Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Kangaroo
Assistant Manager
Posts: 73
Joined: Fri Jul 03, 2009 10:41 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Kangaroo »

Cool. Okee, bedankt man.
Doel in seizoen 35: Kampioen worden in G 258
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

Kangaroo wrote:Goeiemiddag,

Ik heb een paar vraagjes.

Ten eerste: Hoe kun je zien wat de hoofdskills zijn? Mij werd altijd verteld dat die dikgedrukt zijn, maar de skills zijn allemaal dikgedrukt en het percentage alleen als ze voltraind zijn.

Ten tweede: Is het derde jeugdcentrum ook beter in kwaliteit of alleen in kwantiteit?

En m'n laatste vraag: Telt de agressie van de speler die de hoogste agressie binnen de wedstrijdselectie heeft of van de agressiefste speler in het veld?

Groetjes Tabe.
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Zoals gezegd zijn de hoofdskills de onderste 2 skills. Bvb mijn GK zijn hoofdskills zijn reflex en meevoetballen, de woorden reflex en meevoetballen staan in het vet.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Noppp »

wel een aardige keeper trouwens! :D

Ten tweede: Is het derde jeugdcentrum ook beter in kwaliteit of alleen in kwantiteit?
Bij een maximaal uitgebouwd jeugdcentrum (ultramodern) heb je om de ongeveer 20 dagen de kans dat je een jeugdspeler krijgt die geschikt is voor je eerste elftal.

uit de FAQ:

§ Jeugdcentrum

Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De 3 jeugdcentra kosten allemaal 500 000 € om het te bouwen. En wekelijks betaalt u nog onderhoudskosten, respectievelijk 5 000, 10 000 en 20 000 €. De tijd die er verstrijkt vooraleer u een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijgt u een bericht in verband met uw jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of uw speler goed genoeg is bevonden om bij uw kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.
De kans om een jeugdspeler te krijgen, is afhankelijk van uw jeugdcoördinator. Hoe beter uw jeugdcoördinator, hoe groter de kans dat een jeugdspeler goed genoeg bevonden zal worden.

Ook al zit u aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan u altijd een speler uit uw jeugdcentrum krijgen.
Ook als u aan het verbouwen bent aan uw jeugdcentrum kan u nog steeds jeugdspelers ontvangen. Dit uiteraard in periodes volgens het huidige jeugdcentrum.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

@ iedereen (vooral de beginnende managers): Het is ten zeerste aan te raden om je jeugdcentrum volledig uit te bouwen! In begin is het een grote investering maar je zal hier veel geld uit halen eens je jeugdcentrum volledig is uitgebouwd. Zie wel dat de rating van jeugdcoördinator steeds zo hoog mogelijk is, liefst steeds 100%. Per jeugdspeler zit je toch al snel aan 1-1,5M gemiddeld, en je betaald maar 1,5M om het volledig uit te bouwen dus zeker doen! :)

@ Noppp: Thanks, had gewoon de bovenste speler uit mijn lijst genomen hoor :P
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Kowalskii
Team President
Posts: 825
Joined: Fri Jan 15, 2010 5:07 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Kowalskii »

Hoeveel mag je in het rood gaan en hoelang mag je in het rood staan?
Kan je bv 1 maand met -1 mil staan?
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by yockr »

Kowalskii wrote:Hoeveel mag je in het rood gaan en hoelang mag je in het rood staan?
Kan je bv 1 maand met -1 mil staan?
Als je gedurende 1 week -2M of meer schulden hebt, dan wordt je team geschrapt.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Kowalskii
Team President
Posts: 825
Joined: Fri Jan 15, 2010 5:07 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Kowalskii »

yockr wrote:
Kowalskii wrote:Hoeveel mag je in het rood gaan en hoelang mag je in het rood staan?
Kan je bv 1 maand met -1 mil staan?
Als je gedurende 1 week -2M of meer schulden hebt, dan wordt je team geschrapt.
Dus als je 1.8mil aan schulden hebt wordt je team niet geschrapt?
chill dn
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

Kowalskii wrote:
yockr wrote:
Kowalskii wrote:Hoeveel mag je in het rood gaan en hoelang mag je in het rood staan?
Kan je bv 1 maand met -1 mil staan?
Als je gedurende 1 week -2M of meer schulden hebt, dan wordt je team geschrapt.
Dus als je 1.8mil aan schulden hebt wordt je team niet geschrapt?
chill dn
Maar dan zou ik toch al wel serieus oppassen, een week is zo voorbij hé :). Zorg gewoon dat je niet onder die -2M komt ;)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Kowalskii
Team President
Posts: 825
Joined: Fri Jan 15, 2010 5:07 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Kowalskii »

