Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Post by matt »

ja en 100% zeker niet op z'n normale plaats :wink:
maxyboy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1721
Joined: Tue Feb 15, 2005 8:46 pm
Location: Regio Leuven, Belgium

Post by maxyboy »

Dr was zo nen topic van 16M voor jeugdspelers, maar waar vind je die overzichten?


PS: is er ook een overzicht van ploegen die gestopt zijn?
Manager ofF.C. De Latinos
maxyboy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1721
Joined: Tue Feb 15, 2005 8:46 pm
Location: Regio Leuven, Belgium

Post by maxyboy »

maxyboy wrote:Dr was zo nen topic van 16M voor jeugdspelers, maar waar vind je die overzichten?


PS: is er ook een overzicht van ploegen die gestopt zijn?
ok dat overzicht hebk al gevonden, maar iemand een antwoord op mn 2de vraag?
Manager ofF.C. De Latinos
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

maxyboy wrote: PS: is er ook een overzicht van ploegen die gestopt zijn?

Nee. Is ook niet echt nodig.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
maxyboy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1721
Joined: Tue Feb 15, 2005 8:46 pm
Location: Regio Leuven, Belgium

Post by maxyboy »

krcgenk wrote:
maxyboy wrote: PS: is er ook een overzicht van ploegen die gestopt zijn?

Nee. Is ook niet echt nodig.
nee, eigenlijk niet, maar ik was spelers van nieuwe nationaliteiten aant zoeken en als je FC teams ziet is die net FC team zijn geworden is dat niet moeilijk h
Manager ofF.C. De Latinos
FCB fan
Assistant Manager
Posts: 70
Joined: Thu Dec 30, 2004 9:02 pm

Post by FCB fan »

Yow,ik zou graag eens jullie mening willen,volgend seizoen speel ik in D.8 en mijn doelstelling is om kampioen te worden :!: Nu wil ik eens van jullie horen of me dit kan lukken of niet :?:
TEAM:BleuArmy

seizoen 1:niet meegedaan
seizoen 2:niet meegedaan
seizoen 3:15e F.66
seizoen 4:1ste F.66
seizoen 5:2de E.22
seizoen 6:doelstelling kampioen D.8
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

FCB fan wrote:Yow,ik zou graag eens jullie mening willen,volgend seizoen speel ik in D.8 en mijn doelstelling is om kampioen te worden :!: Nu wil ik eens van jullie horen of me dit kan lukken of niet :?:
je kan het mss wel halen, maar er zitten een paar zeer sterke tegenstanders bij.
Je degradeurs uit C zijn een FC team en The tigers, dus dat fc team mag geen bedreiging vormen, en die tigers zijn ongeveer even sterk als de andere in D.

Dus je zal moeten vechten voor elk puntje, maar is een mogelijkheid dat je kampioen speelt.
Zeker je Ts hoog houden, en elke competitievijand goed bestuderen qua tactiek en opstelling zodat je zelf een goeie opstelling kan vormen ertegen.

alvast veel succes toegewenst!
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
FCB fan
Assistant Manager
Posts: 70
Joined: Thu Dec 30, 2004 9:02 pm

Post by FCB fan »

silverblast wrote:
FCB fan wrote:Yow,ik zou graag eens jullie mening willen,volgend seizoen speel ik in D.8 en mijn doelstelling is om kampioen te worden :!: Nu wil ik eens van jullie horen of me dit kan lukken of niet :?:
je kan het mss wel halen, maar er zitten een paar zeer sterke tegenstanders bij.
Je degradeurs uit C zijn een FC team en The tigers, dus dat fc team mag geen bedreiging vormen, en die tigers zijn ongeveer even sterk als de andere in D.

