ik ga voor de triple!

Moderator: Moderator
ik ga voor de triple!
Goed om weten, dan probeer ik onze finale op donderdag of vrijdag van de bekerfinale gepland te krijgen
Je had hem zo van mij mogen hebben van mij. Lord (of Bitch) Random besloot echter anders. Alhoewel niemand ooit zal weten hoe de afrondingen achter de komma zijn geweest. Volgend jaar nieuwe kansenvisje69 wrote: ↑Tue Oct 16, 2018 6:53 amIk baal toch wel vrij hard van de verloren finale gisterenavond. We hadden volgens m'n berekeningen gelijke LR waarna ik een trainerswissel doorvoer en 3,5LR speling had. Daardoor 90% gespeeld ne gezakt naar een dikke 2LR speling. Uiteindelijk in de match gelijke LR en verloren met pingels.
Ik had hier toch wel vrij hard op gerekend, zonde![]()
Inderdaad, mijn nieuwe weg die ik ingeslagen heb (VrB + beker) lijkt voorlopig te lonen, dus ik hou dit nog enkele seizoenen aan. Daarom zal de beneliga volgend seizoen weer een hoofddoel worden.meangreen wrote: ↑Tue Oct 16, 2018 10:13 pmJe had hem zo van mij mogen hebben van mij. Lord (of Bitch) Random besloot echter anders. Alhoewel niemand ooit zal weten hoe de afrondingen achter de komma zijn geweest. Volgend jaar nieuwe kansenvisje69 wrote: ↑Tue Oct 16, 2018 6:53 amIk baal toch wel vrij hard van de verloren finale gisterenavond. We hadden volgens m'n berekeningen gelijke LR waarna ik een trainerswissel doorvoer en 3,5LR speling had. Daardoor 90% gespeeld ne gezakt naar een dikke 2LR speling. Uiteindelijk in de match gelijke LR en verloren met pingels.
Ik had hier toch wel vrij hard op gerekend, zonde![]()
![]()
Ik had het beloofd om het te proberen