B e n wrote: Maar dan zou ik toch al wel serieus oppassen, een week is zo voorbij hé :). Zorg gewoon dat je niet onder die -2M komt ;)
Nee maar ik ben wat aan het handelen nu en heb jusit in men stadion geinvesteerd dus heb ik nog mr +500k over op bank. En en toch ng vn plan wat aankoopjes te doen dus ikg a wss tot -1mil max gaan ofzo dusja
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
Kowalskii
Team President
Posts: 825
Joined: Fri Jan 15, 2010 5:07 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by Kowalskii »

In het FAQ las ik dat parking 33% v/h aantal plaatsen moet zijn.
Nuja zelf ben ik nog niet zolang bezig en het stadion dat ik kreeg heeft 6500 parking plaatsen (voor momenteel) 5000 zitplaatsen, heb er nu 3000 laten bijbouwen ( nog 25 dagen fzo). Heeft dit nadelige invloed op mijn ticketverkoop dat de parking te groot is? Hopelijk niet ?
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by yockr »

Kowalskii wrote: Nee maar ik ben wat aan het handelen nu en heb jusit in men stadion geinvesteerd dus heb ik nog mr +500k over op bank. En en toch ng vn plan wat aankoopjes te doen dus ikg a wss tot -1mil max gaan ofzo dusja
Hou er wel rekening mee dat als je een negatief budget hebt, je geen spelercontracten kunt verlengen en geen nieuwe boden kunt uitbrengen.
Kowalskii wrote:In het FAQ las ik dat parking 33% v/h aantal plaatsen moet zijn.
Nuja zelf ben ik nog niet zolang bezig en het stadion dat ik kreeg heeft 6500 parking plaatsen (voor momenteel) 5000 zitplaatsen, heb er nu 3000 laten bijbouwen ( nog 25 dagen fzo). Heeft dit nadelige invloed op mijn ticketverkoop dat de parking te groot is? Hopelijk niet ?
Nee, alleen de kosten bij een thuiswedstrijd zullen iets hoger liggen dan nodig.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

Kowalskii wrote:In het FAQ las ik dat parking 33% v/h aantal plaatsen moet zijn.
Nuja zelf ben ik nog niet zolang bezig en het stadion dat ik kreeg heeft 6500 parking plaatsen (voor momenteel) 5000 zitplaatsen, heb er nu 3000 laten bijbouwen ( nog 25 dagen fzo). Heeft dit nadelige invloed op mijn ticketverkoop dat de parking te groot is? Hopelijk niet ?
Als het te groot is zal het geen gevolgen hebben, enkel dat je teveel geld hebt uitgegeven ;). Als je parking te klein is zullen er ook minder toeschouwers kunnen komen. Vbtje:

Stadion 10 000 en parking 2 000 => er kunnen maximum 6 000 toeschouwers komen

In dit voorbeeld heb je dus een parking van minimum 3 333 plaatsen nodig.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

yockr wrote:
Kowalskii wrote: Nee maar ik ben wat aan het handelen nu en heb jusit in men stadion geinvesteerd dus heb ik nog mr +500k over op bank. En en toch ng vn plan wat aankoopjes te doen dus ikg a wss tot -1mil max gaan ofzo dusja
Hou er wel rekening mee dat als je een negatief budget hebt, je geen spelercontracten kunt verlengen en geen nieuwe boden kunt uitbrengen.
Kowalskii wrote:In het FAQ las ik dat parking 33% v/h aantal plaatsen moet zijn.
Nuja zelf ben ik nog niet zolang bezig en het stadion dat ik kreeg heeft 6500 parking plaatsen (voor momenteel) 5000 zitplaatsen, heb er nu 3000 laten bijbouwen ( nog 25 dagen fzo). Heeft dit nadelige invloed op mijn ticketverkoop dat de parking te groot is? Hopelijk niet ?
Nee, alleen de kosten bij een thuiswedstrijd zullen iets hoger liggen dan nodig.
Wist ik niet, weeral bijgeleerd :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by raoulio »

B e n wrote:
@ Noppp: Thanks, had gewoon de bovenste speler uit mijn lijst genomen hoor :P

25 jaar en al 100% ervaring :shock: Doe je leuk!
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by B e n »

raoulio wrote:
B e n wrote:
@ Noppp: Thanks, had gewoon de bovenste speler uit mijn lijst genomen hoor :P

25 jaar en al 100% ervaring :shock: Doe je leuk!
Heb hem gekocht op zijn 24 met 96 of 97 ervaring, moest dus niet veel doen om het op 100 te krijgen :lol:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”