Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

bastaard
Team President
Posts: 937
Joined: Sun May 22, 2005 10:00 pm
Location: Hengel'O
Contact:

Post by bastaard »

Ja of nu al doen want dan stijgt je loonlast wel maar spelers die nog niet gemaxed zijn zullen niet zoveel vragen als spelers die een veel hogere GK hebben. Ik heb jeugdspelers hun contracten open gebroken net op het moment dat ze 65% GK hebben. Dan vragen ze nl nog niet zoveel, maar dan moeten ze wel heel goed gaan worden is dan mijn gok
http://www.youtube.com/watch?v=5s-FZDqoPdM

S19: 16 F189
S18: 16 E63
S17: 16 D21
S16: 16 C7
S15: 10 C7 (Alles verkocht)
S14: 1 D21
S13: 11 C7
S12: 3 C7
S11: 2 D21
S10: 5 D21
S09: 2 E62
S08: 1 F184
S07: 4 F184
S06: 3 F 184
S05: 14 F 184
AppiedeKikker
Team President
Posts: 679
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:37 pm
Location: Heerenveen

Post by AppiedeKikker »

Hoe hoog ligt het prijzen geld voor een topscoorder in de E divisie?
The Iceman
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3056
Joined: Mon Jul 05, 2004 3:40 pm
Location: Vilvoorde(kassei)

Post by The Iceman »

AppiedeKikker wrote:Hoe hoog ligt het prijzen geld voor een topscoorder in de E divisie?
0 euro ,er is geen prijzengeld voor de topscoorder en een schoentje in zijn profiel.
Image
RSCA: te groot voor België, soms niet groot genoeg voor Europa
driesgillis
Coach
Posts: 25
Joined: Wed Sep 07, 2005 3:23 pm

Post by driesgillis »

Bij een stadionuitbreiding, krijg je dan een extra plaats voor een reclamebord??? Ik bedoel wel natuurlijk bij een uitbreiding van de capaciteit.
Dikke kop for ever
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Post by rpg_gamer »

driesgillis wrote:Bij een stadionuitbreiding, krijg je dan een extra plaats voor een reclamebord??? Ik bedoel wel natuurlijk bij een uitbreiding van de capaciteit.
Ja.
pelsen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1611
Joined: Tue Jul 20, 2004 8:48 pm
Location: Betekom

Post by pelsen »

driesgillis wrote:Bij een stadionuitbreiding, krijg je dan een extra plaats voor een reclamebord??? Ik bedoel wel natuurlijk bij een uitbreiding van de capaciteit.
Niet altijd, maar neem dit http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... highlight= misschien eens rustig door, 't bevat wat nuttige info.
feyenoordie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2995
Joined: Sat Mar 05, 2005 12:57 pm

Post by feyenoordie »

Normaal daalt een personeelslid met 2 tot 5% maar mijn tereinverzorger daalde in 1 keer met 12%, is toch niet normaal zeg. :?
daanvhw
Team President
Posts: 608
Joined: Wed Apr 27, 2005 1:28 pm

Post by daanvhw »

krijgen spelers morgen bij de sim van 4u fitheid bij voor of na de competitie match.

maw: k heb n (a)speler die terugkomt uit blessure, met 81% fitheid, stel ik deze dus best op of niet?
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

daanvhw wrote:krijgen spelers morgen bij de sim van 4u fitheid bij voor of na de competitie match.

maw: k heb n (a)speler die terugkomt uit blessure, met 81% fitheid, stel ik deze dus best op of niet?
Deze stel je best niet op. Want hij zal met een fitheid van 81% aan de wedstrijd beginnen. De fitheid komt er dus NA de wedstrijden bij.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
daanvhw
Team President
Posts: 608
Joined: Wed Apr 27, 2005 1:28 pm

Post by daanvhw »

krcgenk wrote:
daanvhw wrote:krijgen spelers morgen bij de sim van 4u fitheid bij voor of na de competitie match.

maw: k heb n (a)speler die terugkomt uit blessure, met 81% fitheid, stel ik deze dus best op of niet?
Deze stel je best niet op. Want hij zal met een fitheid van 81% aan de wedstrijd beginnen. De fitheid komt er dus NA de wedstrijden bij.
ok, thx voor het vlugge antwoord 8)
edit: en nu is de vraagjestopic ook nog eens ge-upt :wink:
Daan.//
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4451
Joined: Wed Mar 16, 2005 6:55 pm
Location: Rillaar

Post by Daan.// »

feyenoordie wrote:Normaal daalt een personeelslid met 2 tot 5% maar mijn tereinverzorger daalde in 1 keer met 12%, is toch niet normaal zeg. :?
jawel hoor, hij kan zelfs 15% zakken...
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Pattrick
Coach
Posts: 44
Joined: Tue Feb 08, 2005 2:48 pm

Post by Pattrick »

Ik heb een probleem met mijn beste speler, een 85% CM. Ik heb hem een contract voor 3 jaar aangeboden met een salaris van 8250 per week, een auto, een huis en een tekenpremie van 50.000. Volgens SPMT is dit al veel te veel, maar toch neemt Pietje het contract niet aan...

Is het zo dat SPMT hier fout zit, of kan het zijn dat deze speler gewoon mijn team wil verlaten en hogerop wil?
Pattrick, eigenaar van het team dat ieder seizoen derde wordt!
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

Pattrick wrote:Ik heb een probleem met mijn beste speler, een 85% CM. Ik heb hem een contract voor 3 jaar aangeboden met een salaris van 8250 per week, een auto, een huis en een tekenpremie van 50.000. Volgens SPMT is dit al veel te veel, maar toch neemt Pietje het contract niet aan...

Is het zo dat SPMT hier fout zit, of kan het zijn dat deze speler gewoon mijn team wil verlaten en hogerop wil?
* Spelers zullen vanaf nu geen contract meer aanvaarden dat slechter is dan hun huidige.
De looneisen van de spelers zijn nu aangepast, heel goede spelers zullen nu veel meer loon verwachten. Om je een idee te geven vind je hieronder en lijstje van globale ratings en het verwachte loon per wedstrijd.

60 -- € 700
70 -- € 2 000
75 -- € 3 500
80 -- € 6 000
85 -- € 10 500
90 -- € 18 000

Dit zijn natuurlijk maar benaderingen, het is bovendien belangrijk te weten dat delooneisen onafhankelijk zijn van een speler zijn moraal.
je zal dus rond de 10500 moeten bieden ... en probeer eerst zonder auto/huis e.d.
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Pattrick
Coach
Posts: 44
Joined: Tue Feb 08, 2005 2:48 pm

Post by Pattrick »

Dat verklaart het natuurlijk. Ik vraag me dan wel af waarom €8500 zonder winstpremie en zonder auto/huis genoeg zou moeten zijn volgens SPMT.
Pattrick, eigenaar van het team dat ieder seizoen derde wordt!
Peja
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4383
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:58 am
Location: Genk (Belgium)

Post by Peja »

Pattrick wrote:Dat verklaart het natuurlijk. Ik vraag me dan wel af waarom €8500 zonder winstpremie en zonder auto/huis genoeg zou moeten zijn volgens SPMT.
Was de moraal juist ingevuld? En de rest ook allemaal? Want normaal zit SPMT wel redelijk juist...
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”