Ik heb een vraagje over de random: hoe bepalend is de random eigenlijk?

Vanochtend heb ik een wedstrijd met 4-3 gewonnen (2 goals in de laatste drie minuten/ geen rode kaarten). Mijn linierating was 130 en van mijn tegenstander 110. Ik had ook nog thuisvoordeel. Het enige wat echt in mijn nadeel sprak was dat mijn ts 95% en zijn ts 100% was. Mijn middenveld was vele malen sterker dan die van mijn tegenstander (22%).

Had ik deze wedstrijd niet met dikkere cijfers moeten winnen, had ik een andere taktiek dan kick and rush moeten spelen of heeft de random hem dus gematst?

ps waar ik wel vrolijk van werd was de linierating van 130 (record) met 4 B-spelers!
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Sorry voor de vraag, maar welke formatie is het best met deze spelers? Achter posities staat BP met daarachter leeftijd.
GK: 66.2 (27j)
LB: 64.1 (22j)
CB: 65.6 (31j)
CB: 66.2 (29j)
SW: 65.8 (24j)
RB: 64.4 (22j)
LM: 65.3 (27j)
CM: 65.8 (22j)
CM: 66.4 (24j)
CM: 62.6 (22j)
RM: 66.2 (23j)
CF: 67.4 (21j)
CF: 70.6 (27j)
Ik speel momenteel 5-3-2. Maar 4-4-2, 5-4-1 en zelfs 3-5-2 is mogelijk. Welke lijkt jullie het beste?
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

sjoerd wrote:Sorry voor de vraag, maar welke formatie is het best met deze spelers? Achter posities staat BP met daarachter leeftijd.
GK: 66.2 (27j)
LB: 64.1 (22j)
CB: 65.6 (31j)
CB: 66.2 (29j)
SW: 65.8 (24j)
RB: 64.4 (22j)
LM: 65.3 (27j)
CM: 65.8 (22j)
CM: 66.4 (24j)
CM: 62.6 (22j)
RM: 66.2 (23j)
CF: 67.4 (21j)
CF: 70.6 (27j)
Ik speel momenteel 5-3-2. Maar 4-4-2, 5-4-1 en zelfs 3-5-2 is mogelijk. Welke lijkt jullie het beste?
Maak en gemiddelde van de BP's bij elke formatie en je komt er zelf achter :wink:
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

Ron Jeremy wrote:Ik heb een vraagje over de random: hoe bepalend is de random eigenlijk?

Vanochtend heb ik een wedstrijd met 4-3 gewonnen (2 goals in de laatste drie minuten/ geen rode kaarten). Mijn linierating was 130 en van mijn tegenstander 110. Ik had ook nog thuisvoordeel. Het enige wat echt in mijn nadeel sprak was dat mijn ts 95% en zijn ts 100% was. Mijn middenveld was vele malen sterker dan die van mijn tegenstander (22%).

Had ik deze wedstrijd niet met dikkere cijfers moeten winnen, had ik een andere taktiek dan kick and rush moeten spelen of heeft de random hem dus gematst?

ps waar ik wel vrolijk van werd was de linierating van 130 (record) met 4 B-spelers!
Je hebt een penalty gemist. Had je die gescoord, dan ging het 5-3 zijn :wink: Je kunt beter in deze wedstrijd een penalty missen, dan in een wedstrijd met minder verschil in linieratings, je hebt dus nog geluk :)
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Post by Wikke »

Een vraag over de Vrb. Hoeveel dagen na de inschrijving (van de laatste ploeg) worden de eerste matchen gespeeld? Ik dacht dat er 2 dagen tussenzaten, maar de laatste keer waren het er 3:
Ik schrijf me zaterdag in omdat ik graag op dinsdag matchen wil, en nu zijn ze op woensdag gepland! Zit hier misschien ook een random in?

Btw, misschien kan het antwoord op deze vraag mee in de FAQ, het kan wel helpen om je kalender op een regelmatige manier te plannen?
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Post by yockr »

Wikke wrote:Een vraag over de Vrb. Hoeveel dagen na de inschrijving (van de laatste ploeg) worden de eerste matchen gespeeld? Ik dacht dat er 2 dagen tussenzaten, maar de laatste keer waren het er 3:
Ik schrijf me zaterdag in omdat ik graag op dinsdag matchen wil, en nu zijn ze op woensdag gepland! Zit hier misschien ook een random in?

Btw, misschien kan het antwoord op deze vraag mee in de FAQ, het kan wel helpen om je kalender op een regelmatige manier te plannen?
Als de VrB vol zit voor de simulatie van 4u/10u/14u zal de eerste wedstrijd 3 dagen later gepland worden
(vb. 4/4 teams ingeschreven voor de simulatie van zaterdag 14u => eerste wedstrijd dinsdag)

Als de VrB vol zit voor de simulatie van 18u/22u zal de eerste wedstrijd 4 dagen later gepland worden.
(vb. 32/32 teams ingeschreven voor de simulatie van zaterdag 18u [dus na 14u] => eerste wedstrijd woensdag.

Je moet er natuurlijk ook mee rekening houden dat er uitzonderingen kunnen zijn: wanneer de kalender van je tegenstander die dag al vol staat.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
jona
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3744
Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
Location: Nederland

Post by jona »

KAn iemand met SPFA kijken hoe oud de oudste speler is en of Peter de LAnge (37 jaar) er ook staat. Ik ben van plan het record (met veel geluk) te verbreken. Nu ben ik benieuwd hoeveel (SP) jaar ik moet wachten?


EDIT:
15 mei 2007 : Trainer
Het inhuren van een nieuwe trainer kan een positief effect hebben op je team. We hebben echter beslist om vanaf volgend seizoen deze periode te verlengen omdat deze 'truck' te regelmatig kon toegepast worden.
Dit spelbericht è, wat is dan nu de termijn geworden??
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
pappaert
Team Board Member
Posts: 264
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:55 pm

Post by pappaert »

jona wrote:KAn iemand met SPFA kijken hoe oud de oudste speler is en of Peter de LAnge (37 jaar) er ook staat. Ik ben van plan het record (met veel geluk) te verbreken. Nu ben ik benieuwd hoeveel (SP) jaar ik moet wachten?

Peter de Lange staat op het ogenblik 128ste, aan de top staan drie keepers van 40 jaar, daarna volgen 8 spelers van 39 jaar en daarna 40 spelers van 38 jaar.

Nog veel succes. Je mag me af en toe een berichtje sturen om naar de stand te vragen.
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”