Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by visje69 »

l0l0 wrote: Thu Dec 09, 2021 9:51 am kan iemand me uitleggen hoe je het beste de verhouding tussen thuis- en uit supporters bepaalt?
ik heb een stadion van 24000 met een achterban van 16000 dus het lijkt me logisch dat ik met mijn eigen achterban nooit het stadion ga kunnen vullen en dat ik dus altijd de verhouding 85-15 moet nemen of zie ik dat verkeerd?

bijkomende vraag: is de inkomstenverdeling van een thuismatch verbonden aan deze verhouding (als het 90-10 is, gaat er dan 10% van de ticketverkoop naar de uitploeg of speelt het percentage uit supporters daarin geen rol?)
Het % inkomsten is niet verbonden aan dit percentage, maar wel het aantal bezoekers.
Als de tegenstander meer supporters heeft dan jou (bv een team met 70k achterban) zet je de verdeling best in het voordeel van de tegenstander. Daardoor zal er meer volk in je stadion zitten en zal je dus zelf meer inkomsten hebben.
http://spinfo-tool.com/stadium --> Hier kan je de uitleg ook terugvinden.
Daar kan je trouwens ook berekeningen doen. Op die site kan je trouwens nog veel meer interessante berekeningen doen :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
l0l0
Fan
Posts: 4
Joined: Thu Dec 09, 2021 9:45 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by l0l0 »

visje69 wrote: Thu Dec 09, 2021 11:17 am
l0l0 wrote: Thu Dec 09, 2021 9:51 am kan iemand me uitleggen hoe je het beste de verhouding tussen thuis- en uit supporters bepaalt?
ik heb een stadion van 24000 met een achterban van 16000 dus het lijkt me logisch dat ik met mijn eigen achterban nooit het stadion ga kunnen vullen en dat ik dus altijd de verhouding 85-15 moet nemen of zie ik dat verkeerd?

bijkomende vraag: is de inkomstenverdeling van een thuismatch verbonden aan deze verhouding (als het 90-10 is, gaat er dan 10% van de ticketverkoop naar de uitploeg of speelt het percentage uit supporters daarin geen rol?)
Het % inkomsten is niet verbonden aan dit percentage, maar wel het aantal bezoekers.
Als de tegenstander meer supporters heeft dan jou (bv een team met 70k achterban) zet je de verdeling best in het voordeel van de tegenstander. Daardoor zal er meer volk in je stadion zitten en zal je dus zelf meer inkomsten hebben.
http://spinfo-tool.com/stadium --> Hier kan je de uitleg ook terugvinden.
Daar kan je trouwens ook berekeningen doen. Op die site kan je trouwens nog veel meer interessante berekeningen doen :)
Dus als ik het goed begrijp, meer supporters van de tegenstander toelaten betekent niet dat een groter deel van de totale inkomsten naar hen gaat? Er wordt gewoon gewerkt met een vast % op het totale aantal supporters ongeacht of dit thuis of uit supporters zijn?
Dan heeft het uitbreiden van je stadion naar een capaciteit die veel hoger ligt dan je eigen achterban alleen maar nut als je weet dat je vaak gaat spelen tegen ploegen die een veel grotere achterban hebben dan de jouwe?
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by visje69 »

l0l0 wrote: Thu Dec 09, 2021 2:28 pm
visje69 wrote: Thu Dec 09, 2021 11:17 am
l0l0 wrote: Thu Dec 09, 2021 9:51 am kan iemand me uitleggen hoe je het beste de verhouding tussen thuis- en uit supporters bepaalt?
ik heb een stadion van 24000 met een achterban van 16000 dus het lijkt me logisch dat ik met mijn eigen achterban nooit het stadion ga kunnen vullen en dat ik dus altijd de verhouding 85-15 moet nemen of zie ik dat verkeerd?

