Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Post by bats1903 »

JaPpEzZz wrote:Zegt hij het al is, het niet voldoende is (bericht in je inbox ofzo) Want 't is een speler van 20 jaar en die wil ik niet kwijt :roll:
Als de speler het niet genoeg vind krijg je inderdaad een bericht in je inbox. Dit gebeurt echter alleen maar na de simulatie van 4 uur. Als de speler het wel voldoende vind krijg je daar ook een bericht van in je inbox. Via SPMT kan je redelijk berekenen wat het loon is wat je ongeveer moet bieden.
ImageImageImage
Maarten123
Team President
Posts: 771
Joined: Mon Oct 03, 2005 12:37 pm
Location: Aarschot

Post by Maarten123 »

Vraagje: Ik ben vandaag met 0-12 verloren, vriendschappelijk. :oops:
Plots is het moraal van de spelers heel ver naar beneden gegaan. Terwijl ik las dat wedstrijden spelen enkel goed is voor het moraal van de spelers die opgesteld staan, ook al verlies je met bijvoorbeeld 0-12 :oops:
Doe ik iets anders verkeerd? Wat brengt het moraal van de spelers naar beneden?
Maarten123
Team President
Posts: 771
Joined: Mon Oct 03, 2005 12:37 pm
Location: Aarschot

Post by Maarten123 »

Nog een vraagje: hoeveel wedstrijden raad je een team met 23 spelers aan per week te spelen. Met week bedoel ik dan in echte tijd. Of hoeveel wedstrijden kan een nog niet getrainde speler per week aan?
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

Maarten123 wrote:Vraagje: Ik ben vandaag met 0-12 verloren, vriendschappelijk. :oops:
Plots is het moraal van de spelers heel ver naar beneden gegaan. Terwijl ik las dat wedstrijden spelen enkel goed is voor het moraal van de spelers die opgesteld staan, ook al verlies je met bijvoorbeeld 0-12 :oops:
Doe ik iets anders verkeerd? Wat brengt het moraal van de spelers naar beneden?
Moraal kan zakken op drie manieren :
-Op transferlijst zetten
-Niet opstellen bij matchen(of weinig)
-Trainer ontslaan.

12-0 verlies heeft alleen invloed op je fantevredenheid, en zeker niet op de moralen. :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Maarten123
Team President
Posts: 771
Joined: Mon Oct 03, 2005 12:37 pm
Location: Aarschot

Post by Maarten123 »

silverblast wrote:Trainer ontslaan.
Ik heb idd in men staff wat mensen ontslagen en nieuwe aangenomen. Had voor ik de tips gelezen had enkele goedkope en vooral zwakke stafleden aangenomen. Heb me daar nu van ontdaan. Dat zal dus de reden zijn. Dank u.
Marsu
Team Manager
Posts: 101
Joined: Sat Oct 08, 2005 2:16 pm

Post by Marsu »

Wat betekent 5 SB?
Hoevi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3718
Joined: Mon Nov 29, 2004 2:49 pm
Location: Soest, Nederland

Post by Hoevi »

5 substitutions..
dus de 5 wissels die je moet opstellen
JaPpEzZz
Team President
Posts: 588
Joined: Wed Aug 10, 2005 5:10 pm

Post by JaPpEzZz »

Ik heb een Privé vriendschappelijke beker opgericht. er hebben zich nu al 3 van de 4 ingeschreven, er is dus nog 1 plaatsje vrij :wink: , mn vraag is nu: is het mogelijk nog enkele managers uit te nodigen voor deze beker :?:
ImageImage
Image
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

Nee dit probleem heb ik ook (vaak) gehad...

Wat je nu best kan doen als je snel opnieuw een cup wilt doen is de cup annuleren

Hoe doe je dat,

Menu: -> Wedstrijd -> Vriendschappelijk -> Beker -> Annuleren
FC Laguna > Trying to manage it !
JaPpEzZz
Team President
Posts: 588
Joined: Wed Aug 10, 2005 5:10 pm

Post by JaPpEzZz »

Jammer :shock: Ga nog enkele dagen wachten, heb nog maar vandaag die beker gemaakt en heb een stuk of 8 personen uitgenodigd, lukt wel :wink:

Bedankt! :lol:
ImageImage
Image
Benjamin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7213
Joined: Fri Jul 29, 2005 9:02 am
Location: Peer, België
Contact:

Post by Benjamin »

Inderdaad, slim dat je meedere mensen hebt uitgenodigd.. Zo ben je 90% zeker dat je cup een succes word
FC Laguna > Trying to manage it !
fb2004
Team President
Posts: 511
Joined: Sat Aug 07, 2004 12:19 am
Location: Tongeren BE

Post by fb2004 »

silverblast wrote:
Maarten123 wrote:Vraagje: Ik ben vandaag met 0-12 verloren, vriendschappelijk. :oops:
Plots is het moraal van de spelers heel ver naar beneden gegaan. Terwijl ik las dat wedstrijden spelen enkel goed is voor het moraal van de spelers die opgesteld staan, ook al verlies je met bijvoorbeeld 0-12 :oops:
Doe ik iets anders verkeerd? Wat brengt het moraal van de spelers naar beneden?
Moraal kan zakken op drie manieren :
-Op transferlijst zetten
-Niet opstellen bij matchen(of weinig)
-Trainer ontslaan.

12-0 verlies heeft alleen invloed op je fantevredenheid, en zeker niet op de moralen. :wink:
Voor de volledigheid :
-een trainer ontslaan kan(*) je per keer 10 punten moraal doen verliezen en dit per spelers
-dit is eigenlijk hetzefde voor de andere stafleden.
Alles hangt af van de in welke termijn(*) van zijn lopend contract jij dit doet.
Er zijn ook voordelen aan verbonden, maar die moeten jullie zelf maar zoeken. Trouwens de meesten weten het ondertussen wel, door zovele topics hierover.
Seizoen 10: Vice-kampioen
Seizoen 9 : Vice-kampioen
Seizoen 8 : Alg. kampioen
Seizoen 6 : Alg. kampioen
Seizoen 5 : Alg. kampioen
dockseven
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2244
Joined: Sat Oct 02, 2004 2:22 pm

Post by dockseven »

Maarten123 wrote:Nog een vraagje: hoeveel wedstrijden raad je een team met 23 spelers aan per week te spelen. Met week bedoel ik dan in echte tijd. Of hoeveel wedstrijden kan een nog niet getrainde speler per week aan?

2 per dag zou mogelijk moeten zijn. maar zorg er wel voor dat er steeds anders spelers spelen
Marsu
Team Manager
Posts: 101
Joined: Sat Oct 08, 2005 2:16 pm

Post by Marsu »

Hoeveel kosten jullie tickets? de mijne 16 voor elk soort ticket in G.465.
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

Marsu wrote:Hoeveel kosten jullie tickets? de mijne 16 voor elk soort ticket in G.465.
Ik zou de ticketprijzen voor de Vr's en VrB's verlagen naar 12-13€. Dan zal je er meer aan verdienen. En de prijs bij competitien en bekerwedstrijden is afhankelijk van de grootte van je achterban. Ik zou SPMT downloaden, daar kan je dit berekenen. Zo doe ik het toch, en het klopt altijd. :)

http://spmt.sohosted.com/download.php
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”