Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by ward1995 »

Mijn RM Declan the Fast, heeft nog een blessure van 1 dag (ontwrichte schouder), toch kan ik hem opstellen in een vrB wedstrijd die zo meteen om 10h gespeeld zal worden. Hoe kan dit?

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by visje69 »

ward1995 wrote: Tue Apr 19, 2022 8:35 am Mijn RM Declan the Fast, heeft nog een blessure van 1 dag (ontwrichte schouder), toch kan ik hem opstellen in een vrB wedstrijd die zo meteen om 10h gespeeld zal worden. Hoe kan dit?
Zeker dat je niet per ongeluk bij je standaardopstelling zat te kijken?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by ward1995 »

visje69 wrote: Tue Apr 19, 2022 8:57 am
ward1995 wrote: Tue Apr 19, 2022 8:35 am Mijn RM Declan the Fast, heeft nog een blessure van 1 dag (ontwrichte schouder), toch kan ik hem opstellen in een vrB wedstrijd die zo meteen om 10h gespeeld zal worden. Hoe kan dit?
Zeker dat je niet per ongeluk bij je standaardopstelling zat te kijken?
Oeps, de wedstrijd is morgen pas om 10h. Dan komt hij terug uit blessure.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Darragh »

Kan je tegenwoordig forfait geven? Een ploeg in mijn reeks heeft namelijk al zijn wedstrijden tegen botteams verloren met 5-0. Tegen echte managers wint hij wel...
https://www.soccerproject.com/spnewl_ga ... season=104
https://www.soccerproject.com/spnewl_ga ... season=104
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by mr charlie »

heeft te weinig spelers, bij geschorsten / blessures kan die een probleem hebben
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Darragh »

mr charlie wrote: Wed Apr 20, 2022 10:34 pm heeft te weinig spelers, bij geschorsten / blessures kan die een probleem hebben
Hij heeft 28 spelers en niet echt last van veel blessures/schorsingen. De manager heeft sinds 11 april niet meer ingelogd. Zijn ploeg heeft sindsdien tegen echte spelers normaal gespeeld, maar tegen botteams telkens 5-0 verloren zonder matchverslag.. Zeer vreemd.
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by ward1995 »

Darragh wrote: Thu Apr 21, 2022 6:58 pm
mr charlie wrote: Wed Apr 20, 2022 10:34 pm heeft te weinig spelers, bij geschorsten / blessures kan die een probleem hebben
Hij heeft 28 spelers en niet echt last van veel blessures/schorsingen. De manager heeft sinds 11 april niet meer ingelogd. Zijn ploeg heeft sindsdien tegen echte spelers normaal gespeeld, maar tegen botteams telkens 5-0 verloren zonder matchverslag.. Zeer vreemd.
Het probleem ligt in zijn grasmat, die is 0%. Al zijn thuiswedstrijden zullen dus een forfaitscore worden, tenzij hij een nieuwe grasmat legt.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Darragh »

ward1995 wrote: Thu Apr 21, 2022 8:16 pm
Darragh wrote: Thu Apr 21, 2022 6:58 pm
mr charlie wrote: Wed Apr 20, 2022 10:34 pm heeft te weinig spelers, bij geschorsten / blessures kan die een probleem hebben
Hij heeft 28 spelers en niet echt last van veel blessures/schorsingen. De manager heeft sinds 11 april niet meer ingelogd. Zijn ploeg heeft sindsdien tegen echte spelers normaal gespeeld, maar tegen botteams telkens 5-0 verloren zonder matchverslag.. Zeer vreemd.
Het probleem ligt in zijn grasmat, die is 0%. Al zijn thuiswedstrijden zullen dus een forfaitscore worden, tenzij hij een nieuwe grasmat legt.
Aha, idd! Mij komt het alleszins goed uit. Op deze manier komt de 4e plaats in mijn vizier. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by ward1995 »

"De scheidsrechter is in mijn voordeel/nadeel"

Bij regelmaat zie ik dit voorbijkomen, wat bedoelen jullie hiermee?

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by mr charlie »

ward1995 wrote: Thu Apr 28, 2022 9:45 am "De scheidsrechter is in mijn voordeel/nadeel"

Bij regelmaat zie ik dit voorbijkomen, wat bedoelen jullie hiermee?
Ik gebruik dit in twee situaties.
Als je teamagressie van je team dicht bijeen zit heb je altijd een voordeel tov ploegen bij wie dat niet is, die hebben een hogere kans/risico op rood.
Een vroege rode kaart of dubbel rood is altijd een enorm voordeel. Dus hoe agressieve een scheids hoe beter.