bijkomende vraag: is de inkomstenverdeling van een thuismatch verbonden aan deze verhouding (als het 90-10 is, gaat er dan 10% van de ticketverkoop naar de uitploeg of speelt het percentage uit supporters daarin geen rol?)
Het % inkomsten is niet verbonden aan dit percentage, maar wel het aantal bezoekers.
Als de tegenstander meer supporters heeft dan jou (bv een team met 70k achterban) zet je de verdeling best in het voordeel van de tegenstander. Daardoor zal er meer volk in je stadion zitten en zal je dus zelf meer inkomsten hebben.
http://spinfo-tool.com/stadium --> Hier kan je de uitleg ook terugvinden.
Daar kan je trouwens ook berekeningen doen. Op die site kan je trouwens nog veel meer interessante berekeningen doen :)
Dus als ik het goed begrijp, meer supporters van de tegenstander toelaten betekent niet dat een groter deel van de totale inkomsten naar hen gaat? Er wordt gewoon gewerkt met een vast % op het totale aantal supporters ongeacht of dit thuis of uit supporters zijn?
Dan heeft het uitbreiden van je stadion naar een capaciteit die veel hoger ligt dan je eigen achterban alleen maar nut als je weet dat je vaak gaat spelen tegen ploegen die een veel grotere achterban hebben dan de jouwe?
Lijkt me een juiste gevolgtrekking. Je kan op spinfo berekenen hoeveel supporters je zal hebben bij bepaalde situaties. Daar kan je dan uit afleiden hoeveel plaatsen je in je stadion moet hebben. Veel managers nemen pakweg 20k meer dan hun achterban. Anderen kiezen er dan weer voor om een kleiner stadion te hebben dat altijd vol zit en de ticketprijs erop af te stemmen. Dat is een eigen keuze.
Sowieso moet je een uitbreiding van je stadion op lange termijn bekijken. Ik zelf heb in een periode dat ik veel geld had ineens 40k plekken bijgezet om gewapend te zijn voor de toekomst. Ik heb momenteel 73k achterban en het max aantal supporters dat ik al eens had was 116k in de beker maar in competitie max +-100k. Dus je ziet, pakweg 20-30k meer dan je achterban is zeker ruim genoeg in 99% van de gevallen.

Maar dus inderdaad, de inkomsten worden altijd met dezelfde verdeelsleutel verdeed, ongeacht % thuis en uit supporters. Maar door het % aan te passen, heb je soms meer supporters. Dat heeft echter enkel zin als je denkt dat jij die 95% niet zal kunnen vullen met je eigen achterban :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
l0l0
Fan
Posts: 4
Joined: Thu Dec 09, 2021 9:45 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by l0l0 »

zouden jullie eens naar mijn ploeg kunnen kijken en me wat advies geven over mijn transferbeleid?
tot nu toe heb ik altijd geprobeerd om 2 soorten transfers te doen:
1) goedkope 30+ spelers die ik eigenlijk alleen gebruik in friendlies. Deze staan volledig op winstpremie.
Het idee erachter is dat friendlies me daarmee eigenlijk nauwelijks iets kosten en dus een mooie bron van extra inkomsten zijn, ze mijn teammoreel en fanbase omhoog duwen en tegelijkertijd ook mijn hele jonge spelers (die ik in de competitie nog niet kan opstellen of hoogstens op de bank kan zetten) de mogelijkheid geven om veel ervaring op te doen. Omdat de meeste van die oudere spelers ook nog eens redelijk goed presteren, heb ik niet bij voorbaat al mijn friendlies verloren en met wat geluk kan ik zelfs af en toe een tornooi winnen (kassa kassa).
2) jeugdspelers van max 20 jaar oud met een max agressie van 80% en een verborgen skill van minstens 80 (natuurlijk heb ik ze liever minder agressief en met een hogere vb skill maar dat lukt me niet altijd).

Ik heb nl. de bedoeling om een volledige basisploeg te maken met spelers die allemaal deze kenmerken hebben, zodoende minstens een rating van 66 halen én max 22-23 jaar zijn, en die ploeg vervolgens ook samen te houden om dan hogerop te gaan spelen. Ik denk dat ik daarin tot nu toe ook wel geslaagd ben/zal slagen als de nog niet voltrainde spelers eenmaal voltraind zijn.

De reden waarom ik jullie advies vraag is dat ik nu een beetje op een kantelpunt sta. Zoals jullie zien, zijn er immers nog minstens 2 en eigenlijk 3 posities die nog niet ingevuld zijn volgens mijn criteria; CB,CM (speler Salleh ziet er wel goed uit) en CF. Als ik rondkijk, zie ik dat die posities echt bakken geld kosten en ik heb niet voldoende geld om ze alle 3 tegelijk op korte termijn op te lossen.

