Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

nito_2
Team Board Member
Posts: 436
Joined: Thu Apr 12, 2007 4:44 pm

Post by nito_2 »

Mijn CB heeft vandaag een rode kaart gekregen(niet 2x geel, maar onmiddellijk rood dus) en is dus 4 competitiewedstrijden geschorst. Maar er zijn dit seizoen nog maar 3 competitiewedstrijden. Is hij volgend seizoen dan nog voor 1 wedstrijd geschorst of begint hij met een schone lei?(ik vraag dit omdat de schorsingen wel verder lopen in de beker :wink: )
RIP Sterchele

Image
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

nito_2 wrote:Mijn CB heeft vandaag een rode kaart gekregen(niet 2x geel, maar onmiddellijk rood dus) en is dus 4 competitiewedstrijden geschorst. Maar er zijn dit seizoen nog maar 3 competitiewedstrijden. Is hij volgend seizoen dan nog voor 1 wedstrijd geschorst of begint hij met een schone lei?(ik vraag dit omdat de schorsingen wel verder lopen in de beker :wink: )
Schorsingen in de competitie lopen niet verder op 't volgende seizoen dus hij zal erbij zijn de eerste match ;)
Image
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Post by The Amazing Spicy »

Ik heb juist mijn eerste jeugdspeler verkocht voor bijna 5M. Omdat dit blijkbaar nogal lucratief is vraag ik mij af wanneer er nog eens een jeugdspeler promoveert. Is dat een vaste termijn of komen ze gewoon random (en welke termijn is het dan zoal gemiddeld)?
PiRLo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8628
Joined: Sat Nov 05, 2005 4:01 pm
Location: Heers; Belgium

Post by PiRLo »

The Amazing Spicy wrote:Ik heb juist mijn eerste jeugdspeler verkocht voor bijna 5M. Omdat dit blijkbaar nogal lucratief is vraag ik mij af wanneer er nog eens een jeugdspeler promoveert. Is dat een vaste termijn of komen ze gewoon random (en welke termijn is het dan zoal gemiddeld)?
ff gekopieerd uit de FAQ's :) dan weet ge meteen alles.
§ Jeugdcentrum
Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De 3 jeugdcentra kosten allemaal 500 000 € om het te bouwen. En wekelijks betaalt u nog onderhoudskosten, respectievelijk 5 000, 10 000 en 20 000 €. De tijd die er verstrijkt vooraleer u een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijgt u een bericht in verband met uw jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of uw speler goed genoeg is bevonden om bij uw kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.

Het niveau van de jeugdspeler is afhankelijk van uw jeugdcoördinator. Hoe beter uw jeugdcoördinator, hoe beter de speler zal worden.
Ook al zit u aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan u altijd een speler uit uw jeugdcentrum krijgen.

Ook als u aan het verbouwen bent aan uw jeugdcentrum kan u nog steeds jeugdspelers ontvangen. Dit uiteraard in periodes volgens het huidige jeugdcentrum.
Image
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Post by The Amazing Spicy »

Bedankt, ik zal int vervolg eerst is zien bij de faq dan :oops:
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
KFC Heist
Team President
Posts: 896
Joined: Fri Jun 29, 2007 7:05 pm
Location: Heist, West-Vlaanderen

Post by KFC Heist »

Als je degradeert, wat zijn dan de directe gevolgen qua moraal, teamspirit, achterban, fantevredenheid, ... ?
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

KFC Heist wrote:Als je degradeert, wat zijn dan de directe gevolgen qua moraal, teamspirit, achterban, fantevredenheid, ... ?
Er is geen gevolg voor de moraal en teamspirit (ts zakt voor welk team dan ook gewoon met 10%). De achterban en fantevredenheid zullen allebei wel redelijk wat zakken. :wink:
KFC Heist
Team President
Posts: 896
Joined: Fri Jun 29, 2007 7:05 pm
Location: Heist, West-Vlaanderen

Post by KFC Heist »

sjoerd wrote:
KFC Heist wrote:Als je degradeert, wat zijn dan de directe gevolgen qua moraal, teamspirit, achterban, fantevredenheid, ... ?
Er is geen gevolg voor de moraal en teamspirit (ts zakt voor welk team dan ook gewoon met 10%). De achterban en fantevredenheid zullen allebei wel redelijk wat zakken. :wink:
en wat is dan redelijk? Een bepaald percentage ofzo? Hopelijk niet te veel :(
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

eerst wordt de wedstrijd gesimuleerd, maar daarna...
wat gebeurd er eerst: de verjaardag van een speler of de fitheid erbij? :D

moeilijk vraagje. niet erg als er niemand het weet, ik zal het morgen dan wel zelf zien, maar wou het graag op voorhand weten om men team in te stellen
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
hannibal
Team President
Posts: 919
Joined: Thu May 17, 2007 8:23 pm

Post by hannibal »

el stino wrote:eerst wordt de wedstrijd gesimuleerd, maar daarna...
wat gebeurd er eerst: de verjaardag van een speler of de fitheid erbij? :D

moeilijk vraagje. niet erg als er niemand het weet, ik zal het morgen dan wel zelf zien, maar wou het graag op voorhand weten om men team in te stellen
Ik wil er een soortgelijk vraagje aan toevoegen. Als een speler 20 wordt op vrijdag de 28e, heeft hij die leeftijd dan al tijdens de vrijdag-wedstrijd of pas daarna.
I love it when a plan comes together.
Image
hannibal
Team President
Posts: 919
Joined: Thu May 17, 2007 8:23 pm

Post by hannibal »

Verdien je bij een vriendenmatch meer geld als je tegen een betere ploeg(uit een hogere klasse) speelt?
I love it when a plan comes together.
Image
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

hannibal wrote:Verdien je bij een vriendenmatch meer geld als je tegen een betere ploeg(uit een hogere klasse) speelt?
Niet een betere ploeg maar een ploeg met meer achterban volgens mij. Maar volgens mij heeft dat niet heel veel invloed, het weer heeft meer invloed volgens mij.
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

hannibal wrote:
el stino wrote:eerst wordt de wedstrijd gesimuleerd, maar daarna...
wat gebeurd er eerst: de verjaardag van een speler of de fitheid erbij? :D

moeilijk vraagje. niet erg als er niemand het weet, ik zal het morgen dan wel zelf zien, maar wou het graag op voorhand weten om men team in te stellen
Ik wil er een soortgelijk vraagje aan toevoegen. Als een speler 20 wordt op vrijdag de 28e, heeft hij die leeftijd dan al tijdens de vrijdag-wedstrijd of pas daarna.
voila, ik kan antwoord geven op mijn eigen vraag :lol:

tijdens de sim van 4u:
eerst de wedstrijd, dan de fitheid en dan de verjaardag
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
dree007
Fan
Posts: 4
Joined: Wed Aug 01, 2007 8:23 pm

Jeugdpeler tekoop

Post by dree007 »

hallo ,

ik heb m'n eerste jeugdspeler binnengehaald en ik vroeg mij af hoeveel de prijs daarvoor is ?(als ik hem verkoop) wat is het maximum dat daarop wordt geboden ?
http://www.soccerproject.com/spnewl_tra ... d=12343227
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Jeugdpeler tekoop

Post by yockr »

dree007 wrote:hallo ,

ik heb m'n eerste jeugdspeler binnengehaald en ik vroeg mij af hoeveel de prijs daarvoor is ?(als ik hem verkoop) wat is het maximum dat daarop wordt geboden ?
http://www.soccerproject.com/spnewl_tra ... d=12343227
Je kan naar een schatting van de waarde van een speler vragen in deze topic: http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... start=5700
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”