Dus je zal moeten vechten voor elk puntje, maar is een mogelijkheid dat je kampioen speelt.
Zeker je Ts hoog houden, en elke competitievijand goed bestuderen qua tactiek en opstelling zodat je zelf een goeie opstelling kan vormen ertegen.

alvast veel succes toegewenst!
Dankjewel,ik denk ook dat er een mogelijkheid bestaat om kampioen te spelen maar zoals je zegt het zal vechten worden voor elk puntje en dan is het nog te hopen dat ik gespaard blijf van blessures en zeker op de positie van CM,kzou wel nog een versterking willen binnen halen voor op die positie maar jammer genoeg mag ik geen spelers meer kopen van het bestuur :cry:
TEAM:BleuArmy

seizoen 1:niet meegedaan
seizoen 2:niet meegedaan
seizoen 3:15e F.66
seizoen 4:1ste F.66
seizoen 5:2de E.22
seizoen 6:doelstelling kampioen D.8
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

wacht tot je eerstvolgende jeugdspeler(als die nat. aanvaard wordt) en als het geen CM is ontsla je mss een paar teleurstellende talenten ofzo en kijk je voor een goeie CM..
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
maxyboy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1721
Joined: Tue Feb 15, 2005 8:46 pm
Location: Regio Leuven, Belgium

Post by maxyboy »

Tis al vaak gevraagd hoor, maar eigenlijk weet ik et noch altijd niet zeker...


Wanneer komen de individuele orders en de g-divisie er(De g-divisie d8 ik volgens seizoen, maar ben niet zeker..)
Manager ofF.C. De Latinos
Peja
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4383
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:58 am
Location: Genk (Belgium)

Post by Peja »

maxyboy wrote:Tis al vaak gevraagd hoor, maar eigenlijk weet ik et noch altijd niet zeker...


Wanneer komen de individuele orders en de g-divisie er(De g-divisie d8 ik volgens seizoen, maar ben niet zeker..)
Het is al even vaak beantwoord als dat het gevraagd is (ik denk zelfs dat ik al op u geantwoord heb bij een van uw vragen hierover...).

Om het NOG maar eens te doen: de G-divisie komt hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen, en de individuele orders is niet zeker, maar het kan zijn dat die er ook volgend seizoen komen...
Image
maxyboy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1721
Joined: Tue Feb 15, 2005 8:46 pm
Location: Regio Leuven, Belgium

Post by maxyboy »

Peja wrote:
maxyboy wrote:Tis al vaak gevraagd hoor, maar eigenlijk weet ik et noch altijd niet zeker...


Wanneer komen de individuele orders en de g-divisie er(De g-divisie d8 ik volgens seizoen, maar ben niet zeker..)
Het is al even vaak beantwoord als dat het gevraagd is (ik denk zelfs dat ik al op u geantwoord heb bij een van uw vragen hierover...).

Om het NOG maar eens te doen: de G-divisie komt hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen, en de individuele orders is niet zeker, maar het kan zijn dat die er ook volgend seizoen komen...
SRRY HOOR, ik zocht gwn zekerheid :!: , ik d8 het wel, maar ik zocht gwn zekerheid :!:
Manager ofF.C. De Latinos
Peja
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4383
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:58 am
Location: Genk (Belgium)

Post by Peja »

maxyboy wrote: SRRY HOOR, ik zocht gwn zekerheid :!: , ik d8 het wel, maar ik zocht gwn zekerheid :!:
Ik heb net hetzelfde gezegd als vorige keer, dus kon je beter de "Zoeken"-knop gebruiken, die staat daar niet voor de versiering ;)
Image
maxyboy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1721
Joined: Tue Feb 15, 2005 8:46 pm
Location: Regio Leuven, Belgium

Post by maxyboy »

zoeken knop?
Manager ofF.C. De Latinos
Peja
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4383
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:58 am
Location: Genk (Belgium)

Post by Peja »

maxyboy wrote:zoeken knop?
Kijk eens heel bovenaan... Daar staat de titel (Soccer Project) met daaronder knoppen als FAQ, Zoeken, Gebruikerslijst...
Die knop bedoel ik dus als ik zeg dat je eerst moet ZOEKEN achter een antwoord op je vraag, vooraleer het voor de 5de keer te vragen (terwijl je het nota bene zelf al meer dan eens gevraagd hebt)... Bespaart jezelf de tijd om te typen, en mij de tijd om opnieuw te antwoorden op je vraag ;)
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”