Ik zie 2 opties:

1) ik hou mijn lijn aan en probeer toch de nodige transfers te doen (welke posities zou ik dan best eerst invullen)?
2) op het einde van dit seizoen verkoop ik al mijn jonge topspelers en herbegin ik van 0

Wat zouden jullie me aanraden?
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by visje69 »

l0l0 wrote: Tue Dec 14, 2021 7:23 pm zouden jullie eens naar mijn ploeg kunnen kijken en me wat advies geven over mijn transferbeleid?
tot nu toe heb ik altijd geprobeerd om 2 soorten transfers te doen:
1) goedkope 30+ spelers die ik eigenlijk alleen gebruik in friendlies. Deze staan volledig op winstpremie.
Het idee erachter is dat friendlies me daarmee eigenlijk nauwelijks iets kosten en dus een mooie bron van extra inkomsten zijn, ze mijn teammoreel en fanbase omhoog duwen en tegelijkertijd ook mijn hele jonge spelers (die ik in de competitie nog niet kan opstellen of hoogstens op de bank kan zetten) de mogelijkheid geven om veel ervaring op te doen. Omdat de meeste van die oudere spelers ook nog eens redelijk goed presteren, heb ik niet bij voorbaat al mijn friendlies verloren en met wat geluk kan ik zelfs af en toe een tornooi winnen (kassa kassa).
2) jeugdspelers van max 20 jaar oud met een max agressie van 80% en een verborgen skill van minstens 80 (natuurlijk heb ik ze liever minder agressief en met een hogere vb skill maar dat lukt me niet altijd).

Ik heb nl. de bedoeling om een volledige basisploeg te maken met spelers die allemaal deze kenmerken hebben, zodoende minstens een rating van 66 halen én max 22-23 jaar zijn, en die ploeg vervolgens ook samen te houden om dan hogerop te gaan spelen. Ik denk dat ik daarin tot nu toe ook wel geslaagd ben/zal slagen als de nog niet voltrainde spelers eenmaal voltraind zijn.

De reden waarom ik jullie advies vraag is dat ik nu een beetje op een kantelpunt sta. Zoals jullie zien, zijn er immers nog minstens 2 en eigenlijk 3 posities die nog niet ingevuld zijn volgens mijn criteria; CB,CM (speler Salleh ziet er wel goed uit) en CF. Als ik rondkijk, zie ik dat die posities echt bakken geld kosten en ik heb niet voldoende geld om ze alle 3 tegelijk op korte termijn op te lossen.

Ik zie 2 opties:

1) ik hou mijn lijn aan en probeer toch de nodige transfers te doen (welke posities zou ik dan best eerst invullen)?
2) op het einde van dit seizoen verkoop ik al mijn jonge topspelers en herbegin ik van 0

Wat zouden jullie me aanraden?
Stuur me ff een pbtje ingame, ik stuur je dan wat interessante info door :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by mr charlie »

l0l0 wrote: Tue Dec 14, 2021 7:23 pm zouden jullie eens naar mijn ploeg kunnen kijken en me wat advies geven over mijn transferbeleid?
tot nu toe heb ik altijd geprobeerd om 2 soorten transfers te doen:
1) goedkope 30+ spelers die ik eigenlijk alleen gebruik in friendlies. Deze staan volledig op winstpremie.
Het idee erachter is dat friendlies me daarmee eigenlijk nauwelijks iets kosten en dus een mooie bron van extra inkomsten zijn, ze mijn teammoreel en fanbase omhoog duwen en tegelijkertijd ook mijn hele jonge spelers (die ik in de competitie nog niet kan opstellen of hoogstens op de bank kan zetten) de mogelijkheid geven om veel ervaring op te doen. Omdat de meeste van die oudere spelers ook nog eens redelijk goed presteren, heb ik niet bij voorbaat al mijn friendlies verloren en met wat geluk kan ik zelfs af en toe een tornooi winnen (kassa kassa).
2) jeugdspelers van max 20 jaar oud met een max agressie van 80% en een verborgen skill van minstens 80 (natuurlijk heb ik ze liever minder agressief en met een hogere vb skill maar dat lukt me niet altijd).

Ik heb nl. de bedoeling om een volledige basisploeg te maken met spelers die allemaal deze kenmerken hebben, zodoende minstens een rating van 66 halen én max 22-23 jaar zijn, en die ploeg vervolgens ook samen te houden om dan hogerop te gaan spelen. Ik denk dat ik daarin tot nu toe ook wel geslaagd ben/zal slagen als de nog niet voltrainde spelers eenmaal voltraind zijn.