Als je een agressief team hebt, dat wil zeggen, oo kmet een matige scheids heb je veel kaarten, heb je een nadeel tov een uitgeballanceerd niet agressief team. Bij top wedstrijden wordt er vaak steeds met 100% agressie gespeeld, mijn agressieve ploeg zal dus 11 kaarten hebben en de niet agressieve ploeg vb maar 3 bij een scheids van 40%, dus de kans op rood ligt bij mij in het nadeel.
Bij zeer agressieve scheidsen, heb je vaak alletwee 10-11 gele kaarten en dus beiden een hoog risico op dubbel rood. (bij een super laag agressieteam is de kans op rood zelfs hoger, want 10% agressiespeler is dubbel zo agrressief als een 5% agressiespeler)
Dus persoonlijk vind ik een super agressieve scheid een voordeel als je met een agressief team speelt.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by ward1995 »

mr charlie wrote: Thu Apr 28, 2022 10:00 am
ward1995 wrote: Thu Apr 28, 2022 9:45 am "De scheidsrechter is in mijn voordeel/nadeel"

Bij regelmaat zie ik dit voorbijkomen, wat bedoelen jullie hiermee?
Ik gebruik dit in twee situaties.
Als je teamagressie van je team dicht bijeen zit heb je altijd een voordeel tov ploegen bij wie dat niet is, die hebben een hogere kans/risico op rood.
Een vroege rode kaart of dubbel rood is altijd een enorm voordeel. Dus hoe agressieve een scheids hoe beter.

Als je een agressief team hebt, dat wil zeggen, oo kmet een matige scheids heb je veel kaarten, heb je een nadeel tov een uitgeballanceerd niet agressief team. Bij top wedstrijden wordt er vaak steeds met 100% agressie gespeeld, mijn agressieve ploeg zal dus 11 kaarten hebben en de niet agressieve ploeg vb maar 3 bij een scheids van 40%, dus de kans op rood ligt bij mij in het nadeel.
Bij zeer agressieve scheidsen, heb je vaak alletwee 10-11 gele kaarten en dus beiden een hoog risico op dubbel rood. (bij een super laag agressieteam is de kans op rood zelfs hoger, want 10% agressiespeler is dubbel zo agrressief als een 5% agressiespeler)
Dus persoonlijk vind ik een super agressieve scheid een voordeel als je met een agressief team speelt.
Ok bedankt voor de heldere uitleg!

Morgen wordt mijn wedstrijd geleid door een ref met 99% agressie, de range van mijn team ligt relatief dicht bij elkaar (30-42). Die van mijn tegenstander minder (25-79). In principe kan ik dus zelf meer risico's pakken dan mijn tegenstander en moet ik enkel inschatten hoeveel risico hij zal nemen om me daarop in te stellen?

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by mr charlie »

yup, zeker
maar bijna tegenstander heeft een patroon in agressie / strategie
als ik snel een paar wedstrijden van FK Tvrdonice bekijk zal hij vermoedelijk aan 10% agressie spelen, ik zie dat ie een som 110 agressie wedstrijd/scheids neemt, daar neem ik dan wat reserve op.

bijkomende tip, de eerste penalty schiet FK Tvrdonice steeds centraal, ik zou je keeper daar 1 wedstrijd op instellen, die controle doe ik ook steeds voor echt belangrijke wedstrijden
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by ward1995 »

mr charlie wrote: Thu Apr 28, 2022 1:16 pm yup, zeker
maar bijna tegenstander heeft een patroon in agressie / strategie
als ik snel een paar wedstrijden van FK Tvrdonice bekijk zal hij vermoedelijk aan 10% agressie spelen, ik zie dat ie een som 110 agressie wedstrijd/scheids neemt, daar neem ik dan wat reserve op.

bijkomende tip, de eerste penalty schiet FK Tvrdonice steeds centraal, ik zou je keeper daar 1 wedstrijd op instellen, die controle doe ik ook steeds voor echt belangrijke wedstrijden
Zoals je voorspeld had speelde hij met 10 agressie. Waardoor ik me kon aanpassen, overwinning is een feit daardoor! Bedankt!

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by mr charlie »

ward1995 wrote: Fri Apr 29, 2022 9:46 am
mr charlie wrote: Thu Apr 28, 2022 1:16 pm yup, zeker
maar bijna tegenstander heeft een patroon in agressie / strategie
als ik snel een paar wedstrijden van FK Tvrdonice bekijk zal hij vermoedelijk aan 10% agressie spelen, ik zie dat ie een som 110 agressie wedstrijd/scheids neemt, daar neem ik dan wat reserve op.

bijkomende tip, de eerste penalty schiet FK Tvrdonice steeds centraal, ik zou je keeper daar 1 wedstrijd op instellen, die controle doe ik ook steeds voor echt belangrijke wedstrijden
Zoals je voorspeld had speelde hij met 10 agressie. Waardoor ik me kon aanpassen, overwinning is een feit daardoor! Bedankt!
Geen probleem, scouting voor belangrijke wedstrijden, of zelfs alle wedstrijden neemt wat tijd maar kan een enorm voordeel opleveren.
Als je hierbij hulp nodig zou hebben stuur me gerust een in game PB.
Of doe zelf eens een test en stuur het resultaat door te controle. Je zal verschieten hoeveel teams niet steeds de beste opstelling, rare agressies, geen IO gebruiken.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
jailfish
Groundsman
Posts: 9
Joined: Sun Nov 14, 2021 3:00 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by jailfish »

waarschijnlijk is deze vraag ooit al eerder gesteld;
en denk dat ik het antwoord ergens nog heb zien passeren(maar kon het niet meer direct terug vinden)

mijn vraag gaat over de leeftijd van de spelers.
bij veld spelers zijn ze vanaf hun 21 tot hun 29 op hun best en vanaf daar gaat er telkens 5%van prestatie af per leeftijds verhoging..

maar kloppen deze leeftijden?
of is het van 20tot30?
kwestie van bepaalde contracten wat strakker te maken ;D
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”