De reden waarom ik jullie advies vraag is dat ik nu een beetje op een kantelpunt sta. Zoals jullie zien, zijn er immers nog minstens 2 en eigenlijk 3 posities die nog niet ingevuld zijn volgens mijn criteria; CB,CM (speler Salleh ziet er wel goed uit) en CF. Als ik rondkijk, zie ik dat die posities echt bakken geld kosten en ik heb niet voldoende geld om ze alle 3 tegelijk op korte termijn op te lossen.

Ik zie 2 opties:

1) ik hou mijn lijn aan en probeer toch de nodige transfers te doen (welke posities zou ik dan best eerst invullen)?
2) op het einde van dit seizoen verkoop ik al mijn jonge topspelers en herbegin ik van 0

Wat zouden jullie me aanraden?
Eerst en vooral iets belangrijk, er is een probleem met je agressie, max 80 is niet goed.
Lees eerst eens het artikel op dit forum over agressie, super belangrijk voor je je ploeg kan samenstellen.
viewtopic.php?f=32&t=156194
vragen hierover zeker stellen! Dit gaat je goed vooruit helpen in je groei naar een goede ploeg.
Als voorbeelden, kijk eens naar ploegen zoals: Traxtorm Hardcore, El Pandos Brutos, …. Allemaal super ploegen met een andere agressieaanpak (ifv budget)
Gezien je nu in F zit is het nu nog de moment om hier rustig naar over te schakelen.

Het idee van een jonge ploeg te bouwen en dan te groeien is prima, doe ik ook in mijn huidige fase.

Persoonlijk zou ik die oude spelers langzaam vervangen door jeugdspelers die je kan kopen en opleiden.
Je zal meer vr(B) verliezen, maar je kan normaal meer winst maken door het opleiden van jeugdspelers.
Als je even in F/G blijft om dit op te bouwen en je je L wedstrijden voldoende kan winnen zonder over te gaan kan je je fanbase stuwen en je fantevredenheid voldoende hoog zetten.
Speel al je simulaties (en zoveel mogelijk thuis) ifv ervaring van je jeugdspelers.
Zijn die jgdspelers niet voor je eigen ploeg kan je ze door deze ervaring toch met extra winst verkopen.
Zodra je je ploeg ongeveer bij elkaar zou hebben maar je je weg naar boven.
Maar met die oude knarren ben je niet zoveel (behalve vrB) in zo’n senario van opbouw en zoeken naar goede spelers.
Je hebt dan meer aan extra plaatsen voor opleiding, want een goedkopere jspeler die een topper wordt in jouw agressierange is een mega bonus.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by ward1995 »

Wat is de snelste manier om je TS te laten stijgen? Momenteel probeer ik alle simulaties in te plannen met vriendschappelijke wedstrijden.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by mr charlie »

ward1995 wrote: Thu Feb 10, 2022 11:47 am Wat is de snelste manier om je TS te laten stijgen? Momenteel probeer ik alle simulaties in te plannen met vriendschappelijke wedstrijden.
dat is het enige, behalve L en B wedstrijden winnen, maar dat is vaak in tegenstijd met een lage TS.


Teamspirit
Stijgen
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,5%)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+0,5%) - hier is wat twijfel over
- Bekermatchen (+2% bij winst, +1% bij gelijk of verlies)
- Competitiematchen (+2% bij winst, +1% bij gelijkspel en 0.5% bij verlies)

Dalen
- Inkomende (betalend + gratis) transfers (-5%)
- Uitgaande (betalende + gratis) transfers (-5%)
- Als de kwaliteit van het veld minder dan 60% is daalt de teamspirit van een ploeg(Hoeveel?)
- Bij de simulatie van het nieuwe seizoen op zaterdag om 4u (-10% van de huidige waarde)

Blijft gelijk
- bij ontslag van spelers en/of stafleden
- bij bijkomen van een nieuwe jeugdspeler
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Nike102
Coach
Posts: 38
Joined: Thu Feb 28, 2013 9:53 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Nike102 »

Ik weet nog steeds niet goed wat de invloed van de speelstijl is. gewoon altijd 100%? of in functie van de opstelling.
m.a.w. gaat 541 verdedigendemuur 0%stijl nog meer gelijkspel opleveren dan 541 verdedigendemuur 100%stijl. (wat misschien 1-0 winst geeft??)

Ook is voor mij onduidelijk of offensief en defensieve orders iets toevoegen. En is dit afhankelijk van welke formatie je kiest?
Ik kies nu voor elke 'normaal' speler altijd 'offensief' ... bij 541 en bij 352 etc ...



Veel ineens, maar elke tip is welkom :D ik heb de ambitie om volgend seizoen kampioen te worden in C en dan rustig in B mee te draaien (misschien met wilde plannen). En dan toch een toekomstplannetje te maken voor ooit de A te doen.

Mvg.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by visje69 »

Nike102 wrote: Tue Mar 01, 2022 4:57 pm Ik weet nog steeds niet goed wat de invloed van de speelstijl is. gewoon altijd 100%? of in functie van de opstelling.
m.a.w. gaat 541 verdedigendemuur 0%stijl nog meer gelijkspel opleveren dan 541 verdedigendemuur 100%stijl. (wat misschien 1-0 winst geeft??)

Ook is voor mij onduidelijk of offensief en defensieve orders iets toevoegen. En is dit afhankelijk van welke formatie je kiest?
Ik kies nu voor elke 'normaal' speler altijd 'offensief' ... bij 541 en bij 352 etc ...



Veel ineens, maar elke tip is welkom :D ik heb de ambitie om volgend seizoen kampioen te worden in C en dan rustig in B mee te draaien (misschien met wilde plannen). En dan toch een toekomstplannetje te maken voor ooit de A te doen.

Mvg.
Als je de FAQ even doorneemt, zie je welke linie geboost wordt door je tactiek. Dan kan je daar dus uit afleiden welk effect offensief en defensief kunnen hebben. Hoe meer spelers in de gebooste linie, hoe beter ;)

Daarnaast zit je ruwweg goed qua stijl. Hogere stijl leidt tot meer kansen en dus meer mogelijkheden tot goals
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by remedy73 »

Stijl hoeft niet in harmonie van je tactiek te zijn. Met stijl geef je enkel aan hoe groot je de gelijkspelmarge wilt hebben. Met 100% stijl is de gelijkspelmarge klein en is de kans op winst en verlies dus groter (meer doelpunten). Met 0% stijl vallen er minder doelpunten en is de gelijkspelmarge wat groter.

Mijn inziens is elke instelling tussen deze 0% en 100% nonsens. Dus je speelt óf vol voor de winst (stijl 100%) óf vol voor een gelijkspel (stijl 0%).
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by visje69 »

Welke manager was het alweer die hier logo's maakt voor andere managers?
Manager Lions94 van team FC Lions vroeg op het tjechische forum voor een logo voor z'n team, maar daar reageerde niemand sinds 2016, dus misschien kunnen wij hem verder helpen? :wink:

EDIT: Cancel that, gevonden via de zoekfunctie, ward1995 :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Tomverveld
Team President
Posts: 583
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Tomverveld »

Hi
Dat is manager WGEJB met team sporting Belgica.
Nederlandse manager
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by visje69 »

Tomverveld wrote: Thu Mar 03, 2022 9:53 am Hi
Dat is manager WGEJB met team sporting Belgica.
Nederlandse manager
Klopt, dat is dus ward1995 op dit forum. Had hem al een berichtje gestuurd. Bedankt!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by ward1995 »

visje69 wrote: Thu Mar 03, 2022 9:41 am Welke manager was het alweer die hier logo's maakt voor andere managers?
Manager Lions94 van team FC Lions vroeg op het tjechische forum voor een logo voor z'n team, maar daar reageerde niemand sinds 2016, dus misschien kunnen wij hem verder helpen? :wink:

EDIT: Cancel that, gevonden via de zoekfunctie, ward1995 :)
Yes, heb een berichtje gekregen. Ik ga hem wel even helpen wanneer ik wat tijd heb.
Alleen weet ik niet of hij 'legit' is met zijn team. Er is namelijk een manager (of dat denk ik toch) die veel teams aanmaakt en steeds vraagt of ik een logo zou kunnen maken en zijn naam is ook steeds iets met 94 achteraan. Heb hem al veelvuldig logo's zitten maken. Maar verwijderd zijn team dan steeds of begint opnieuw. Ik help graag medespelers, om zo de speelbeleving te verbeteren. Maar ga uiteraard niet elke week een nieuw logo maken voor 1 iemand, wanneer hij niet wil gaan voor 1 specifiek team.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”